Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums# 2C-C # 2C-D # 2C-E # 2C-I # 2C-P # 2C-T-2

# 2C-C # 2C-D # 2C-E # 2C-I # 2C-P # 2C-T-2

79 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#1
Enjoy :)
D
DesignerxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben onlangs begonnen met research chemicals te testen,
en wou onlangs een van deze kopen :

# 2C-C
# 2C-D
# 2C-E
# 2C-I
# 2C-P
# 2C-T-2

Nu weet ik echt niet wat Kiezen :grin:
Ik heb liever een 2C dat je kop niet op zijn kop zet tijdens de trip.
Wat raden jullie aan ?
J
JH224Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Kan alleen over de volgende 2c's ervaring delen;

2c-b, staat niet tussen je lijstje maar toch, dit was voor mij licht visueel, en ook audio vervorming.
2c-i, iets sterker als 2c-b, duurde ook aardig wat langer (7 uur +)
2c-e, Deze was visueel/mentaal erg intens, zou ik dus afraden als je er een beetje bij wil blijven :)

Van de andere zou ik gewoon wat tripreports lezen.
D
DesignerxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Cinneq zei:
Kan alleen over de volgende 2c's ervaring delen;

2c-b, staat niet tussen je lijstje maar toch, dit was voor mij licht visueel, en ook audio vervorming.
2c-i, iets sterker als 2c-b, duurde ook aardig wat langer (7 uur +)
2c-e, Deze was visueel/mentaal erg intens, zou ik dus afraden als je er een beetje bij wil blijven :)

Van de andere zou ik gewoon wat tripreports lezen.
Klik om te vergroten...
2C-B heb ik al eens geprobeerd, beviel me wel.
Maar ik koop de 2C's op research chemical sites.
En deze verkopen jammer genoeg geen 2C-B.
Jah ik dacht ook dat 2C-I de beste was om te bestellen voor mij,
Dankjewel voor je bevesteging :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
2-cb vond ik ook erg prettig werken.
2-cp vind ik erg op een lsd trip lijken kwa mindfuck visueels etc. :hearteyes:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou ook zeggen 2C-I. Ik ben zelf ook van plan de komende maanden wat 2C's te gaan ontdekken. Heb er nu een aantal liggen: 2C-B, 2C-P, 2C-T-7, 2C-I.

2C-I is volgens mij de minst sterke versie, dus vandaar dat ik die zou aanraden.

Ikzelf ga meer voor de 2C-P denk ik :)

Maar ik begin met de 2C-B.. Ben erg benieuwd.. Hoor erg leuke en goede dingen.

Rustig aan, laat even weten hoe je het vond?

:)
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fishhead0707 zei:
2C-I is volgens mij de minst sterke versie, dus vandaar dat ik die zou aanraden.



:)
Klik om te vergroten...
Dat is niet waar, in oplopende volgorde: D,C,B, I&T2, T7, E, P. (dus van zwak naar sterkst). Tussen I en T2 is beetje coinflippen, hoewel mg voor mg 2C-I zeker sterker is.

Ervaring met allemaal hier..dus vraag maar raak :)
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#8
2C-Em zei:
Fishhead0707 zei:
2C-I is volgens mij de minst sterke versie, dus vandaar dat ik die zou aanraden.



:)
Klik om te vergroten...
Dat is niet waar, in oplopende volgorde: D,C,B, I&T2, T7, E, P. (dus van zwak naar sterkst). Tussen I en T2 is beetje coinflippen, hoewel mg voor mg 2C-I zeker sterker is.

Ervaring met allemaal hier..dus vraag maar raak :)
Klik om te vergroten...

Oke helder.. Ik heb B, T-7, P en I liggen om te testen.. Ik ben benieuwd of de wereld van 2C me gaat bevallen.. :sunglasses: :sunglasses:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#9
2C-Em zei:
Nee hoor, heb mooi prive voorraadje ervan. Op termijn wel een nieuwe leverancier ervoor zoeken, oude is weg..

Diegene die het zocht was iemand anders :wink:
Klik om te vergroten...

Oh oke.. Nja chill toch dat je het hebt. Er zitten zeker leuke dingen bij in de 2C familie.

