Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-MMC, heeft iemand hier ervaring mee?

3-MMC, heeft iemand hier ervaring mee?

29 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi DF-ers!!

Mijn verkoper bied sinds kort 3-MMC aan,

hij zegt dat het een empathischer gevoel geeft dan 4-mmc,

Iemand ervaring mee?
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Schijnt in hoge dosis zelfde te zijn als 4MMC, maar meer belastend voor hart en borst streek.
T
Tifosi2005Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Vind ik allemaal zo'n gehannes. Capsule kun je lekker op de dansvloer in je mik flikkeren. Snuiven moet perse op de wc.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, snuiven op een feest gaat niet zo makkelijk in het openbaar. Tenzij je een bullet hebt.

Ik ga vanavond naar een feestje dat +/- 8 uur duurt, begin met een capsule van 150 mg 3-mmc en dan 3x een dosis van 200mg 3-mmc.
Daarmee moet ik het feestje wel doorkomen, theoretisch gezien :wink:

Ik hou jullie wel op de hoogte wat mijn bevindingen zijn!
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tifosi2005 zei:
Ik ga vanavond naar een feestje dat +/- 8 uur duurt, begin met een capsule van 150 mg 3-mmc en dan 3x een dosis van 200mg 3-mmc.
Daarmee moet ik het feestje wel doorkomen, theoretisch gezien :wink:

Ik hou jullie wel op de hoogte wat mijn bevindingen zijn!
Klik om te vergroten...

Wij willen een report!!!! :)
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#5
zaagmans zei:
Tifosi2005 zei:
Ik ga vanavond naar een feestje dat +/- 8 uur duurt, begin met een capsule van 150 mg 3-mmc en dan 3x een dosis van 200mg 3-mmc.
Daarmee moet ik het feestje wel doorkomen, theoretisch gezien :wink:

Ik hou jullie wel op de hoogte wat mijn bevindingen zijn!
Klik om te vergroten...

Wij willen een report!!!! :)
Klik om te vergroten...

Graag :)
T
Tifosi2005Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Zoals eerder toegezegd hier mijn ervaring met 3-mmc.

Vrijdagavond naar een feest geweest, wat uiteindelijk 7 uur heeft geduurd van 23:00 tot 6:00.
Aangezien ik heel veel goede verhalen heb gelezen en gehoord over 3-MMC, dacht ik dat deze vrijdagavond het uitgelezen moment was om dit goedje uit te proberen. :wink:

Dosis: 830 mg 3-mmc bestaand uit. 80mg 3-mmc gesnoven, 150mg 3-mmc capsule, 200mg 3-mmc capsule

Om 21:45 begonnen 80mg 3-MMC fijn gemaakt met een pasje en opgesnoven. Dit gaf een oncomfortabel gevoel in de keel. Veel water drinken om de keel te stabileseren bleek geen direct effect te hebben. Een madarijn bleekt wel een verzachtende werking op de keel te hebben.
Enkele minute later kreeg ik zin om dingen te doen en voelde het net aan of mijn lippen verdoofd waren. Dit leek een beetje op het effect van coke.

Om 22:30 de deur uit gegaan en die capsule van 150mg gedropt, eenmaal bij de club aangekomen bleek er een enorme rij te staan. Kreeg wel veel zin om te praten met bekende en onbekende in de rij.Het was best wel koud en het regende, misschien voelde ik daarom het volle effect van die capsule niet. Verder had ik ook niet zoveel geduld, maar een beetje voordringen verkorte de wachtrij wel degelijk. Uiteindelijk zo’n 1:15 minuten in de rij gestaan.

Om 0:30 was ik eindelijk binnen, daar heb ik de capsule van 200mg genomen. Al snel voelde ik een spacend effect en kreeg ik nog meer spanning op mijn kaken. Ook kreeg ik veel behoefte om met mensen te praten, het had een beetje hetzelfde effect op mij als het eerste mdma pilletje van vroeger. Een vriend van mij die ook mee was en 3-mmc had gebruikt had het erover om in zijn eigen wereld te zitten. Dit gevoel had ik overigens niet.

Om+/- 3:30 de volgende capsule genomen, dit moment kon ik niet zo goed meer herinneren. Weet wel dat water nog steeds wel goed proefte en dat ik niet echt last had van overmatig zweten. Ik zat ook nog steeds in een positieve vibe!

Uiteindelijk om 4:55 de allerlaatste capsule genomen van 200 mg. Nu begon ik wel veel te zweten, dit kwam zeker omdat ik extreem veel aan het dansen was. Had voor de zekerheid maar een zweet bandje meegenomen. Dit kwam goed van pas! Ook bij deze inslag merkte ik het spacend effect wel goed. Rond 6 uur gingen de lichten aan en ben net zolang gebleven tot de portier ons naar buiten stuurde, onder tussen nog veel gepraat met bekende en onbekende die ik daar tegen kwam.

Om 8:30 even wat gegeten op Schiphol, het eten proefte nog steeds goed! Toen ik daar in de spiegel keek zag ik nog wel dat mijn ogen groter waren als normal.

