Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-cb

2-cb

29 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
d
diewietjahLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drop hier al je vragen en ervaringen met 2-cb enz..
d
diewietjahLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ok en dan dus mijn vraag.
Ik heb ondertussen nu al een paar keer 2-cb gebruikt
De eerste keer in een capsule en de andere keren gesnoven.
Nou kreeg ik met het slikken er van dus al buikpijn maar met het snuiven dus ook.
Hebben meer mensen hier last van bij 2-cb en iemand toevallig idee of dit te maken kan hebben met wat je gegeten heb die dag, of dat je juist beter niet kan eten een paar uur van te voren enz..
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#3
dit kan denk ik beter in het nieuwe RC subforum


verder heb ik zelf helemaal geen ervaring met 2-cb jammergenoeg
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ten eerste hoort dit thuis in het nieuwe RC forum, is er niet voor niets :)

Ik heb ook een aantal keren 2c-b gedaan op verschillende manieren, namelijk een capsule, opgeslost in drinken, en gesnoven.

De eerste keer snoof ik, de bodyload was zwaarder maar ik vond het helemaal niet fijn omdat het echt extreme pijn deed in mijn neus die nog een uur aan zou houden. De trip was niet zo heel heftig, maar had ook niet zo heel veel gesnoven. Vond het al met al niet erg prettig.

een andere keer heb ik het in een capsule gedaan, dit sloeg later in, wel "ineens" en de trip was constanter.

en weer een andere keer dus opgelost in drinken, wat resulteert in sneller effect, en het komt langzamer op, je gaat steeds harder trippen. Dit is ook weer sneller afgelopen.

Maar, nooit buikpijn :) zou sowiso zorgen dat je niet, of nauwelijks gegeten hebt aangezien 2c-b maar zo'n kleine hoeveelheid is. heb wel een 20mg gedropped en er neits van gevoeld door mijn maaginhoud.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
IK heb het zelf ook 2 keer gedaan, eerste keer 2 likjes en de 2e keer ongeveer 15-20 mg gesnoven. Dit leverde wel echt een heftige trip op voor anderhalf uur ongeveer. Het kwam zeer snel op en voordat ik het wist begon ik te trippen, dit deed me een beetje denken aan de DMT, dat geeft ook zon Trip-Rush. Bodyload had ik beide keren en koortsachtig gevoel had ik na het snuiven ook wel een beetje ( zoals ik in een ander topic las ). Verder had ik na het snuiven wel het eerste kwartier dat ik het gevoel had dat ik moest kotsen, maar zodra ik flink tripte ging dat weg, wel heftige visuals gehad na snuiven btw!
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
1 keer 30mg capsule gedaan op een tekno feestje. Was geen succes, complete input overload.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#7
33 mg op een feestje onlangs. Intense bodyload en stevige buikpijn. Ik heb wel heerlijk hard getript alleen vind ik het wel een beetje jammer dat ik tijdens mn trip weinig van het feestje heb meegekregen. Props naar de Neger voor de capsule! :)
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit ga ik binnenkort ook eens uitproberen.
Lijkt mij wel geil.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik vind het niet echt een partydrug moet ik zeggen. Vooral de eerste keer werd ik er echt lam van. vooral zin om te liggen enzo. maargoed, ieder zijn meug
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychedelica zijn gemaakt om een zoektocht te doorstaan.
Persoonlijk vind ik het wel zo fijn om te gaan liggen met een LSD zegel in mijn mik.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spor zei:
ik vind het niet echt een partydrug moet ik zeggen. Vooral de eerste keer werd ik er echt lam van. vooral zin om te liggen enzo. maargoed, ieder zijn meug
Klik om te vergroten...

Ik vind dat niet eens de echte hoofdreden om het te laten op een feestje, net zoals elk tripmiddel is een feest echt te druk, te veel indrukken, veel te intens! Sowieso als er dan iets kuts gebeurt is je stemming ook meteen down.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#12
^ik wel, die indrukken enzo vind ik allemaal wel prima, heb ook wel een paddo's en truffels op een feestje gedaan, en een keer een DMT joint gerookt op een goa feest, wat ik ook wel erg kon waarderen.

Nee, voor mij is de reden om het neit te doen echt het lamme
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spor zei:
^ik wel, die indrukken enzo vind ik allemaal wel prima, heb ook wel een paddo's en truffels op een feestje gedaan, en een keer een DMT joint gerookt op een goa feest, wat ik ook wel erg kon waarderen.

Nee, voor mij is de reden om het neit te doen echt het lamme
Klik om te vergroten...

