Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2C-I

2C-I

230 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bellaaa zei:
Ja dat is mij ook verteld dus dat was dan ongeveer 50mg. 2C-B de eerste keer...
Weet niet of het met elkaar samen hangt.
Maar welke dosis raden jullie aan van 2C-I voor de eerste keer?
Wil wel een goede trip, niet al te licht :)
Klik om te vergroten...

Dat denk ik niet, ik denk eerder aan 5 mg ofzo, 50 mg 2cb is wel echt one hell of a trip hoor :wink: . Met 2ci zou ik zo rond de 20 mg beginnen, meer nemen kan altijd,

greets
G
G-JLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb net (15 min geleden) 20 mg 2C-I gesnoven, maar ik merk er compleet niks van, behalve de ernstige pijn in mn neus / keel. Ik denk dat ik straln nog 20 mg oraal erbij doe, en dan nog wat keta. Ik heb al eens eerder 60mg 2C-B op, maar dat was ook niet zo heftig... Totdat ik er keta bijsnoof, dat was echt geweldig! :mrgreen:
We zullen wel zien hoe het afloopt vanavond.

edit:
nog maar 40mg oraal gedaan, nog geen echt effect behalve wat golvende gordijnen. Nu gaat die keta erin! kutzooi :angry:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
G-J zei:
Ik heb net (15 min geleden) 20 mg 2C-I gesnoven, maar ik merk er compleet niks van, behalve de ernstige pijn in mn neus / keel. Ik denk dat ik straln nog 20 mg oraal erbij doe, en dan nog wat keta. Ik heb al eens eerder 60mg 2C-B op, maar dat was ook niet zo heftig... Totdat ik er keta bijsnoof, dat was echt geweldig! :mrgreen:
We zullen wel zien hoe het afloopt vanavond.

edit:
nog maar 40mg oraal gedaan, nog geen echt effect behalve wat golvende gordijnen. Nu gaat die keta erin! kutzooi :angry:
Klik om te vergroten...

Versneden shit ouwe! Look for the real deal!

greets
B
BellaaaLid
01-01-2024, 00:00
#4
J0rrit zei:
Bellaaa zei:
Ja dat is mij ook verteld dus dat was dan ongeveer 50mg. 2C-B de eerste keer...
Weet niet of het met elkaar samen hangt.
Maar welke dosis raden jullie aan van 2C-I voor de eerste keer?
Wil wel een goede trip, niet al te licht :)
Klik om te vergroten...

Dat denk ik niet, ik denk eerder aan 5 mg ofzo, 50 mg 2cb is wel echt one hell of a trip hoor :wink: . Met 2ci zou ik zo rond de 20 mg beginnen, meer nemen kan altijd,

greets
Klik om te vergroten...

Ja het is ook lastig om te weten hoeveel er nou precies in die pilletjes zit...ben er nu wel achter dan 5/6 van die dingen een leuk tripje geeft :)

Bedankt !
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#5
G-J zei:
Ik heb net (15 min geleden) 20 mg 2C-I gesnoven, maar ik merk er compleet niks van, behalve de ernstige pijn in mn neus / keel.

edit:
nog maar 40mg oraal gedaan, nog geen echt effect behalve wat golvende gordijnen. Nu gaat die keta erin! kutzooi :angry:
Klik om te vergroten...
Klinkt als slecht spul, of het is inderdaad versneden en dan is het knap van diegene dat ie daar uberhaupt tijd aan besteed :confused: Of het was het (2C-I) gewoon uberhaupt niet. Dan was het...niets..of iets, maar niet iets dat 2C-I was.

