Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB

2CB

532 antwoorden
81 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
royallicious zei:
Ik had zaterdag witte 2cb'tjes met 21mg erin.
Damn zonder blowen had ik veel meer visuals dan de vorige keer met, had er maar 2 nodig voor de hele avond :)
Klik om te vergroten...

Heb je ze zelf laten testen? Heb namelijk begrepen dat meer dan 10mg in een pil namelijk zelden voorkomt. Maar 42mg totaal, zal een leuk feestje zijn geweest. :P
M
Mokum3.33Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat zijn eigenlijk een beetje de effecten enz?
Ben inmiddels wel nieuwsgierig geworden.
Dus wat info is altijd leuk (wil vaak alles weten).
Denk hierbij aan dosis, overdosis, schade, wat gebeurd er in de hersenen etc.
Zit om deze drugs ook een "termijn" net als bij MDMA/XTC?
Ben benieuwd naar de reacties en misschien binnenkort eens uitproberen :wink:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat zijn jullie ervaringen met 30mg?
Hebben jullie dan ook echt visuals?

Hoe denken jullie trouwens over de combie van MDMA en 2c-b?

In 'Uit je Bol' beschrijven ze dat wanneer je capsule 2c-b inneemt wanneer de MDMA begint af te bouwen.. het een mooie samensmelting geeft van deze twee middelen.. blablabla.
Met andere woorden, dat je MDMA en 2c-B goed kan combineren met elkaar.

Nou is het natuurlijk de vraag wat je precies wilt berijken... voor mezelf is het de 2c-b zo puur mogelijk ervaren. Maar voor mijn twee vrienden die dit nog nooit hebben gebruikt - uberhaupt geen tripmiddelen - is het misschien een veiliger gevoel om eerst een pilletje te slikken.

Wat zijn jullie gedachtes daarover?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#4
DrippTone zei:
Qocaïne zei:
Koninginnendag gaan we weer aan de 2c-b!
30mg, kan niet w88... de laatste keer was prachtig! (Alweer zo'n twee jaar geleden!)
Klik om te vergroten...
Ga je het snuiven, slikken of pluggen? Veel plezier man. :grin:
Klik om te vergroten...

Ey man,

Het is in poedervorm, dus ik zal het in water oplossen en opdrinken :)
Zo heb ik het altijd gedaan!

Thnx! Heb er enorm veel zin in!
Het is wel erg moeilijk om te wachten tot koninginnedag... afgelopen weekend weer even de verleiding gehad om het te doen, maar verstandig genoeg niet gedaan :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Qocaïne zei:
Wat zijn jullie ervaringen met 30mg?
Hebben jullie dan ook echt visuals?
Klik om te vergroten...

Ik heb een tijdje terug 33mg geplugged, en dan heb je meer visuals dan lief je is. Zo erg soms dat kleuren gewoon niet meer te herkennen en te onderscheiden waren. De zelfde lijnen als met acid maar dan 1000× fijner tot op de pixel precies, en vibrerend als een zot. Heel intens, ik raad een stapje terug aan. :wink:


Qocaïne zei:
Het is in poedervorm, dus ik zal het in water oplossen en opdrinken :)
Zo heb ik het altijd gedaan!
Klik om te vergroten...

Zonde man! Snuif het dan, heb je er alsnog meer effect uit. :hearteyes:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
DrippTone zei:
Qocaïne zei:
Wat zijn jullie ervaringen met 30mg?
Hebben jullie dan ook echt visuals?
Klik om te vergroten...

Ik heb een tijdje terug 33mg geplugged, en dan heb je meer visuals dan lief je is. Zo erg soms dat kleuren gewoon niet meer te herkennen en te onderscheiden waren. De zelfde lijnen als met acid maar dan 1000× fijner tot op de pixel precies, en vibrerend als een zot. Heel intens, ik raad een stapje terug aan. :wink:


Qocaïne zei:
Het is in poedervorm, dus ik zal het in water oplossen en opdrinken :)
Zo heb ik het altijd gedaan!
Klik om te vergroten...

Zonde man! Snuif het dan, heb je er alsnog meer effect uit. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Klopt, dat met die pixels heb ik ook ervaren! :grin:
Alles vibreerd en alles bestaat uit pixels.
Zelf ook meerdere malen 33mg gedaan, vond het zelf niet echt hevig, gewoon lekker. Daarom zou het daarom zonde vinden als ik van die 30mg capsules niet veel zal voelen. Daarom meer mijn vraag of 30mg veel verschil is... tis toch bijna 5mg :)

Snuiven? *Kijkt naar de capsules*
Nee, ik neem ze lekker oraal :)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Qocaïne zei:
DrippTone zei:
Qocaïne zei:
Wat zijn jullie ervaringen met 30mg?
Hebben jullie dan ook echt visuals?
Klik om te vergroten...