Nja, ieder zn ding denk ik zo dan. IK had wel best wat energie hoor, ik tripte wel thuis de laatste keer, maar zodra de drum n bass opging ging ik helemaal loos! Een dmt joint, hoe moet ik me dat voorstellen? Daarmee haal je die breakthrough echt helemaal niet ofwel?
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#14
van dnb krijg ik ook altijd energie :hearteyes:

Nee, maar moet je je afvragen of je die wil als je in een zaal op een goa feest staat. Als je flink wat in een joint doet, met daar nog wat lekkere hasj of wiet bij, die rookt door steeds een paar teugjes te nemen en dan heel diep inademen, en lang inhouden, kun je er een heeeeeeeel eind mee komen ! Lang geen breaktrough, maar je wil wel op aarde blijven tijdens een feestje denk ik zo. Ik tenminste wel.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spor zei:
van dnb krijg ik ook altijd energie :hearteyes:

Nee, maar moet je je afvragen of je die wil als je in een zaal op een goa feest staat. Als je flink wat in een joint doet, met daar nog wat lekkere hasj of wiet bij, die rookt door steeds een paar teugjes te nemen en dan heel diep inademen, en lang inhouden, kun je er een heeeeeeeel eind mee komen ! Lang geen breaktrough, maar je wil wel op aarde blijven tijdens een feestje denk ik zo. Ik tenminste wel.
Klik om te vergroten...
~

Ja dat snap ik volkomen. Maar dan trip je m dus wel best heftig kwa hallucinaties wel of niet? Hoeveel moet je dan ongeveer in zon DMT joint doen? Ik heb zelf nog wat dmt en heb ook een pijpje, maar geen gasaansteker en ook geen staaldraad ofzo, hetgeen tochj wel vereist is eigenlijk.

Maar hetgeen me een beetje ervan weerhoudt nog een teugje DMT te nemen binnenkort is die smerige smaak en dat hoesten meteen. Heb alle keren gehad dat ik meteen moest hoesten en dan hoestend ging trippen, geen pretje als je tript.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik weet het niet precies, als ik een joint draai doe ik gewoon een beetje op het oog, zodat over al "een beetje" zit. Ik zou zeggen 70mg ofzo in een hele joint. Enkele tips:

Doe de dmt niet tot al te ver achterin, ergens houd het op zeg maar (je kan ook niet 2 trips binnen een uur "zeggen ze"), draai hem niet te strak, met een lekker smaakvol wietje of ik doe zelf meestal hash, zwarte smaakvolle hasj. Als je gaat roken, neem je een paar teugen achter elkaar, 3, 4, 5, en dan dus diep inademen met veel zuurstof, en zo lang mogelijk inhouden. Ik rookte zo'n joint meestal met 2 waardoor dat redelijk uitkomt met het wachten steeds, minimale verspilling, het is al zo'n duur goedje.

Zeker leuk, en heb er ook zeker vaker hard van getripped ! Geen breaktrough, maar Open Eye Visuals en hele harde ook...

Have fun :)
d
diewietjahLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oh het RC forum?
Niet gezien, SORRY! :tongueout:
Ben hier zo lang niet geweest wist even niet waar ik het kwijt moest.

Maar iig.
Mja ik heb dus altijd buikpijn dr van, maar dat heb ik met xtc ook best vaak dus kan gewoon gevoelige maag hebben misschien, of idd wat minder eten van te voren.

Ik had de eerste keer 15mg gebruikt maar voelde er vrij weinig van.
2de keer gesnoven iets meer maar nog steeds niet veel effect.
Ik moet de trip echt diep in mezelf opwekken wil ik wat dingen zien bewegen enz..
Vind het wel mooi van 2-cb dat je het zo goed zelf kan sturen maar denk wil ik echt goed trippen dak meer moet gebruiken.
Denk ook dat omdat ik wat steviger ben misschien meer nodig heb ofzo.
Meestal moet je die shit natuurlijk doseren op gewicht.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#18
^ik snap sowiso niet waarom jij eet voor een trip, laat staan veel. Bij mdma werkt dat al niet, dan word het allemaal een stuk minder heftig, en in dit geval spelen hoeveelheden wel een rol, bij mdma is de dosis ~100mg, terwijl je bij 2cb toch echt moet trippen van 15-20 en al helemaal van 30. In dat geval betekend er dus dat er dan meer verloren gaat.

Gewoon niet eten, en anders wat domderidom dat helpt je spijsvertering zeg maar, of rennie die maakt het vaster, waardoor je denk ik minder snel misselijk word, en al zeker minder snel moet overgeven mocht dat het geval zijn. beide te koop bij het kruidvat
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#19
Inderdaad 15 mg + snuiven moet echt wel een hevige trip opleveren hoor!

Zon DMT joint lijkt me best ideaal op feestjes, vooral outdoor feestjes ofzo als je lekker aan het spacen bent van de mdma, een lekker dmt jointje erbij, ipv via een pijp en een breakthorugh krijgen wat je daar natuurlijk niet wilt.

Weet iemand hier iets hoe de combi mdma + 2cb is? Op een feestje ofzo lijkt me dat best ideaal, gewoon als je de mdma hebt gehad ondertussen ergens een lijntje 2cb leggen! Ervaringen?

Of de combinatie 2cb en GHB? Hoe is die, ervaringen graag! ?
2
20080101Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Icm Lachgas is zeer aan te raden!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."