Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FE : een reden om uitgelachen te worden !?

4-FE : een reden om uitgelachen te worden !?

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lekker onprofessioneel, of ze zijn gewoon een rare shop of die mensen waren fucking stoned (klinkt als het laatste :P). Either way, niet best.
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zojuist liep ik met twee vrienden een smartshop binnen. (de Sjamaan in Arnhem)
Man was nieuw meisje die daar werkte het een en ander over de kassa aan het leren.
Ik vroeg: Hebben jullie ook 4-fluor?
Hij: Vuur?
Ik: nee, 4-fluor
Meisje (lachend): wat? vieferities?
Ik: 4-fluor
Hij: Oh. 4-fluor
Ze begonnen te lachen, gekke bekken te trekken, vroegen of ik soms een glaasje water wilde en dat we wel heel naief waren om naar 4-fluor te vragen. Ik zei nog iets dat het in andere smartshops vaak te krijgen was, (En het lijkt me ook helemaal geen rare vraag. Zulk soort vragen moeten ze toch elke dag krijgen.) maar daar werd niet naar geluisted want ze waren te druk met lachen en met elkaar smoezen. We gingen maar weg.

Waarom wordt ik belachelijk gemaakt in deze smartshop?
Het was alsof we 12 en naief waren en vroegen of ze misschien chrystal meth verkochten omdat ons dat wel grappig leek, ofzo. We zijn echter geen 12 en vroegen naar iets wat best in een smartshop verkocht kan worden.

(ik hoop dat ze op dit forum zitten dan kunnen ze mij uitleggen waar dit op sloeg.)
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien waren ze allebei high van het spul dat ze daar verkopen, want ik begrijp zelf ook niet waarom ze hun klanten zomaar uitlachen..
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hehe hier in de State of Mind zijn de verkopers ook niet zelden aan het snoepen van hun eigen producten tijdens werktijd. Misschien als je het bij de volle naam had genoemd ipv 4-fluor ?
Je had best boos mogen worden :P
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
RSW zei:
Hehe hier in de State of Mind zijn de verkopers ook niet zelden aan het snoepen van hun eigen producten tijdens werktijd.
Klik om te vergroten...
Haha idd state of mind zijn ze vaak knetterstoned of onder invloed van iets ander geks :P
Bij magic mind ook sommige mensen, vind altijd wel grappig. Smartshop personeel zijn zowiezo vaak relaxte mensen..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat vind ik wel erg onprofessioneel om onder invloed te zijn in een winkel,
hoe kan je dan verantwoord en veilig verkopen?

De verkoper bij een slijterij is toch ook niet dronken?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oom Klaas zei:
De verkoper bij een slijterij is toch ook niet dronken?
Klik om te vergroten...
Zou niet weten waarom niet? Wat moet een verkoper bij de slijterij nou doen? Iemand helpen met een vraag of een aanrader en afrekenen. Dat kan aangeschoten/dronken ook wel. Mensen van de smartshop weten meestal genoeg over de artikelen die ze verkopen. In utrecht hier iig wel. Als je onder invloed bent betekend dat niet gelijk dat je mensen niet meer verantwoordelijk kan helpen. Ik geef ze groot gelijk :P
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha teringstoned personeel bij de State of Mind komt me bekend voor ja. :grin:
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha, inderdaad de state of mind: de beste man staat daar gewoon in de deuropening te blowen.
Er werd laatst wel iemand die ik vaag ken ontslagen omdat ze een crackpijp meegaf aan twee mensen die haar bedreigden.
Rare dingen gebeuren er gewoon.
(Sowieso eigenlijk. Vandaag zat ik achterovergezakt in een stoel tv te kijken, staat er opeens een gigantische hond naast me in de woonkamer. Toen moesten we de eigenaar zoeken.)
H
HarryNakLid
01-01-2024, 00:00
#10
wave zei:
Haha, inderdaad de state of mind: de beste man staat daar gewoon in de deuropening te blowen.
Er werd laatst wel iemand die ik vaag ken ontslagen omdat ze een crackpijp meegaf aan twee mensen die haar bedreigden.
Rare dingen gebeuren er gewoon.
(Sowieso eigenlijk. Vandaag zat ik achterovergezakt in een stoel tv te kijken, staat er opeens een gigantische hond naast me in de woonkamer. Toen moesten we de eigenaar zoeken.)
Klik om te vergroten...


