Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-cb

2-cb

29 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
Is het iets voor op een feestje bijv? Dus eerst de ghb en dan ondertussen wat 2cb nemen voor een goeie trip? Miss zodat de trip sowieso positief gestuurd wordt door de GHB? Trippen op[ een feest vind ik normaal niet zo relaxt want is echt te druk, te veel indrukken etc. Hoe zit dat met de combo?
A
AgonistLid
01-01-2024, 00:00
#2
J0rrit zei:
Is het iets voor op een feestje bijv? Dus eerst de ghb en dan ondertussen wat 2cb nemen voor een goeie trip? Miss zodat de trip sowieso positief gestuurd wordt door de GHB? Trippen op[ een feest vind ik normaal niet zo relaxt want is echt te druk, te veel indrukken etc. Hoe zit dat met de combo?
Klik om te vergroten...

Ja de combinatie is zeer geschikt voor een feestje. Maakt ook eigenlijk niet zo veel uit in welke volgorde je de substanties neemt. Mocht je het hele trippen op een feestje niet zo zien zitten kan je natuurlijk ook gewoon een lagere dosis 2c-b nemen waardoor het geheel een stuk makkelijker te verdragen is. En desnoods 2c-b bijnemen als blijkt dat het je wel bevalt :grin:
H
HarryNakLid
01-01-2024, 00:00
#3
diewietjah zei:
Oh het RC forum?
Niet gezien, SORRY! :tongueout:
Ben hier zo lang niet geweest wist even niet waar ik het kwijt moest.

Maar iig.
Mja ik heb dus altijd buikpijn dr van, maar dat heb ik met xtc ook best vaak dus kan gewoon gevoelige maag hebben misschien, of idd wat minder eten van te voren.

Ik had de eerste keer 15mg gebruikt maar voelde er vrij weinig van.
2de keer gesnoven iets meer maar nog steeds niet veel effect.
Ik moet de trip echt diep in mezelf opwekken wil ik wat dingen zien bewegen enz..
Vind het wel mooi van 2-cb dat je het zo goed zelf kan sturen maar denk wil ik echt goed trippen dak meer moet gebruiken.
Denk ook dat omdat ik wat steviger ben misschien meer nodig heb ofzo.
Meestal moet je die shit natuurlijk doseren op gewicht.
Klik om te vergroten...


om echt te trippen moet je wel minimaal 25 mg nemen. heb meestal ook een soort van buikpijn tijdens het inwerken van de 2cb. Heb er geen last van als ik eerst aan de mdma gezeten heb. ( gaat heel lekker in elkaar over.
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb gistere 2cb gebruikt voor de eerste keer, en naar mijn mening vind ik het maar saai.
had het wel in combinatie gedaan met mdma (beste hoge dosis 400-500mg).
Rond half 12 begonnen met de mdma en tot 6 uur lopen opschroeven.
Nadat de mdma begon te vervelen 2X 15mg 2cb gesnoven, het prikte een beetje de eerste 5 minuten maar viel alles mee, omdat ik heb gehoort dat het ernstig brand.
de effecten kwam op na 10 minuten toen ik in de tuin een jointje aan het roken was bij zonsopgang, er kwam geen ander gevoel bij me op, alleen werd ik nerveus en alles golfde als of het van water was en met ogen dicht was het een kleuren spectakel.

vind 2cb te veel op lsd lijken alleen dan zonder de leuke gedachten flow, mischien kwam dit door de mdma?

verder hou ik het op 1keer omdat het me niet beviel, volgende keer maar beetje lsd.

:wave:
B
Bart_Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Een kameraad van me wordt er ook misselijk van, terwijl ik er zelf nooit last van heb. Verschild per persoon I guess..
K
K.nurftLid
01-01-2024, 00:00
#6
@Hannus
MDMA, en zeker in die hoeveelheid, overheerst de 2cb. De visuele aspecten zijn zeker aanwezig, maar ik denk dat je de typische creatieve inzichten en gruwelijke lachkicks van de 2cb hebt moeten missen. Als ik jou was zou ik de volgende keer de mdma achterwege laten en een capsule met 30/40mg 2cb nuttigen. Er zijn zeker subtiele verschillen met LSD, LSD is geestelijk wat zwaarder, 2cb is gewoon heel hard lachen en kan visueel zeer zeker overweldigend zijn :hearteyes:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vond rond 25mg heel fijn en lekker rondlope,n en dingen zien, dat zou ik wel op een feestje kunnen hebben/ Maar boven de 30 mg blijf ik liever in mijn zetel. :grin:
d
diewietjahLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drop hier al je vragen en ervaringen met 2-cb enz..
d
diewietjahLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ok en dan dus mijn vraag.
Ik heb ondertussen nu al een paar keer 2-cb gebruikt
De eerste keer in een capsule en de andere keren gesnoven.
Nou kreeg ik met het slikken er van dus al buikpijn maar met het snuiven dus ook.
Hebben meer mensen hier last van bij 2-cb en iemand toevallig idee of dit te maken kan hebben met wat je gegeten heb die dag, of dat je juist beter niet kan eten een paar uur van te voren enz..
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#10
dit kan denk ik beter in het nieuwe RC subforum


verder heb ik zelf helemaal geen ervaring met 2-cb jammergenoeg
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ten eerste hoort dit thuis in het nieuwe RC forum, is er niet voor niets :)

