Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAromatic Powder

Aromatic Powder

57 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#1
't Is Mephedrone.
Heb hier ook nog 2 zakjes liggen.

Groeten,
G
GijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Yo,

Ik heb hier een zakje aromatic powder liggen gekregen van een maatje van mij.
Hij zegt dat als je dit mixt met een vloeibare stof en je drinkt het op je een soort MDMA / GHB effect krijgt.
Nu probeer ik over het gehele internet hier ervaringen over te vinden maar kan niks vinden.
op KNIP kan je de zakjes zien maar niet wat er nu precies voor ingrediënten inzitten (op zich niet gek aangezien het ook niet voor menselijke consumptie is gemaakt).

Iemand hier toevallig ervaring of weet van wat de werkzame stof dan dient te zijn?
Aangezien ik niet blind op 1 iemand zijn ervaring afga zou ik het graag willen weten voordat we het gaan proberen!

Groeten
Gijs
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een MDMA / GHB effect :P Wat moet ik me daar bij voor stellen? Die 2 dingen zijn nou niet echt te vergelijken.
B
BingelnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Methylone?
G
GijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Methylone is inderdaad wel een optie.
Iemand nog een idee?
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeer interessant dit aangezien ik al een tijdje op zoek ben naar methylone.... Waar vandaan word dit spul verzonden?
B
BingelnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Op zoek naar methylone? Dat kan je zo'n beetje op elke pokon site bestellen tegenwoordig. Kom het heel veel tegen op internet.
M
Mr_MephedroneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit is methylone....het wordt verkocht als luchtverfrisser etc

Het is een slapaftreksel van mdma als het ware
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Methylone is zeker geen slap aftreksel, het is gewoon anders.
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kan door de combo komen, is de hoofdpijn niet de schuld van uitdroging? Heb je gister genoeg gedronken in het zonnetje?
M
Mr_MephedroneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
Methylone is zeker geen slap aftreksel, het is gewoon anders.
Klik om te vergroten...

Zou ik die kilo dan toch nog kwijt raken? :wink:
G
GijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bedankt u allen. zullen we binnenkort eens kijken wat het doet!
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oppassen met mephedrone btw...
Niet meer als 1 dosis.. :)
M
Mr_MephedroneLid
01-01-2024, 00:00
#14
geox zei:
Oppassen met mephedrone btw...
Niet meer als 1 dosis.. :)
Klik om te vergroten...

Idd! Gewoon klein beginnen en afwachten hoe je gaat reageren....overdoseren is wat lastiger te verhelpen dan een te lage dosis :wink:
G
GijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
haha yeah i know, ik ben niet nieuw met experimenteren.
Heb al op overige topics gekeken met doseringen enzo zal wel eens kijken hoe het bij mij uitpakt maar een mdma effect is altijd welkom.
Nogmaals bedankt.
n
nozenzeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vandaag voor het eerst mephedrone op! Eerst kleine beetjes gesnoven, maar dat deed niet echt veel. Toen wat gegeten en nog wat gesnoven. Snuiven is geen pretje, het brandt flink en de smaak is typisch van iets wat ik over de planten zou gooien. Bitter jodium achtig vind ik het, maar ik vertrouw mijn reuk en smaak al een tijdje niet meer. Toen ongeveer 250mg in een glas gegooit en er water bij gedaan. Het lost snel op en doet het water natuurlijk ook smerig smaken.

Toen ik even daarna net dacht dat het spul geen effect op me had kwam de rush...
Rechtuit lopen werd moeilijk en ik voelde een milde mdma achtige roes. Mijn mond werd droog en het beeld wazig. Toen ik in de spiegel keek zag ik dan ook dat mijn pupillen vergroot waren.
Dus toch! Ik merkte dat mijn kaak een eigen leven ging leiden en dat de zweetklieren aan het werk waren gezet. Mijn hartslag was iets verhoogd en ikvoelde me lekker! Ik heb dus echt spul gekregen en het werkt nog ook.

