Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-MMC, heeft iemand hier ervaring mee?

3-MMC, heeft iemand hier ervaring mee?

29 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niemand dus?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nibiru zei:
Niemand dus?
Klik om te vergroten...

Sorry heb dat (nog) nooit gedaan! Geef het even wat tijd is vast wel iemand die er ervaring mee heeft lijkt me!
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#3
zal wel weer een soort Mephedrone light zijn, zoals 4mec of 3,4dmmc. Maar ik kan er naast zitten.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn eerste ervaring met een cathinone. Mild maar toch degelijk aanwezig effect, vrij korte duur. Bij hogere dosissen en bijdoseren nemen vooral negatieve effecten als rusteloosheid en kaakspanning toe.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Zal waarschijnlijk niet heel erg successvolworden, aangezien het een directe isomeer is van 4-MMC(mephedrone) en dus gewoon illegaal is in de Verenigde Staten en ook in Engeland.

Nederland heeft geen drugsanalogen wet, dus misschien breekt het hier wel door als de nieuwe "legale" meph.

Wat ik weet van andere DA/NE/5-HT releasers, bijvoorbeeld bij fluoramfetamine, is dat als er een binding is op de derde plaats(3-FA) van in dit geval de propylamine-ring, deze meer dopamine vrijlaat in verhouding tot serotonine dan wanneer de binding op de vierde plaats(4-FA) van de ring is. Dit zie je dan ook terug in het efect van 4-FA, waar duidelijk veel meer serotogene activiteit is dan bij 3-FA. Het zou me niks verbazen als dit bij 3-MMC ook het geval is, en deze dus juist minder empatisch is dan 4-MMC.
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#6
waarom zou je dit nemen?

ga maar es googlen

te veel risico's voor je gezondheid: daar ga je toch niet mee spelen?

er zijn genoeg interessante drugs

kijk maar

:)
I
ILL!Lid
01-01-2024, 00:00
#7
..toch klinkt het interessant.. :grin:
R
Rob070Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je zou moeten kiezen tussen de 3 mmc en 3,4 dmmc.
Waar gaat jullie voorkeur dan naar uit?
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Schijnt in hoge dosis zelfde te zijn als 4MMC, maar meer belastend voor hart en borst streek.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb met dit goedje toch wel flink wat ervaring(15g in 2maanden, was een flinke habit), helaas. Het is in lage doseringen heel subtiel, lichte stimulatie, lichte lulkick, maar 250mg in 1bommetje is toch wel 3-4uur hardgaan strakstaan. Oraal is het efficientst, maar nasaal is gewoon lekker omdat hij dan meer rusht. Euforie is zeker aanwezig, maar minder pushy en nep dan mephedrone.

Ook het geen dip/katerdeel is gewoon echt fijn, zelfs na 2g in een nacht was ik hooguit wat licht in mn hoofd de dag er na.
R
Rob070Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Hier nog iemand die dit goedje erg fijn vindt!
Sinds de mephedrone ban is dit mijn nieuwe favoriet :hearteyes:

Ook minder belastend voor het hart lijkt het wel.
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#12
Paperplane. zei:
Ik heb met dit goedje toch wel flink wat ervaring(15g in 2maanden, was een flinke habit), helaas. Het is in lage doseringen heel subtiel, lichte stimulatie, lichte lulkick, maar 250mg in 1bommetje is toch wel 3-4uur hardgaan strakstaan. Oraal is het efficientst, maar nasaal is gewoon lekker omdat hij dan meer rusht. Euforie is zeker aanwezig, maar minder pushy en nep dan mephedrone.

Ook het geen dip/katerdeel is gewoon echt fijn, zelfs na 2g in een nacht was ik hooguit wat licht in mn hoofd de dag er na.
Klik om te vergroten...
Rond de 50mg idd een soort van coke effect en een bom van 200-250 gaat richting het MDMA effect maar dan helderer.

Heb 1 grammetje hiervan opgemaakt, vond het niet geweldig. Zal het niet zo snel weer kopen maar zie mezelf dit in toekomst toch nog wel eens nuttigen.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je t voor 11 euro de gram kan halen. Met een 2x250 bom+100 mg lijn+veel hasj erbij kom je een 8 uur durend feestje wel door :)
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#14
Paperplane. zei:
Als je t voor 11 euro de gram kan halen. Met een 2x250 bom+100 mg lijn+veel hasj erbij kom je een 8 uur durend feestje wel door :)
Klik om te vergroten...
Ja dat wel, maar gevoel is niet zo sterk. Het is een niet zo potent stofje?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik snoof het ook wel. Iets heftiger, 3x zo kort durend. Tis vrij subtiel op zichzelf, maar met veel wiet/een lijntje keta was het toch wel echt spacen. Maar t voordeel(of nadeel?) is dat je eigenlijk :flushed: geen kater/after hebt. Zelfs na 15+g in drie maanden, dag na het stoppen heel moe veel slapen jointjes roken tostis eten, dag erna zo fris als een hoentje. Ik krijg wel cravings als ik t ruik(want serieus, je zweet gaat er naar stinken, 2 weken na mijn stop rook mn zweet er nog naar) of als ik aan de downers zit.(Benzos en in mindere mate alcohol, maar ik drink alleen als ik benzos op heb. Afijn dat is mijn probleem.

