#1
Drop hier al je vragen en ervaringen met 2-cb enz..
Spor zei:ik vind het niet echt een partydrug moet ik zeggen. Vooral de eerste keer werd ik er echt lam van. vooral zin om te liggen enzo. maargoed, ieder zijn meug
Spor zei:^ik wel, die indrukken enzo vind ik allemaal wel prima, heb ook wel een paddo's en truffels op een feestje gedaan, en een keer een DMT joint gerookt op een goa feest, wat ik ook wel erg kon waarderen.
Nee, voor mij is de reden om het neit te doen echt het lamme
~Spor zei:van dnb krijg ik ook altijd energie
Nee, maar moet je je afvragen of je die wil als je in een zaal op een goa feest staat. Als je flink wat in een joint doet, met daar nog wat lekkere hasj of wiet bij, die rookt door steeds een paar teugjes te nemen en dan heel diep inademen, en lang inhouden, kun je er een heeeeeeeel eind mee komen ! Lang geen breaktrough, maar je wil wel op aarde blijven tijdens een feestje denk ik zo. Ik tenminste wel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."