Ik heb een tijdje terug 33mg geplugged, en dan heb je meer visuals dan lief je is. Zo erg soms dat kleuren gewoon niet meer te herkennen en te onderscheiden waren. De zelfde lijnen als met acid maar dan 1000× fijner tot op de pixel precies, en vibrerend als een zot. Heel intens, ik raad een stapje terug aan. :wink:


Qocaïne zei:
Het is in poedervorm, dus ik zal het in water oplossen en opdrinken :)
Zo heb ik het altijd gedaan!
Klik om te vergroten...

Zonde man! Snuif het dan, heb je er alsnog meer effect uit. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Klopt, dat met die pixels heb ik ook ervaren! :grin:
Alles vibreerd en alles bestaat uit pixels.
Zelf ook meerdere malen 33mg gedaan, vond het zelf niet echt hevig, gewoon lekker. Daarom zou het daarom zonde vinden als ik van die 30mg capsules niet veel zal voelen. Daarom meer mijn vraag of 30mg veel verschil is... tis toch bijna 5mg :)

Snuiven? *Kijkt naar de capsules*
Nee, ik neem ze lekker oraal :)
Klik om te vergroten...

Pluggen is ook de moeite waard. :wink: Ben trouwens benieuwd hoeveel het pluggen verschilt met oraal, want heb die doses alleen nog geplugged en oraal nog niet gedaan. :P Dus ik kijk al uit naar je raportje. :grin:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pluggen.. das toch van eeuh... achter inbrengen?!
Nee, das nie echt mijn ding :grin:

Zal proberen om er een report over te schrijven... voorheen deed ik dat wel regelmatig, maar gun mezelf de tijd er niet meer voor! Veel te druk met andere dingen :)

Zie ik tegen die tijd wel... nog ff een week anderhalve week w88 :P
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#9
DrippTone zei:
royallicious zei:
Ik had zaterdag witte 2cb'tjes met 21mg erin.
Damn zonder blowen had ik veel meer visuals dan de vorige keer met, had er maar 2 nodig voor de hele avond :)
Klik om te vergroten...

Heb je ze zelf laten testen? Heb namelijk begrepen dat meer dan 10mg in een pil namelijk zelden voorkomt. Maar 42mg totaal, zal een leuk feestje zijn geweest. :P
Klik om te vergroten...
Ja ik heb ze laten testen op 21mg, en iemand die ik ken had er 1 laten testen op 20mg.
En was zeker een leuk feestje, en fifa 2009 op 2cb krijg je de mooiste doelpunten mee :tearsofjoy:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
royallicious zei:
DrippTone zei:
royallicious zei:
Ik had zaterdag witte 2cb'tjes met 21mg erin.
Damn zonder blowen had ik veel meer visuals dan de vorige keer met, had er maar 2 nodig voor de hele avond :)
Klik om te vergroten...

Heb je ze zelf laten testen? Heb namelijk begrepen dat meer dan 10mg in een pil namelijk zelden voorkomt. Maar 42mg totaal, zal een leuk feestje zijn geweest. :P
Klik om te vergroten...
Ja ik heb ze laten testen op 21mg, en iemand die ik ken had er 1 laten testen op 20mg.
En was zeker een leuk feestje, en fifa 2009 op 2cb krijg je de mooiste doelpunten mee :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Oke nice, als ik Lysergine mag geloven dan ligt dat ver boven het gemiddelte. Veel plezier ermee. :grin:
2
2C-G-5Lid
01-01-2024, 00:00
#11
weeg zelf ruim 100kilo, maar als ik 2cb ga snuiven ga ik toch echt van 15mg al trippen, en als ik 20 a 25mg slik niet en heb ik het ook beter onder controle, dat zijn mijn ervaringen met 2cb.
2cb snuiven is echt vet eerst brand het en daarna lijkt het te verdoven, maar binnen 5minuten al visuals en bodyload, body load vind ik in het begin bij snuiven wel net iets te veel, voel me dan net mens met hole ruimtes erin, ik snuif geen pillen maar 2cb poeder echt een aanrader als je geen geduld hebt op de inslag en keihard wil gaan :grin:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#12
2C-G-5 zei:
weeg zelf ruim 100kilo, maar als ik 2cb ga snuiven ga ik toch echt van 15mg al trippen, en als ik 20 a 25mg slik niet en heb ik het ook beter onder controle, dat zijn mijn ervaringen met 2cb.
2cb snuiven is echt vet eerst brand het en daarna lijkt het te verdoven, maar binnen 5minuten al visuals en bodyload, body load vind ik in het begin bij snuiven wel net iets te veel, voel me dan net mens met hole ruimtes erin, ik snuif geen pillen maar 2cb poeder echt een aanrader als je geen geduld hebt op de inslag en keihard wil gaan :grin:
Klik om te vergroten...