Ik heb niet echt toxische effecten voor het lichaam opgemerkt, hooguit soms wat koude voetjes/handen. Verwaarloosbaar, zeker er van uitgaande dat zijn grote broer mephedrone(4-mmc) bij een halve gram op een avond je vaten al zo vernauwd dat je blauwe ledematen kan krijgen. Dat komt omdat mephrdrone(4-methylmethcathione) word afgebroken tot 4-methylephedrine, een hele erge vaatvernauwer. 3-methylephedrine, de afbraakstof van 3-MMC, is veel minder een vaatverbauwer dan 4-Methylephedrine. De mega-euforie van meph is er niet echt, maar energie, lulkick mét een subtiele mentale high, blowen synergiseerd prima met deze, van 4-MMC+wiet werden aardig wat mensen paranoia, bij deze was er geen hint van angst/paranoia.


Gr,
Paper.
m
maxdw1212Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Paperplane. zei:
Ik snoof het ook wel. Iets heftiger, 3x zo kort durend. Tis vrij subtiel op zichzelf, maar met veel wiet/een lijntje keta was het toch wel echt spacen. Maar t voordeel(of nadeel?) is dat je eigenlijk :flushed: geen kater/after hebt. Zelfs na 15+g in drie maanden, dag na het stoppen heel moe veel slapen jointjes roken tostis eten, dag erna zo fris als een hoentje. Ik krijg wel cravings als ik t ruik(want serieus, je zweet gaat er naar stinken, 2 weken na mijn stop rook mn zweet er nog naar) of als ik aan de downers zit.(Benzos en in mindere mate alcohol, maar ik drink alleen als ik benzos op heb. Afijn dat is mijn probleem.

Ik heb niet echt toxische effecten voor het lichaam opgemerkt, hooguit soms wat koude voetjes/handen. Verwaarloosbaar, zeker er van uitgaande dat zijn grote broer mephedrone(4-mmc) bij een halve gram op een avond je vaten al zo vernauwd dat je blauwe ledematen kan krijgen. Dat komt omdat mephrdrone(4-methylmethcathione) word afgebroken tot 4-methylephedrine, een hele erge vaatvernauwer. 3-methylephedrine, de afbraakstof van 3-MMC, is veel minder een vaatverbauwer dan 4-Methylephedrine. De mega-euforie van meph is er niet echt, maar energie, lulkick mét een subtiele mentale high, blowen synergiseerd prima met deze, van 4-MMC+wiet werden aardig wat mensen paranoia, bij deze was er geen hint van angst/paranoia.


Gr,
Paper.
Klik om te vergroten...
Misschien een beetje late reactie. Maar dit klopt allemaal wel met wat je zegt. Ik met 3-mmc ook een nacht doorgehaald. Was maar 2 uurtjes kut voelen en toen knapte ik bijzonder snel op en was gewoon weer vrolijk en para was idd niet aanwezig wel als ik er bij blowde maar dat kwam door de wiet en was ook de zelfde para van wiet die ik altijd heb en daar kan ik wel mee leven :tongueout:
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#17
Paperplane. zei:
250mg in 1bommetje is toch wel 3-4uur hardgaan strakstaan. .
Klik om te vergroten...

Ik heb ook een gram besteld. Ik en m'n maat en de dames hebben flink wat drugservaring. Maar is 250 mg dan een prima dosis? Of kunnen we beter met 200 beginnen? Is het net zo als met 4-FA dat je niet echt kunt overdoseren? Van 4-FA pakken we ook altijd bommetjes van 166 mg. Kun je me hierin wat tips geven?
m
maxdw1212Lid
01-01-2024, 00:00
#18
zaagmans zei:
Paperplane. zei:
250mg in 1bommetje is toch wel 3-4uur hardgaan strakstaan. .
Klik om te vergroten...

Ik heb ook een gram besteld. Ik en m'n maat en de dames hebben flink wat drugservaring. Maar is 250 mg dan een prima dosis? Of kunnen we beter met 200 beginnen? Is het net zo als met 4-FA dat je niet echt kunt overdoseren? Van 4-FA pakken we ook altijd bommetjes van 166 mg. Kun je me hierin wat tips geven?
Klik om te vergroten...

Ik zou het snuiven veel beter effect beetje
Cole achtig en voor 1 gr opsnuiven nuchter je nog steeds snel uit ik had een afterspace van 4 uur na dat spul en ik was weer helemaal mezelf.
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#19
maxdw1212 zei:
zaagmans zei:
Ik zou het snuiven veel beter effect beetje.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Vind ik allemaal zo'n gehannes. Capsule kun je lekker op de dansvloer in je mik flikkeren. Snuiven moet perse op de wc.
T
Tifosi2005Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Vind ik allemaal zo'n gehannes. Capsule kun je lekker op de dansvloer in je mik flikkeren. Snuiven moet perse op de wc.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, snuiven op een feest gaat niet zo makkelijk in het openbaar. Tenzij je een bullet hebt.

Ik ga vanavond naar een feestje dat +/- 8 uur duurt, begin met een capsule van 150 mg 3-mmc en dan 3x een dosis van 200mg 3-mmc.
Daarmee moet ik het feestje wel doorkomen, theoretisch gezien :wink:

Ik hou jullie wel op de hoogte wat mijn bevindingen zijn!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."