Ik heb ook een aantal keren 2c-b gedaan op verschillende manieren, namelijk een capsule, opgeslost in drinken, en gesnoven.

De eerste keer snoof ik, de bodyload was zwaarder maar ik vond het helemaal niet fijn omdat het echt extreme pijn deed in mijn neus die nog een uur aan zou houden. De trip was niet zo heel heftig, maar had ook niet zo heel veel gesnoven. Vond het al met al niet erg prettig.

een andere keer heb ik het in een capsule gedaan, dit sloeg later in, wel "ineens" en de trip was constanter.

en weer een andere keer dus opgelost in drinken, wat resulteert in sneller effect, en het komt langzamer op, je gaat steeds harder trippen. Dit is ook weer sneller afgelopen.

Maar, nooit buikpijn :) zou sowiso zorgen dat je niet, of nauwelijks gegeten hebt aangezien 2c-b maar zo'n kleine hoeveelheid is. heb wel een 20mg gedropped en er neits van gevoeld door mijn maaginhoud.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
IK heb het zelf ook 2 keer gedaan, eerste keer 2 likjes en de 2e keer ongeveer 15-20 mg gesnoven. Dit leverde wel echt een heftige trip op voor anderhalf uur ongeveer. Het kwam zeer snel op en voordat ik het wist begon ik te trippen, dit deed me een beetje denken aan de DMT, dat geeft ook zon Trip-Rush. Bodyload had ik beide keren en koortsachtig gevoel had ik na het snuiven ook wel een beetje ( zoals ik in een ander topic las ). Verder had ik na het snuiven wel het eerste kwartier dat ik het gevoel had dat ik moest kotsen, maar zodra ik flink tripte ging dat weg, wel heftige visuals gehad na snuiven btw!
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#13
1 keer 30mg capsule gedaan op een tekno feestje. Was geen succes, complete input overload.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#14
33 mg op een feestje onlangs. Intense bodyload en stevige buikpijn. Ik heb wel heerlijk hard getript alleen vind ik het wel een beetje jammer dat ik tijdens mn trip weinig van het feestje heb meegekregen. Props naar de Neger voor de capsule! :)
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dit ga ik binnenkort ook eens uitproberen.
Lijkt mij wel geil.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik vind het niet echt een partydrug moet ik zeggen. Vooral de eerste keer werd ik er echt lam van. vooral zin om te liggen enzo. maargoed, ieder zijn meug
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psychedelica zijn gemaakt om een zoektocht te doorstaan.
Persoonlijk vind ik het wel zo fijn om te gaan liggen met een LSD zegel in mijn mik.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spor zei:
ik vind het niet echt een partydrug moet ik zeggen. Vooral de eerste keer werd ik er echt lam van. vooral zin om te liggen enzo. maargoed, ieder zijn meug
Klik om te vergroten...

Ik vind dat niet eens de echte hoofdreden om het te laten op een feestje, net zoals elk tripmiddel is een feest echt te druk, te veel indrukken, veel te intens! Sowieso als er dan iets kuts gebeurt is je stemming ook meteen down.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#19
^ik wel, die indrukken enzo vind ik allemaal wel prima, heb ook wel een paddo's en truffels op een feestje gedaan, en een keer een DMT joint gerookt op een goa feest, wat ik ook wel erg kon waarderen.

Nee, voor mij is de reden om het neit te doen echt het lamme
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#20
Spor zei:
^ik wel, die indrukken enzo vind ik allemaal wel prima, heb ook wel een paddo's en truffels op een feestje gedaan, en een keer een DMT joint gerookt op een goa feest, wat ik ook wel erg kon waarderen.

Nee, voor mij is de reden om het neit te doen echt het lamme
Klik om te vergroten...

Nja, ieder zn ding denk ik zo dan. IK had wel best wat energie hoor, ik tripte wel thuis de laatste keer, maar zodra de drum n bass opging ging ik helemaal loos! Een dmt joint, hoe moet ik me dat voorstellen? Daarmee haal je die breakthrough echt helemaal niet ofwel?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."