Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAromatic Powder

Aromatic Powder

57 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
M
Mr_MephedroneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Psychedelic zei:
Aromatic powder is Mephedrone. Was eerst te koop in de smartshops, o.a. in eindhoven. Ik heb het meerdere keren met veel plezier gebruikt.
Klik om te vergroten...

Het wordt hier verkocht als methylone...de bruine poeder, als je dat bedoelt is het zeker geen mephedrone
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Boven de 1 g is gevaarlijk, blauwe knokkels en knieen is het gevolg. Dit kan zelfs leiden tot dood, ze hebben al een meisje gevonden waarbij de hersens enorm waren opgezwollen door de mephe, en ja ze was dood.

Het is leuk om te doen maar pas er mee op, door de korte duur ga je snel overdoseren, te snel :)
r
regiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb ook nog zo'n zakje Ardor Aromatic Powder liggen. Maar hoeveel mg moet ik oplossen om niet al te hard te gaan? Op de verpakking staat dat er 400 mg inzit.
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb zelf een keer zo'n zakje gemengd met wat limonade en vervolgens de helft opgedronken, ik ging toen echt ongelofelijk hard. Ik moet er wel bij vermelden dat ik ook wel wat had gedronken voordat ik het innam. Meer dan de helft zou ik dus sowieso afraden als je niet te hard wilt gaan.

EDIT: Ik zou sowieso niet meer dan de helft afraden als je het voor de eerste keer gebruikt.
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb een keer één zo'n zakje opgelost in lauw/warm water.
Dit heb ik volledig opgedronken. Ik vond het een goede dosis en kan (voor mezelf!) niet zeggen dat ik nou gruwelijk hard ging of zo. Dit geld ook voor de persoon waarmee ik het deed.
Zoals met alles, verschilt het van persoon tot persoon.

Mijn ervaring.
Groeten,
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Steek het gewoon in een capsule, oplossen in water is echt niet goed voor je tanden :)
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sublimo zei:
Steek het gewoon in een capsule, oplossen in water is echt niet goed voor je tanden :)
Klik om te vergroten...

Dat hoor ik vaker, ook mbt MDMA in je drankje. Ik kan hier echter niets van vinden...is hier bewijs voor is is dit alleen maar een vermoeden?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
westergas zei:
Sublimo zei:
Steek het gewoon in een capsule, oplossen in water is echt niet goed voor je tanden :)
Klik om te vergroten...

Dat hoor ik vaker, ook mbt MDMA in je drankje. Ik kan hier echter niets van vinden...is hier bewijs voor is is dit alleen maar een vermoeden?
Klik om te vergroten...

Ik weet het, wat voor bewijs wil je ? Een internetlink ? Niet alles wat op internet staat is correct, dus echt een bewijs is dat ook niet echt. Ik zal eens zoeken voor je.
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drugs is in zijn algemeenheid slecht voor je tanden, MDMA dus ook. Je maakt minder speeksel aan,
daarnaast kan je bij MDMA spanning op je kaken krijgen waardoor je gaat knarsentanden, dat is slecht voor je gebit. MDMA door drankjes gooien houdt in dat het vaak door zoete drankjes gaat, dat is sowieso slecht voor je gebit, zoet tast je glazuur aan.Drugsgebruikers kotsen ook nogal eens, het zuur dat langs je tanden komt is erg slecht voor je tanden.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
En mdma is niet lief voor je maag, dan zal dat het ook zeker niet zijn voor je tanden, lijkt mij.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
En mdma is niet lief voor je maag, dan zal dat het ook zeker niet zijn voor je tanden, lijkt mij.
Klik om te vergroten...
Vrijdag twee bommetjes op en vandaag kon ik pas weer een beetje normaal eten vanwege mijn maag. Volgende keer plug ik gewoon weer. Klote drugs :(
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oom Klaas zei:
En mdma is niet lief voor je maag, dan zal dat het ook zeker niet zijn voor je tanden, lijkt mij.
Klik om te vergroten...

Ik moet altijd :kots: net voor het begint te werken.
K
KatatoniaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gisteren dit Aromatic Powder geprobeerd. Het deed mij inderdaad denken aan methylone / mephedrone. Ik had er ook een flesje APK (methylone?) bij.

Het zit in een zakje van 400mg, bij de smartshop adviseerden ze een half zakje per keer.

