Ten eerste hoort dit thuis in het nieuwe RC forum, is er niet voor niets
Ik heb ook een aantal keren 2c-b gedaan op verschillende manieren, namelijk een capsule, opgeslost in drinken, en gesnoven.
De eerste keer snoof ik, de bodyload was zwaarder maar ik vond het helemaal niet fijn omdat het echt extreme pijn deed in mijn neus die nog een uur aan zou houden. De trip was niet zo heel heftig, maar had ook niet zo heel veel gesnoven. Vond het al met al niet erg prettig.
een andere keer heb ik het in een capsule gedaan, dit sloeg later in, wel "ineens" en de trip was constanter.
en weer een andere keer dus opgelost in drinken, wat resulteert in sneller effect, en het komt langzamer op, je gaat steeds harder trippen. Dit is ook weer sneller afgelopen.
Maar, nooit buikpijn
![:)]()
zou sowiso zorgen dat je niet, of nauwelijks gegeten hebt aangezien 2c-b maar zo'n kleine hoeveelheid is. heb wel een 20mg gedropped en er neits van gevoeld door mijn maaginhoud.