Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-cb

2-cb

29 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
Inderdaad 15 mg + snuiven moet echt wel een hevige trip opleveren hoor!

Zon DMT joint lijkt me best ideaal op feestjes, vooral outdoor feestjes ofzo als je lekker aan het spacen bent van de mdma, een lekker dmt jointje erbij, ipv via een pijp en een breakthorugh krijgen wat je daar natuurlijk niet wilt.

Weet iemand hier iets hoe de combi mdma + 2cb is? Op een feestje ofzo lijkt me dat best ideaal, gewoon als je de mdma hebt gehad ondertussen ergens een lijntje 2cb leggen! Ervaringen?

Of de combinatie 2cb en GHB? Hoe is die, ervaringen graag! ?
2
20080101Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Icm Lachgas is zeer aan te raden!
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind 2c-b niet echt chill spul eigenlijk. De euforie is niet zo fijn als mdma en de trip vind ik minder dan LSD. Als je dan toch die 2 effecten wil combineren, ga gewoon voor een candyflip.

Ook het bijnemen vond ik zeer klote, ik was al aan het trippen en moest godverdomme dat witte poeder in een bommetje gaan doen. Ik wist dat als ik een heeeeeel klein beetje zou laten vallen dat ik dan een hele trip zou kwijt zijn. Doe mij dan maar lekker een zegeltje, lekker praktisch.

Edit: ik heb er trouwens wel ongelofelijk veel plezier aan beleeft:tongueout:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
Miss maar het komt gewoon goed uit dat 2cb zo kort werkt vereleken met LSD!
A
AgonistLid
01-01-2024, 00:00
#5
J0rrit zei:
Inderdaad 15 mg + snuiven moet echt wel een hevige trip opleveren hoor!

Zon DMT joint lijkt me best ideaal op feestjes, vooral outdoor feestjes ofzo als je lekker aan het spacen bent van de mdma, een lekker dmt jointje erbij, ipv via een pijp en een breakthorugh krijgen wat je daar natuurlijk niet wilt.

Weet iemand hier iets hoe de combi mdma + 2cb is? Op een feestje ofzo lijkt me dat best ideaal, gewoon als je de mdma hebt gehad ondertussen ergens een lijntje 2cb leggen! Ervaringen?

Of de combinatie 2cb en GHB? Hoe is die, ervaringen graag! ?
Klik om te vergroten...

2c-b in combinatie met GHB is echt geweldig! Dikke aanrader wat mij betreft. Vult elkaar super goed aan.

Als je MDMA met 2c-b gaat combineren moet je het niet tegelijk doen. Je kan dan het beste eerst MDMA nemen en 3 uur later 2c-b óf andersom. Dit is wat ik van horen en zeggen heb, maar is ook wat ik gelezen heb in Pihkal, Dr Shulgin's boek.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is het iets voor op een feestje bijv? Dus eerst de ghb en dan ondertussen wat 2cb nemen voor een goeie trip? Miss zodat de trip sowieso positief gestuurd wordt door de GHB? Trippen op[ een feest vind ik normaal niet zo relaxt want is echt te druk, te veel indrukken etc. Hoe zit dat met de combo?
A
AgonistLid
01-01-2024, 00:00
#7
J0rrit zei:
Is het iets voor op een feestje bijv? Dus eerst de ghb en dan ondertussen wat 2cb nemen voor een goeie trip? Miss zodat de trip sowieso positief gestuurd wordt door de GHB? Trippen op[ een feest vind ik normaal niet zo relaxt want is echt te druk, te veel indrukken etc. Hoe zit dat met de combo?
Klik om te vergroten...

Ja de combinatie is zeer geschikt voor een feestje. Maakt ook eigenlijk niet zo veel uit in welke volgorde je de substanties neemt. Mocht je het hele trippen op een feestje niet zo zien zitten kan je natuurlijk ook gewoon een lagere dosis 2c-b nemen waardoor het geheel een stuk makkelijker te verdragen is. En desnoods 2c-b bijnemen als blijkt dat het je wel bevalt :grin:
H
HarryNakLid
01-01-2024, 00:00
#8
diewietjah zei:
Oh het RC forum?
Niet gezien, SORRY! :tongueout:
Ben hier zo lang niet geweest wist even niet waar ik het kwijt moest.

Maar iig.
Mja ik heb dus altijd buikpijn dr van, maar dat heb ik met xtc ook best vaak dus kan gewoon gevoelige maag hebben misschien, of idd wat minder eten van te voren.

Ik had de eerste keer 15mg gebruikt maar voelde er vrij weinig van.
2de keer gesnoven iets meer maar nog steeds niet veel effect.
Ik moet de trip echt diep in mezelf opwekken wil ik wat dingen zien bewegen enz..
Vind het wel mooi van 2-cb dat je het zo goed zelf kan sturen maar denk wil ik echt goed trippen dak meer moet gebruiken.
Denk ook dat omdat ik wat steviger ben misschien meer nodig heb ofzo.
Meestal moet je die shit natuurlijk doseren op gewicht.
Klik om te vergroten...


om echt te trippen moet je wel minimaal 25 mg nemen. heb meestal ook een soort van buikpijn tijdens het inwerken van de 2cb. Heb er geen last van als ik eerst aan de mdma gezeten heb. ( gaat heel lekker in elkaar over.
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb gistere 2cb gebruikt voor de eerste keer, en naar mijn mening vind ik het maar saai.
had het wel in combinatie gedaan met mdma (beste hoge dosis 400-500mg).
Rond half 12 begonnen met de mdma en tot 6 uur lopen opschroeven.
Nadat de mdma begon te vervelen 2X 15mg 2cb gesnoven, het prikte een beetje de eerste 5 minuten maar viel alles mee, omdat ik heb gehoort dat het ernstig brand.
de effecten kwam op na 10 minuten toen ik in de tuin een jointje aan het roken was bij zonsopgang, er kwam geen ander gevoel bij me op, alleen werd ik nerveus en alles golfde als of het van water was en met ogen dicht was het een kleuren spectakel.

vind 2cb te veel op lsd lijken alleen dan zonder de leuke gedachten flow, mischien kwam dit door de mdma?

verder hou ik het op 1keer omdat het me niet beviel, volgende keer maar beetje lsd.

:wave:
B
Bart_Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Een kameraad van me wordt er ook misselijk van, terwijl ik er zelf nooit last van heb. Verschild per persoon I guess..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."