Na om 10:00 eindelijk thuis aangekomen te zijn bleek slapen echt onmogelijk te zijn. Mijn hart klopte nog steeds sneller als normaal. Toen ik na anderhalf uur nog niet inslaap was gevallen. Ben ik maar een film gaan kijken. Om 14:00 begon de vermoeidheid toe te slaan. Toen maar mijn bed opgezocht.

Heb uiteindelijk van 14:00 tot 5:00 non-stop geslapen, zo’n 15 uur! Ben Zonder een keer wakker te worden. Maar ik voelde mij na slapen ook echt weer fris, zonder last van een kater.

Positief:

* De drang om met mensen te praten
* De snelle werking van het middel.
* Intense werking, niet zo vaag en intense als mdma, maar wel intenser als 6-apb.
* Eten en drinken smaakte nog steeds goed na afloop.
* Geen kater.

Negatief:

* De korte werking, ben toch wel een voorstander van middelen die langer duren.
* Het niet kunnen slapen s’ochtends, pas 9 uur na mijn laatste dosis kon ik in slaap komen.
* Spanning op de kaken.

Conclusie:

Het is een leuke r.c om te gebruiken op feesten, ook voor degene die wat langer duren, je moet dan alleen wat vaker doseren. Qua r.c vergelijking voelt het intenser aan als 6-apb. Zorg dat je wat onderwerpen hebt ingestudeerd, want je gaat hier echt extreem veel van praten. :grin:

Houdt wel rekening mee wanneer je de laatste dosis gaat nemen. Want met 830mg in totaal ga je zonder hulpmiddelen zeker 9 uur na de laatste inname niet slapen.
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tifosi2005 zei:
capsule genomen van 200 mg
Klik om te vergroten...

Nice report! :rock:

Ik ga de vraag nu aan jou stellen: Denk je dat 250mg goed te handlen is? Ik wil m'n gram in 4 delen. Maar als jij denkt dat 250 te veel zal zijn, dan wordt ze 200mg per capsule.
T
Tifosi2005Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Nice report!

Ik ga de vraag nu aan jou stellen: Denk je dat 250mg goed te handlen is? Ik wil m'n gram in 4 delen. Maar als jij denkt dat 250 te veel zal zijn, dan wordt ze 200mg per capsule.
Klik om te vergroten...

Thanx! :)

Naar mijn ervaring is 200 mg per capsule wel lekker, maar ik denk dat 250 mg ook wel goed te doen is.

Zeker als je wel wat gewend bent, moet dat geen probleem zijn.
k
klop2000Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Zou 3-mmc ook gedetecteerd kunnen worden bij een speekseltest?

Of zijn die tests hierop nog niet ongericht?
m
maxdw1212Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Tifosi2005 zei:
* Intense werking, niet zo vaag en intense als mdma, maar wel intenser als 6-apb.
Je gaat hier echt extreem veel van praten.
Klik om te vergroten...
Ik vond het totaal niet met mdma te vergelijken. Geen vaagheid. geen inslag. Als ik 3-mmc ergens mee moest vergelijken was het wel coke :P. Bijzonder veel praten had ik ook al, echt meer dan met pep of xtc, niet normaal gewoon :P
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nathaniel zei:
Bij hogere dosissen.
Klik om te vergroten...

Wat is voor jou een hoge dosis. Ben benieuwd omdat ik dit middel binnenkort ga proberen.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zo'n 200 mg (ik weeg 65kg)
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#13
Niemand dus?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nibiru zei:
Niemand dus?
Klik om te vergroten...

Sorry heb dat (nog) nooit gedaan! Geef het even wat tijd is vast wel iemand die er ervaring mee heeft lijkt me!
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#15
zal wel weer een soort Mephedrone light zijn, zoals 4mec of 3,4dmmc. Maar ik kan er naast zitten.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mijn eerste ervaring met een cathinone. Mild maar toch degelijk aanwezig effect, vrij korte duur. Bij hogere dosissen en bijdoseren nemen vooral negatieve effecten als rusteloosheid en kaakspanning toe.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Zal waarschijnlijk niet heel erg successvolworden, aangezien het een directe isomeer is van 4-MMC(mephedrone) en dus gewoon illegaal is in de Verenigde Staten en ook in Engeland.

Nederland heeft geen drugsanalogen wet, dus misschien breekt het hier wel door als de nieuwe "legale" meph.

Wat ik weet van andere DA/NE/5-HT releasers, bijvoorbeeld bij fluoramfetamine, is dat als er een binding is op de derde plaats(3-FA) van in dit geval de propylamine-ring, deze meer dopamine vrijlaat in verhouding tot serotonine dan wanneer de binding op de vierde plaats(4-FA) van de ring is. Dit zie je dan ook terug in het efect van 4-FA, waar duidelijk veel meer serotogene activiteit is dan bij 3-FA. Het zou me niks verbazen als dit bij 3-MMC ook het geval is, en deze dus juist minder empatisch is dan 4-MMC.
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#18
waarom zou je dit nemen?

ga maar es googlen

te veel risico's voor je gezondheid: daar ga je toch niet mee spelen?

er zijn genoeg interessante drugs

kijk maar

:)
I
ILL!Lid
01-01-2024, 00:00
#19
..toch klinkt het interessant.. :grin:
R
Rob070Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je zou moeten kiezen tussen de 3 mmc en 3,4 dmmc.
Waar gaat jullie voorkeur dan naar uit?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."