Dit staat op het zakje als ingrediënten. Is er iemand die hier iets zinnigs van kan zeggen?
polyvinyl, pyrollidone, aromatic carbonyl-
(2-(p-tolyl)-N,1-dimethylethanamine)-2-one, Non Parell
Sugar Beads.


Eerst een half flesje APK. Toen een half zakje Aromatic Powder, toen de rest van het zakje, en toen de rest van de APK.

Setting: chillen met vrienden in het zonnetje aan een niet nader te noemen rivieroever, blowtje erbij. Begonnen om 14.30, laatste dosis om iets van 20.00.

Blij, relaxed, tevreden, wel strakke kop.(Ik had van te voren al magnesium genomen, dat werkt bij mij echt tegen het kapot kauwen van mijn wangen en tong.)
Ik vond het effect sterk genoeg.

Na de laatste dosis kreeg ik lichte visuals, en tintelingen/doof gevoel in mijn vingertoppen en later ook dat dove gevoel in mijn gezicht.

Na 21.00 ineens een gruwelijke hoofdpijn, echt uitschakelend. Eerst een uurtje of 2 in bed liggen dommelen, daarna toch in slaap gevallen en redelijk kunnen slapen.

Misschien iets te veel van het goede geweest, in combinatie met die APK?

Eerst een uurtje of 2 in bed liggen dommelen, daarna toch in slaap gevallen en redelijk kunnen slapen.

Nu (volgende ochtend) wel brak en hoofdpijn. Gelukkig vandaag geen verplichtingen.

Zeker wel voor herhaling vatbaar. Maar geen kinderspeelgoed.
K
KatatoniaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik denk inderdaad de combo van APK, Aromatic Powder, flink verbrand door het zonnetje en ondanks dat mijn vriend me regelmatig herinnerde te drinken, toch wat uitdroging.

Vandaag sinds een uurtje of 18.00 (na nog een paracetamol, vitaminetablet, magnesiumtablet en een lauwe douche) weer een beetje in the land of the living.

Volgende keer heb ik de APK niet persé nodig erbij. Aromatic vriendje kan het truukje ook alleen af.

Ben wel benieuwd of die tintelende en koude vingers / gezicht en de hoofdpijn misschien niet bij de typische mephedrone-bijwerkingen horen.

Ik merkte trouwens ook dat mijn cognitieve vermogens flink aangetast waren. In tegenstelling tot MDMA-kristallen. Dan heb ik het idee dat ik nog wel redelijk zinnig over kan komen.
Gisteravond na de laatste dosis was ik snel de draad kwijt van wat ik nou eigenlijk wilde zeggen, en kwam soms niet verder dan wat 'hmm-mmm...'

Achteraf inderdaad niet dat love/geil gevoel van MDMA, maar wel zeker net zo'n lekker gevoel in het algemeen.

En voor mij ook zeker geen spulletje om te doen bij oppervlakkige kennisen in de buurt, want ik wordt een heus waarheidsorakel. :flushed:
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Katatonia zei:
En voor mij ook zeker geen spulletje om te doen bij oppervlakkige kennisen in de buurt, want ik wordt een heus waarheidsorakel. :flushed:
Klik om te vergroten...

Ik herken dit zo goed. Ik heb onder invloed van mephedrone ook echt een uur lang aan een stuk door lopen praten over dingen die ik normaal voor me hou. Ik realiseerde me toen ook dat het in de juiste situatie een geweldig therapeutisch middel zou kunnen zijn. Maar inderdaad in de buurt van random kennissen niet de meest ideale drug.
K
KatatoniaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Inderdaad!

Of met je strakke kop doodleuk een ijsje gaan halen. En geloof me: m'n vertrokken kop correspondeert totaal niet met hoe fantastisch ik me voel.

Ooit wel eens een foto gemaakt; djiezus, ben me kapot geschrokken. En meteen voorgenomen om me nooit meer zo in het openbaar te vertonen. (Ik werk in een redelijk publieke voorbeeldfunctie, ik kan het me écht NIET permiteren...)

Maar de pest is... met MDMA/Methylone/Mephedrone op boeit me dat totaal niet meer. Dan voel ik geen drempel om me tussen de 'normale' mens te begeven.

Totdat ik weer nuchter ben...