40mg oraal is boven de range "Strong" op Erowid, ik weiger eigenlijk te geloven dat je nou direct en toevallig een persoon bent die er (bijna totaal?) ongevoelig voor is. Hoewel RC's meestal gewoon zuiver as is worden doorverkocht, is het in percentages iig waarschijnlijker dat het aan je spul ligt dan dat het aan jou ligt. 20-25mg is gewoon een prima trip waar je de avond weg op bent, 40mg is fors veel meer en moet echt een intens effect zijn, als het niets doet is je spul gewoon worthless as is. Look fo 'another :openmouth:
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#6
Weet je wel zeker dat het 2C-I was? Van wat ik lees schijnt 2C-P toch behoorliijk sterker te zijn.
Het kan natuurlijk zijn dat je er gevoelig voor bent, wat was de dosis??

Ik heb namelijk nog een paar 2C-I capsules met 20mg. p/s. :)

Is deze heftige ervaring ook de reden dat je geen psychedelica gaat doen?

:)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gurtsman zei:
Wat bedoelen jullie eigenlijk met de term "bodyload"? Ben daar toch wel benieuwd naar.
Misschien dat ik eroverheen gelezen heb, mijn excuses dan. :)
Klik om te vergroten...

Dat is de lichamelijke kant van de trip. Wat je lichamelijk voelt tijdens het trippen.
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik lees het ook vaak, heb het geloof ik nooit ervaren...zowel dat niet als vervelend :)

Geloof dat het het gevoel is dat je in je lichaam voelt tijdens het trippen... :)

Iemand met "Bodyload-ervaring" kan het vast beter verwoorden :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pascal FM zei:
Ik lees het ook vaak, heb het geloof ik nooit ervaren...zowel dat niet als vervelend :)

Geloof dat het het gevoel is dat je in je lichaam voelt tijdens het trippen... :)

Iemand met "Bodyload-ervaring" kan het vast beter verwoorden :grin:
Klik om te vergroten...

Een bodyload-ervaring kan ook positief zijn, de bodyload is er bijna altijd.

Volgens Wikipedia:

Body load is a term employed by users of psychoactive drugs, and especially users of psychedelics, to describe specific tactile sensations brought on by drug use.
Klik om te vergroten...
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Pascal FM zei:
Weet je wel zeker dat het 2C-I was? Van wat ik lees schijnt 2C-P toch behoorliijk sterker te zijn.
Het kan natuurlijk zijn dat je er gevoelig voor bent, wat was de dosis??

Ik heb namelijk nog een paar 2C-I capsules met 20mg. p/s. :)

Is deze heftige ervaring ook de reden dat je geen psychedelica gaat doen?

:)
Klik om te vergroten...

Ik weet zeker dat het 2C-I was. De dosis was 20mg. Ik ben inderdaad redelijke gevoelig voor psychedelica. Maar ik ging er lekker op, het was een super fijne trip.

De effecten van 2C-P waren vooral heel visueel en heeeeeeeel lang, dat maakte het uiteindelijk heftig.

Maar het effect op zich was 2C-I veel leuker en interessanter.

De rede dat ik geen psychedelica meer wil, lag niet zo zeer aan de 2C-I.

Gurtsman zei:
Wat bedoelen jullie eigenlijk met de term "bodyload"? Ben daar toch wel benieuwd naar.
Misschien dat ik eroverheen gelezen heb, mijn excuses dan. :)
Klik om te vergroten...

De term bodyload is puur het lichamelijke gedeelte voor het effect van de psychedelica. Maar ook het lichamelijke gedeelte tijdens de trip. Dit kan inderdaad positief zijn.

Maar ik merk bij de 2C familie en dan vooral bij 2C-B, 2C-P & 2C-T-7 dat de bodyload erg onaangenaam is. Bij mij dan. Ik hoor meerdere mensen erover. Het zal verschillen per situatie en per persoon. Maar kotsen, je niet prettig voelen etc. Daarna als dat over is, heb je een heerlijke trip.

Bij 2C-I trouwens helemaal geen last van.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Adrenochroom zei:
Ik heb juist nog nooit iemand over de bodyload van B gehoord...
Klik om te vergroten...

