#1
Niemand dus?
Nibiru zei:Niemand dus?
Rond de 50mg idd een soort van coke effect en een bom van 200-250 gaat richting het MDMA effect maar dan helderer.Paperplane. zei:Ik heb met dit goedje toch wel flink wat ervaring(15g in 2maanden, was een flinke habit), helaas. Het is in lage doseringen heel subtiel, lichte stimulatie, lichte lulkick, maar 250mg in 1bommetje is toch wel 3-4uur hardgaan strakstaan. Oraal is het efficientst, maar nasaal is gewoon lekker omdat hij dan meer rusht. Euforie is zeker aanwezig, maar minder pushy en nep dan mephedrone.
Ook het geen dip/katerdeel is gewoon echt fijn, zelfs na 2g in een nacht was ik hooguit wat licht in mn hoofd de dag er na.
Ja dat wel, maar gevoel is niet zo sterk. Het is een niet zo potent stofje?Paperplane. zei:Als je t voor 11 euro de gram kan halen. Met een 2x250 bom+100 mg lijn+veel hasj erbij kom je een 8 uur durend feestje wel door![]()
Misschien een beetje late reactie. Maar dit klopt allemaal wel met wat je zegt. Ik met 3-mmc ook een nacht doorgehaald. Was maar 2 uurtjes kut voelen en toen knapte ik bijzonder snel op en was gewoon weer vrolijk en para was idd niet aanwezig wel als ik er bij blowde maar dat kwam door de wiet en was ook de zelfde para van wiet die ik altijd heb en daar kan ik wel mee levenPaperplane. zei:Ik snoof het ook wel. Iets heftiger, 3x zo kort durend. Tis vrij subtiel op zichzelf, maar met veel wiet/een lijntje keta was het toch wel echt spacen. Maar t voordeel(of nadeel?) is dat je eigenlijkgeen kater/after hebt. Zelfs na 15+g in drie maanden, dag na het stoppen heel moe veel slapen jointjes roken tostis eten, dag erna zo fris als een hoentje. Ik krijg wel cravings als ik t ruik(want serieus, je zweet gaat er naar stinken, 2 weken na mijn stop rook mn zweet er nog naar) of als ik aan de downers zit.(Benzos en in mindere mate alcohol, maar ik drink alleen als ik benzos op heb. Afijn dat is mijn probleem.
Ik heb niet echt toxische effecten voor het lichaam opgemerkt, hooguit soms wat koude voetjes/handen. Verwaarloosbaar, zeker er van uitgaande dat zijn grote broer mephedrone(4-mmc) bij een halve gram op een avond je vaten al zo vernauwd dat je blauwe ledematen kan krijgen. Dat komt omdat mephrdrone(4-methylmethcathione) word afgebroken tot 4-methylephedrine, een hele erge vaatvernauwer. 3-methylephedrine, de afbraakstof van 3-MMC, is veel minder een vaatverbauwer dan 4-Methylephedrine. De mega-euforie van meph is er niet echt, maar energie, lulkick mét een subtiele mentale high, blowen synergiseerd prima met deze, van 4-MMC+wiet werden aardig wat mensen paranoia, bij deze was er geen hint van angst/paranoia.
Gr,
Paper.
Paperplane. zei:250mg in 1bommetje is toch wel 3-4uur hardgaan strakstaan. .
zaagmans zei:Paperplane. zei:250mg in 1bommetje is toch wel 3-4uur hardgaan strakstaan. .
Ik heb ook een gram besteld. Ik en m'n maat en de dames hebben flink wat drugservaring. Maar is 250 mg dan een prima dosis? Of kunnen we beter met 200 beginnen? Is het net zo als met 4-FA dat je niet echt kunt overdoseren? Van 4-FA pakken we ook altijd bommetjes van 166 mg. Kun je me hierin wat tips geven?
maxdw1212 zei:zaagmans zei:Ik zou het snuiven veel beter effect beetje.
Vind ik allemaal zo'n gehannes. Capsule kun je lekker op de dansvloer in je mik flikkeren. Snuiven moet perse op de wc.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."