#1
Lekker onprofessioneel, of ze zijn gewoon een rare shop of die mensen waren fucking stoned (klinkt als het laatste :P). Either way, niet best.
Haha idd state of mind zijn ze vaak knetterstoned of onder invloed van iets ander geks :PRSW zei:Hehe hier in de State of Mind zijn de verkopers ook niet zelden aan het snoepen van hun eigen producten tijdens werktijd.
Zou niet weten waarom niet? Wat moet een verkoper bij de slijterij nou doen? Iemand helpen met een vraag of een aanrader en afrekenen. Dat kan aangeschoten/dronken ook wel. Mensen van de smartshop weten meestal genoeg over de artikelen die ze verkopen. In utrecht hier iig wel. Als je onder invloed bent betekend dat niet gelijk dat je mensen niet meer verantwoordelijk kan helpen. Ik geef ze groot gelijk :POom Klaas zei:De verkoper bij een slijterij is toch ook niet dronken?
wave zei:Haha, inderdaad de state of mind: de beste man staat daar gewoon in de deuropening te blowen.
Er werd laatst wel iemand die ik vaag ken ontslagen omdat ze een crackpijp meegaf aan twee mensen die haar bedreigden.
Rare dingen gebeuren er gewoon.
(Sowieso eigenlijk. Vandaag zat ik achterovergezakt in een stoel tv te kijken, staat er opeens een gigantische hond naast me in de woonkamer. Toen moesten we de eigenaar zoeken.)
TrippyShit zei:Zou niet weten waarom niet? Wat moet een verkoper bij de slijterij nou doen? Iemand helpen met een vraag of een aanrader en afrekenen. Dat kan aangeschoten/dronken ook wel. Mensen van de smartshop weten meestal genoeg over de artikelen die ze verkopen. In utrecht hier iig wel. Als je onder invloed bent betekend dat niet gelijk dat je mensen niet meer verantwoordelijk kan helpen. Ik geef ze groot gelijk :POom Klaas zei:De verkoper bij een slijterij is toch ook niet dronken?
cropp zei:mensen die in een smartshop werken sporen niet naar mijn ervaring
ik heb een keer gezien dat er 2 achter de bar zaten in een grow/smartshop en dat er eentje onder de bar zwaar out aan het gaan was...
salvia mochten we gewoon opsteken in die shop, en die gast stelde ook voor om mij eens flink out te laten gaan

The good old days.. : DImmo zei:Een jaartje terug haalde ik met Exceptional Insight paddo's bij de smartshop op de binneweg in Rotterdam. Die verkoper daar was echt helemaal de weg kwijt, Die wilde ons eerst geen sterkere paddo's dan Mexicaanse geven omdat hij dacht dat die te sterk voor ons waren. Later wilde hij nog de pet van Exceptional Insight kopen.![]()
Wazige gast.
wave zei:Immo:
Was het een bijzondere pet?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."