#1
Psychedelibee zei:Heel irritant van die mensen die je de hele tijd vragen wat je ziet of wat je voelt. Of mensen die denken dat ze iemand die tript als een zwakzinnige moeten behandelen.
Of dat ze je vragen of je kabouters ziet? Wat is dat voor een rare obsessie van niet trippers