Ik heb ook al van mezelf duidelijk dat ik niet, ik herhaal NIET achter mijn laptop mag gaan zitten. Ik ben in staat om iedereen fokking openhartige mails te gaan schrijven. Nauwkeurig geformuleerd, dat wel. Maar nét over het randje van wat ik kwijt wil.

..alhoewel...'nét'? Ook wel ietsje meer... :flushed:

Gelukkig weet ik me tegenwoordig te beheersen en gaat mijn laptop en mobiel uit voorzorg heel ver weg.

Maar even terug naar de staat van vandaag: nog steeds pijnscheuten door mijn hoofd, en vertroebelde visuele waarnemingen...

Conclusie: ik weet waar mijn grens ligt, want ik ben er overheen gepiept. Mijn lichaam / hersenen zijn me dierbaar; ik heb ze nog nodig...
Volgende keer rustiger aan doen.

(Maar mijn God; het was het écht wel waard! :mrgreen: )
K
KatatoniaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Potver... ik kom net terug uit het 'grote HPPD-topic', en ik ben bang dat ik mijn conclusies moet trekken.

De verschrikkelijke hoofdpijn is gelukkig in de loop van maandag vertrokken.
Dinsdag was ik nog 'vaag' in mijn hoofd, een soort van dronken.

Maar heb nog steeds last van sneeuw/ruis voor mijn ogen!

Ik schrik hier toch wel heel erg van...
E
EdblokLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dit is mephedrone ja, de geur die er vanaf komt zegt al genoeg (ookal is het dubbel verpakt). Verbaasde me wel dat het allemaal hele kleine groene bolletjes waren, dus 400 mg zal wel iclusief 100 mg bindmiddel zijn? Het zijn ook geen kristallen.

Het effect is wel goed, zoals je van meph mag verwachten, alleen die drang naar meer als het op is :angry: Jointje daarna is wel een aanrader, slaap je ook meteen als een blok en stop je de crash behoorlijk. Geen alcohol erbij is ook aan te raden, je lever krijgt het zoiezo al zwaar te verduren.

Aardige kater de dag erna, niet te vergelijken met iets anders. Apatisch, sloom, nergens zin in behalve op bed liggen. Sochtends meteen wat tryptofaan/valeriaan dempt t wel redelijk, ook verstandig die 'kuur' een dag of 2/3 aan te houden om te vermijden de 'dinsdag dip' alsnog te krijgen.

Effect: 8.5 (speed een 8, MDMA een 9)
Duur: 5,5 (1.5 uur is kort vergeleken met MDMA)
Verslavings potentie: 9 (hoog, erg hoog. Had maar 1 zakje, maar als het er 2 of 3 waren geweest waren zo op gegaan zonder twijfel, en de dagen erna is het erg verleidelijk om de kater weg te drukken met meph).

Verder stink je als de nete, zie je er niet uit (tijdens de trip en de dagen erna) alsof je 5 dagen wakkeer bent geweest en alleen maar hebt geblowd.
Heel erg dubbel gevoel hierover, effect is meesterlijk alleen er knaagt iets, t voelt gewoon niet goed, t voelt giftig.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Drientje zei:
Oom Klaas zei:
En mdma is niet lief voor je maag, dan zal dat het ook zeker niet zijn voor je tanden, lijkt mij.
Klik om te vergroten...
Vrijdag twee bommetjes op en vandaag kon ik pas weer een beetje normaal eten vanwege mijn maag. Volgende keer plug ik gewoon weer. Klote drugs :(
Klik om te vergroten...

Heb je in normale omstandigheden ook last van je maag ?
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#20
Katatonia zei:
...

Ik heb ook al van mezelf duidelijk dat ik niet, ik herhaal NIET achter mijn laptop mag gaan zitten. Ik ben in staat om iedereen fokking openhartige mails te gaan schrijven. Nauwkeurig geformuleerd, dat wel. Maar nét over het randje van wat ik kwijt wil.

..alhoewel...'nét'? Ook wel ietsje meer... :flushed:

Gelukkig weet ik me tegenwoordig te beheersen en gaat mijn laptop en mobiel uit voorzorg heel ver weg.
Klik om te vergroten...

Haha klinkt zooo bekend! Het mezelf opleggen niet achter de computer te kruipen :grin:
Als ik het wel doe, is het de dag erna flink balen :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."