Hmm, zeer interessant! Wist dat helemaal niet!

Of noujah... als ik nadenk natuurlijk wel. Het is natuurlijk altijd dat snuiven heftiger is, maar korter en oraal minder heftig en langer!
D
DarkBeatzLid
01-01-2024, 00:00
#13
Qocaïne zei:
maar korter en oraal minder heftig en langer!
Klik om te vergroten...

Hoe zit dat eigenlijk als je het onder je tong legt? Is het dan ook niet zo heftig als snuiven? Maar wel langer zoals slikken.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#14
bobbyz zei:
1x gedaan, eerst een hele, lag op een gegeven moment op de grond te blaffen als een hond en later deed ik een motorrijder naar, was heel kort,45 min ofzo maar echt heftig, daarna een uur later nog een halve genomen maar merkte daar weinig van.
Klik om te vergroten...

huh, Wat?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
underworld zei:
2ctjes snuiven is een van de naarste middelen om te snuiven qua pijn in je neus.
Klik om te vergroten...
Raar dat je dat zo vaak leest, ik vond het echt heel erg meevallen, niet erger dan pep eigenlijk. Toen de drip in mn keel kwam kreeg ik echter wel hele nare pijn en dat heeft ook wel een tijdje geduurd.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#16
ExceptionalInsight zei:
underworld zei:
2ctjes snuiven is een van de naarste middelen om te snuiven qua pijn in je neus.
Klik om te vergroten...
Raar dat je dat zo vaak leest, ik vond het echt heel erg meevallen, niet erger dan pep eigenlijk. Toen de drip in mn keel kwam kreeg ik echter wel hele nare pijn en dat heeft ook wel een tijdje geduurd.
Klik om te vergroten...

Wat ik zelf 2 weekenden terug heb ervaren is dat als je al hebt gesnoven en je snuift dan bij, dat je er nagenoeg weinig tot geen last meer van hebt. Misschien dus een idee voortaan beginnen met 5mg snuiven, en na 15 minuten de rest. Kom je ook wat geleidelijker op die piek die je wil bereiken. :)
T
TechnofanaatLid
01-01-2024, 00:00
#17
vond dat snuiven niet bepaald lekker, ga dat ook niet meer doen. Gewoon opeten die handel.

Vind de 2ctjes de beste middelen die ik tot nu toe heb gedaan :)
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#18
ExceptionalInsight zei:
underworld zei:
2ctjes snuiven is een van de naarste middelen om te snuiven qua pijn in je neus.
Klik om te vergroten...
Raar dat je dat zo vaak leest, ik vond het echt heel erg meevallen, niet erger dan pep eigenlijk. Toen de drip in mn keel kwam kreeg ik echter wel hele nare pijn en dat heeft ook wel een tijdje geduurd.
Klik om te vergroten...
nja met B is het ook prima te doen, maar probeer maar eens de andere varianten zoals I, T2,T7 te snuiven, dat is geen pretje :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
underworld zei:
nja met B is het ook prima te doen, maar probeer maar eens de andere varianten zoals I, T2,T7 te snuiven, dat is geen pretje :wink:
Klik om te vergroten...

Ik heb dus na de 2c-B nog 2c-I gesnoven, maar dan merk je er veel minder van. Branden doet het bijna niet meer, en het ongemakkelijke gevoel is veeeel sneller weer weg. :)
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#20
DrippTone zei:
underworld zei:
nja met B is het ook prima te doen, maar probeer maar eens de andere varianten zoals I, T2,T7 te snuiven, dat is geen pretje :wink:
Klik om te vergroten...

Ik heb dus na de 2c-B nog 2c-I gesnoven, maar dan merk je er veel minder van. Branden doet het bijna niet meer, en het ongemakkelijke gevoel is veeeel sneller weer weg. :)
Klik om te vergroten...
maar wat voor dosissen doe je dan?
de dosissen die bij mij echt pijn deden:
t7 14-20 mg
T2 een keer gedaan, 12 mg
i- 12 mg

de rest brandde een beetje maar niet echt noemenswaardig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415...27
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."