:wink:
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jep, wil op zich alleen T4 en T21 nog wel proberen, tja er zijn er nog meer in de serie maar je kunt niet alles hebben, maar die twee lijken me nog wel interessant :)
L
LwbnjioLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zometeen 26mg 2C-C. Eerste keer, ben benieuwd :grin: Samen met 3 anderen.. die aan de Q'tjes gaan.. in een kamer van 15m2.. *slik* :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Lwbnjio zei:
Zometeen 26mg 2C-C. Eerste keer, ben benieuwd :grin: Samen met 3 anderen.. die aan de Q'tjes gaan.. in een kamer van 15m2.. *slik* :grin:
Klik om te vergroten...

haha succes man!! ben benieuwd naar je ervaring. Heb zelf ook nog 2C-C liggen, wordt ook mijn eerste keer.

:)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fishhead0707 zei:
Lwbnjio zei:
Zometeen 26mg 2C-C. Eerste keer, ben benieuwd :grin: Samen met 3 anderen.. die aan de Q'tjes gaan.. in een kamer van 15m2.. *slik* :grin:
Klik om te vergroten...

haha succes man!! ben benieuwd naar je ervaring. Heb zelf ook nog 2C-C liggen, wordt ook mijn eerste keer.

:)
Klik om te vergroten...
En je was toch klaar met psychedelica? :P
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
Fishhead0707 zei:
Lwbnjio zei:
Zometeen 26mg 2C-C. Eerste keer, ben benieuwd :grin: Samen met 3 anderen.. die aan de Q'tjes gaan.. in een kamer van 15m2.. *slik* :grin:
Klik om te vergroten...

haha succes man!! ben benieuwd naar je ervaring. Heb zelf ook nog 2C-C liggen, wordt ook mijn eerste keer.

:)
Klik om te vergroten...
En je was toch klaar met psychedelica? :P
Klik om te vergroten...

Klopt inderdaad. Maar daarom wil ik ooit nog wel een keer 2C-C en/of 2C-D proberen. De rest zegt me inderdaad niets op dit moment.

:)
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#15
Met een weegschaal die per milligram kan afwegen. Dan moet je, als je redelijk normaal in elkaar zit en behendig bent met vrij simpele electronica, toch wel aardig je best doen om foutjes van 10mg te maken. Maar goed, it happens to people :wink:

Maar zo'n ding is wel de beste methode als je weet hoe je het moet gebruiken (Y)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Is 2c-e dan zoveel straffer als 2c-b?
Ik heb het 1 keer gedaan in pilvorm en vond het wel hard, iets visueler dan B, maar ook niet zo diepgaand en lang als LSD, kheb natuurlijk geen idee wat de dosis was

heb dit weekend 2c-b in poedervorm gedaan en dit was op de piek ook wel echt zeer visueel, was mss 1 vd hardste trips die ik al gedaan heb van 2c-b

kvind LSD nog altijd bij far het heftigst, al is de dosis natuurlijk niet verwaarloosbaar, maar bij 'gelijkwaardige' visuals vond ik LSD altijd dieper en confronterender dan 2c's
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja 2c-e is veel straffer als 2c-b. Ik durft ook te stellen dat 2c-e bij hoge doseringen straffer is als LSD. Echter het vervelende van 2c-e is dat je bij opkomst een vervelende bodyload zal ondervinden welke bij hoger doseren nog veel prominenter aanwezig zal zijn. Deze bodyload verdwijnt na dat de drug goed is opgekomen.
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Er staat MET niet IN :wink: Omdat in de post erboven stond dat 2c-p vaak in een zin met 2c-e word genoemd vroeg ik me af hoeveel verschil er tussen 2c-e en 2c-p zitten
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#19
megatrippie zei:
Echter het vervelende van 2c-e is dat je bij opkomst een vervelende bodyload zal ondervinden welke bij hoger doseren nog veel prominenter aanwezig zal zijn. Deze bodyload verdwijnt na dat de drug goed is opgekomen.
Klik om te vergroten...

Onzin, dit is per persoon verschillend. De enige bodyload die ik heb ondervonden van zowel lage als hoge dosissen 2C-E is dat ik me wat verkoude voelde en zo nu en dan, bij hele hoge dosissen (rond de 40mg) dat ik wat spiertrekkingen krijg zoals bij speed. De spiertrekkingen hebben er een handje van de hele trip te blijven, maar zo lang je maar gewoon iets meer doet dan alleen stilzit en je spieren gebruikt dan stopt dit.
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#20
Via een bekende vendor kan ik alleen 2C-E krijgen.

Heb reeds enige trip ervaring met paddo's.

Verstandig om met 2C-E te beginnen, of eerst op zoek naar 2C-B? Wat overigens een stuk lastiger te krijgen is, lijkt het.

Wat moet ik verwachten qua trip van 2C-E. Is het filosofisch.. diep? Of gewoon verward, chaotisch, vreemd? En wat doet het visueel precies?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."