Dit is mephedrone ja, de geur die er vanaf komt zegt al genoeg (ookal is het dubbel verpakt). Verbaasde me wel dat het allemaal hele kleine groene bolletjes waren, dus 400 mg zal wel iclusief 100 mg bindmiddel zijn? Het zijn ook geen kristallen.
Het effect is wel goed, zoals je van meph mag verwachten, alleen die drang naar meer als het op is
![:angry:]()
Jointje daarna is wel een aanrader, slaap je ook meteen als een blok en stop je de crash behoorlijk. Geen alcohol erbij is ook aan te raden, je lever krijgt het zoiezo al zwaar te verduren.
Aardige kater de dag erna, niet te vergelijken met iets anders. Apatisch, sloom, nergens zin in behalve op bed liggen. Sochtends meteen wat tryptofaan/valeriaan dempt t wel redelijk, ook verstandig die 'kuur' een dag of 2/3 aan te houden om te vermijden de 'dinsdag dip' alsnog te krijgen.
Effect: 8.5 (speed een 8, MDMA een 9)
Duur: 5,5 (1.5 uur is kort vergeleken met MDMA)
Verslavings potentie: 9 (hoog, erg hoog. Had maar 1 zakje, maar als het er 2 of 3 waren geweest waren zo op gegaan zonder twijfel, en de dagen erna is het erg verleidelijk om de kater weg te drukken met meph).
Verder stink je als de nete, zie je er niet uit (tijdens de trip en de dagen erna) alsof je 5 dagen wakkeer bent geweest en alleen maar hebt geblowd.
Heel erg dubbel gevoel hierover, effect is meesterlijk alleen er knaagt iets, t voelt gewoon niet goed, t voelt giftig.