Ja, dit was veel beter dan die nep-coke die ik al tijden krijg voorgeschoteld. En dat nog wel voor 15 uro per gram. (Ik weet dat dat natuurlijk ook veel te duur is. Het is waarschijnlijk voor een schijntje ingekocht) Anyway, voor 'stept on blow' betaalde ik ook 40-50 pegels. Gelukkig heb ik meteen 5 gram gekocht, dan kan ik met koninginnedag ook nog uit mijn dak en tevens iets uitdelen aan mijn vrienden. Kunnen we samen gezellig kletsen want dat is geen probleem met dit plantgroeimiddel. Inmiddels begint het uit te werken en wil ik een nieuwe dosis. Toch maar niet doen. Morgen moet ik werken en ik merk dat mijn zweet een beetje anders ruikt. Net als bij speed kan dat wel een tijdje duren. Bovendien wil ik slapen. Ik ben benieuwd hoe dat gaat en of ik morgen een kater heb.
l
lipsticknmascaraLid
01-01-2024, 00:00
#17
nozenze zei:
Vandaag voor het eerst mephedrone op! Eerst kleine beetjes gesnoven, maar dat deed niet echt veel. Toen wat gegeten en nog wat gesnoven. Snuiven is geen pretje, het brandt flink en de smaak is typisch van iets wat ik over de planten zou gooien. Bitter jodium achtig vind ik het, maar ik vertrouw mijn reuk en smaak al een tijdje niet meer. Toen ongeveer 250mg in een glas gegooit en er water bij gedaan. Het lost snel op en doet het water natuurlijk ook smerig smaken.

Toen ik even daarna net dacht dat het spul geen effect op me had kwam de rush...
Rechtuit lopen werd moeilijk en ik voelde een milde mdma achtige roes. Mijn mond werd droog en het beeld wazig. Toen ik in de spiegel keek zag ik dan ook dat mijn pupillen vergroot waren.
Dus toch! Ik merkte dat mijn kaak een eigen leven ging leiden en dat de zweetklieren aan het werk waren gezet. Mijn hartslag was iets verhoogd en ikvoelde me lekker! Ik heb dus echt spul gekregen en het werkt nog ook.

Ja, dit was veel beter dan die nep-coke die ik al tijden krijg voorgeschoteld. En dat nog wel voor 15 uro per gram. (Ik weet dat dat natuurlijk ook veel te duur is. Het is waarschijnlijk voor een schijntje ingekocht) Anyway, voor 'stept on blow' betaalde ik ook 40-50 pegels. Gelukkig heb ik meteen 5 gram gekocht, dan kan ik met koninginnedag ook nog uit mijn dak en tevens iets uitdelen aan mijn vrienden. Kunnen we samen gezellig kletsen want dat is geen probleem met dit plantgroeimiddel. Inmiddels begint het uit te werken en wil ik een nieuwe dosis. Toch maar niet doen. Morgen moet ik werken en ik merk dat mijn zweet een beetje anders ruikt. Net als bij speed kan dat wel een tijdje duren. Bovendien wil ik slapen. Ik ben benieuwd hoe dat gaat en of ik morgen een kater heb.
Klik om te vergroten...

Hoeveel had je uiteindelijk in totaal op?

En weet iemand wat dan de max is hiervan? Het verschilt natuurlijk ook per lichaamsgewicht en bouw en dergelijke, maar over het algemeen? Want op internet vind ik het niet zo duidelijk aangegeven allemaal!
n
nozenzeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gisteren ca. 1 gram. Vandaag nog twee gram. Ja... Ik heb wel wat last van mijn maag.
P
PsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Aromatic powder is Mephedrone. Was eerst te koop in de smartshops, o.a. in eindhoven. Ik heb het meerdere keren met veel plezier gebruikt.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
nozenze zei:
Gisteren ca. 1 gram. Vandaag nog twee gram. Ja... Ik heb wel wat last van mijn maag.
Klik om te vergroten...

Mephedrone doseringen van boven de 1 gram zijn echt gevaarlijk he...hoop dat je dat wel weet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."