Oke nja nogmaals het verschilt per persoon en per keer.

Bodyload is er altijd wel. Maar hoeft niet perse negatief te zijn..

:)
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fishhead0707 zei:
Adrenochroom zei:
Ik heb juist nog nooit iemand over de bodyload van B gehoord...
Klik om te vergroten...

Oke nja nogmaals het verschilt per persoon en per keer.

Bodyload is er altijd wel. Maar hoeft niet perse negatief te zijn..

:)
Klik om te vergroten...

Ja das waar, naja de deffinities van bodyload verschillen nogal, omdat 'load' lading betekend denk ik zelf al snel aan een gewicht op je lichaam, een bepaalde zwaarte. Maar als je het meer ziet als een afwijking in lichamelijk gevoel dan heb je het idd altijd.
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sublimo zei:
Pascal FM zei:
Een bodyload-ervaring kan ook positief zijn, de bodyload is er bijna altijd.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Kan wel ja, maar het is minder verwarrend dat 'body-high' te noemen en de lasten de 'bodyload', als zodanig wordt dit dan ook vaak zo toegepast :)
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#14
2C-Em zei:
Sublimo zei:
Pascal FM zei:
Een bodyload-ervaring kan ook positief zijn, de bodyload is er bijna altijd.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Kan wel ja, maar het is minder verwarrend dat 'body-high' te noemen en de lasten de 'bodyload', als zodanig wordt dit dan ook vaak zo toegepast :)
Klik om te vergroten...

Klopt inderdaad! :)
L
LwbnjioLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wauw! :openmouth: Net 19mg oraal bij ADE in de Melkweg gehad. Gewoon wauw! Mn gedachten gingen als een pingpong bal alle kanten op en heb heeeerlijk zitten spacen op Luke Abott en James Holden, wat een held! Af en toe subtiel wat visuals. Was een mooie eerste keer -I :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Lwbnjio zei:
Wauw! :openmouth: Net 19mg oraal bij ADE in de Melkweg gehad. Gewoon wauw! Mn gedachten gingen als een pingpong bal alle kanten op en heb heeeerlijk zitten spacen op Luke Abott en James Holden, wat een held! Af en toe subtiel wat visuals. Was een mooie eerste keer -I :grin:
Klik om te vergroten...

Nice.. :sunglasses:
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hashja zei:
Ik sluit me echt volledig aan bij Sublimo.
Ik heb 2c-I nu 2 keer geprobeerd en beide keren zeer weinig visuals en een enorme bodyload, precies zoals Sublimo het al omschreef.
Klik om te vergroten...

Even op mijn eigen quote terug komen.
Heb de 2c-I toch weer een kans gegeven, dit keer 30mg.
Verrassend genoeg was het dit keer wel vet! (exact zelfde batch als vorige 2×)

Visueel was het nog steeds alles behalve sterk aanwezig. Kleur waren veel opmerkelijker, zoals een rode bal op groen gras heel erg opvalt (vanwege contrast kleuren) vielen alle kleuren op die manier op.
Bodyload was sterk aanwezig, maar na een uurtje of 2 een dikke joint gerookt en ik leek bevrijd!
Ik moet zeggen, dat dit spul dit keer vooral mentaal heel leuk was, ik vond het écht iets van LSD weg hebben! Ik at een youghurt gum terwijl ik naar Dream Theater luisterde, en het leek alsof ik de smaak hoorde. Net zoals bij LSD. En ik had ook dezelfde slechte humor, maar dat terzijde. :beer:
Heb rond de 6 uur getript (exclusief na sleur).

Conclusie, 30mg en een dikke joint vond ik een stuk aangenamer, maar ik baal echt van het gebrek aan visuals (bij mij).

Groeten,
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hashja zei:
Hashja zei:
Ik sluit me echt volledig aan bij Sublimo.
Ik heb 2c-I nu 2 keer geprobeerd en beide keren zeer weinig visuals en een enorme bodyload, precies zoals Sublimo het al omschreef.
Klik om te vergroten...