ik zoek nog een grote hond...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
TrippyShit zei:
Oom Klaas zei:
De verkoper bij een slijterij is toch ook niet dronken?
Klik om te vergroten...
Zou niet weten waarom niet? Wat moet een verkoper bij de slijterij nou doen? Iemand helpen met een vraag of een aanrader en afrekenen. Dat kan aangeschoten/dronken ook wel. Mensen van de smartshop weten meestal genoeg over de artikelen die ze verkopen. In utrecht hier iig wel. Als je onder invloed bent betekend dat niet gelijk dat je mensen niet meer verantwoordelijk kan helpen. Ik geef ze groot gelijk :P
Klik om te vergroten...

Onder invloed ben je gewoon niet verantwoordelijk bezig,
je hebt een grotere kans op fouten maken en kan een foute uitleg bijvoorbeeld geven.
In een winkel, waar je WERKT hoor je gewoon nuchter te zijn en je klanten op een zo professioneel mogelijke wijze te helpen.
En onder invloed kan je natuurlijk ook wél mensen goed helpen,
maar je vergroot de kans aanzienlijk dat je fouten gaat maken ten koste van je klanten en dat hoort gewoonweg niet in een winkel.

En gebruiken tijdens je werk, klinkt mij nogal afhankelijk in de oren.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
mensen die in een smartshop werken sporen niet naar mijn ervaring

ik heb een keer gezien dat er 2 achter de bar zaten in een grow/smartshop en dat er eentje onder de bar zwaar out aan het gaan was...

salvia mochten we gewoon opsteken in die shop, en die gast stelde ook voor om mij eens flink out te laten gaan
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#13
Voorstellen om eens lekker out te gaan? Hahaha.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
cropp zei:
mensen die in een smartshop werken sporen niet naar mijn ervaring

ik heb een keer gezien dat er 2 achter de bar zaten in een grow/smartshop en dat er eentje onder de bar zwaar out aan het gaan was...

salvia mochten we gewoon opsteken in die shop, en die gast stelde ook voor om mij eens flink out te laten gaan
Klik om te vergroten...

En wat zou hij daarna met je willen doen :rolleyes:
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#15
stoned in de shop kan nog wel.. maar niet knetter.. maar wtf. ze lachte je uit? was t echt serieus uitlachen of deenze 't vriendelijk dat je t verkeerd heb begrepen :P ik werd bij mijn vaste shop ook uitgelachen toen ik een zesje kwijt was 3 minuten nadat ik hem had gekocht.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een jaartje terug haalde ik met Exceptional Insight paddo's bij de smartshop op de binneweg in Rotterdam. Die verkoper daar was echt helemaal de weg kwijt, Die wilde ons eerst geen sterkere paddo's dan Mexicaanse geven omdat hij dacht dat die te sterk voor ons waren. Later wilde hij nog de pet van Exceptional Insight kopen. :tearsofjoy:

Wazige gast.
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#17
Iraqio:
Nee, niet vriendelijk lachen. Gewoon zo hard lachen dat ik er niet meer doorheen kwam met mijn verhaal en dat we toen maar weg gingen.
Ze moesten ook wel eens vriendelijk om me lachen bij een coffeeshop maar dat kon ik me ook wel voorstellen. Ik vroeg namelijk direct nadat ze het geld in het laatje stopten of ik al betaald had, en toen keek ik een beetje verdwaasd om me heen. Ik was alleen nuchter dus dat voelde een beetje stom, want ze dachten dus dat ik superstoned was ofzo. Hij riep iets van: rustig aan meisje rustig aan!


Immo:
Was het een bijzondere pet? :)
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wel een reden dus, je moet begrijpen dat De Sjamaan alleen natuurlijke producten verkoopt. Geen bewerkte chemicaliën.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Immo zei:
Een jaartje terug haalde ik met Exceptional Insight paddo's bij de smartshop op de binneweg in Rotterdam. Die verkoper daar was echt helemaal de weg kwijt, Die wilde ons eerst geen sterkere paddo's dan Mexicaanse geven omdat hij dacht dat die te sterk voor ons waren. Later wilde hij nog de pet van Exceptional Insight kopen. :tearsofjoy:

Wazige gast.
Klik om te vergroten...
The good old days.. : D
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#20
wave zei:
Immo:
Was het een bijzondere pet? :)
Klik om te vergroten...

Jack Daniels pet als ik het goed heb. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."