Even op mijn eigen quote terug komen.
Heb de 2c-I toch weer een kans gegeven, dit keer 30mg.
Verrassend genoeg was het dit keer wel vet! (exact zelfde batch als vorige 2×)

Visueel was het nog steeds alles behalve sterk aanwezig. Kleur waren veel opmerkelijker, zoals een rode bal op groen gras heel erg opvalt (vanwege contrast kleuren) vielen alle kleuren op die manier op.
Bodyload was sterk aanwezig, maar na een uurtje of 2 een dikke joint gerookt en ik leek bevrijd!
Ik moet zeggen, dat dit spul dit keer vooral mentaal heel leuk was, ik vond het écht iets van LSD weg hebben! Ik at een youghurt gum terwijl ik naar Dream Theater luisterde, en het leek alsof ik de smaak hoorde. Net zoals bij LSD. En ik had ook dezelfde slechte humor, maar dat terzijde. :beer:
Heb rond de 6 uur getript (exclusief na sleur).

Conclusie, 30mg en een dikke joint vond ik een stuk aangenamer, maar ik baal echt van het gebrek aan visuals (bij mij).

Groeten,
Klik om te vergroten...

Het blijft een twijfelachtig goedje, de ene gaat er super hard op, de andere bija niet of heeft en enorm irritante bodyload.

Ik wil het zeker in de toekomst nog eens proberen. :)
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sublimo zei:
Hashja zei:
Hashja zei:
(...)
Klik om te vergroten...
(...)
Klik om te vergroten...

Het blijft een twijfelachtig goedje, de ene gaat er super hard op, de andere bija niet of heeft en enorm irritante bodyload.

Ik wil het zeker in de toekomst nog eens proberen. :)
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens.
Juist in dat opzicht vind ik het een vreemd goedje, ik heb zelf al 3× zo iets verschillends mee gemaakt, en daarom vind ik het nog te vroeg om het te bestempelen en het aan de kant te schuiven. Heb tenslotte nog 300+ mg beschikbaar en zeeën van tijd. :grin:
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sublimo zei:
Want ik had echt geen aangename ervaring van 35 mg 2c-i. Ontzettend weinig visuals en een zeer zware, vervelende bodyload.
Klik om te vergroten...


Sublimo zei:
Het blijft een twijfelachtig goedje, de ene gaat er super hard op, de andere bija niet of heeft en enorm irritante bodyload.

Ik wil het zeker in de toekomst nog eens proberen. :)
Klik om te vergroten...

De eerste keer dat ik 2ci probeerde was samen met mijn vriendin.
haar dosis was 20mg en die van mij was 30mg na iets meer dan een uur begon het bij haar te werken en waren er plenty visuals bij mij gebeurde er helemaal niets behalve dan onprettige bodyload. (band om maag gevoel etc.)
Na ruim 3 uur nog een keer 30mg gedropt. (beetje drastisch ik weet het maar ik had ff geen andere capsule voor handen :grin:). Helaas alleen meer bodyload en niet meer dan heel erg milde visuals.
Ik was er bijna klaar mee maar omdat de vriendin het zo geweldig had gevonden het toch nog maar een keer geprobeerd. (niet het zelfde weekend uiteraard) Nu dan wel het gewenste effect en er dus behoorlijk van genoten.

Sindsdien heel vaak 2c-i gebruikt vaak samen met iets anders maar ook vaak alleen. Duidelijk is wel dat het heel verschillend kan vallen. Na de eerste keer kan ik gelukkig wel standaard van de effecten van de 2ci genieten maar er zit veel verschil in de heftigheid. bodyload gaat een rol spelen vanaf zo'n 25mg. Maar bij 2ce vind ik de bodyload veel heftiger en onplezieriger.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."