Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben 1.80 en weeg rond de 68 kilo"
"GHB! Dat gevoel is echt ongelofelijk..."
"Psychedelibee zei: Wat voor setting wil je het gaan doen? Hoeveel ervaring heb je al met psychedelica? Wil je echt trippen of gewoon lekker energie hebben en alles net iets kleurrijker zien? Ben je man/vrouw? Wat je leeftijd en gewicht? Sorry dat ik allemaal wedervragen stel, maar dan kan ik je iets gerichter advies geven ipv heel algemeen. Klik om te vergroten... Geeft niks, vind ik juist alleen maar fijn! Wil het graag thuis gaan proberen. Heel veel ervaring heb ik er nog niet mee, meer wanneer ik al een paar dagen wakker was en het daarom kwam, maar niet door drugs zelf. Het lijkt me leuk om een keer te trippen. Ik ben een vrouw van 21 (over paar weekjes 22) en m'n gewicht ligt rond de 67 kilo. Ik hoor het wel!"
"bobsacamano zei: Hey B0wliee, Ik heb vaak 2CB gedaan in verschillende hoeveelheden ook. Van 10mg tot 32mg heb ik nu ervaren. Ik heb het altijd alleen gedaan tijdens het stappen. Dit omdat ik vind dat 2CB vergeleken met alle andere trip middelen niet echt een trip middel is. En als ik thuis wil trippen wil ik ook het psychologische aspect voelen. Dat neemt niet weg dat je een goeie keuze maakt om je eerste trip ervaring op 2CB te doen en dit vooral ook thuis te doen. Inmiddels hebben een aantal vrienden ook via mij en door mij hun eerste trip/2CB ervaring achter de rug. Dit doen ze altijd in thuis setting omdat ze nog nooit hebben getript. Ik geef hun dan 20mg niet meer en niet minder. Dit omdat ik op 10mg amper tot geen visuals heb en boven de 20 kan het wat veel zijn voor een eerste keer. Mijn ervaring leert me dat ze het maximaal naar hun zin hebben met 20mg op voor een eerste keer. Ze vinden het dan allemaal super leuk en trippie en mooi zonder dat het te heftig word. Over je gewicht heb ik eigenlijk niet zoveel te zeggen. Ik merk daar zelf tussen mij en mijn vaste tripmaatje nooit echt een mega verschil tussen. Ze is 30 cm kleiner dan ik maar we nemen met 2CB meestal hetzelfde. Soms ik iets meer omdat ik er stomweg wel van hou. Mocht je nog vragen van een 2CB fanaat let me know. Klik om te vergroten... Hoi hoi! Dat had ik inderdaad ook van anderen begrepen, om dit het beste thuis te doen of in een andere vertrouwde omgeving, met ook mensen om je heen waar je je goed bij voelt en vertrouwd. Mijn vriend zal er zowiezo bij zijn en misschien nog een paar vrienden van me die ik uit wil nodigen, dus dat zit helemaal goed. Is het beter om het in poedervorm te nemen of als een pil? Hoeft niet perse beter te zijn, maar wat zou je me aanraden voor de eerste keer? En zit hier een groot verschil tussen qua de duur van de trip en de duur totdat het begint te werken? Bedankt voor de info. Fijn om hier wat reacties op te krijgen zodat ik een beetje voorbereid ben!"
"Bedankt voor jullie advies en tips allemaal! Zal me goed voorbereiden en natuurlijk laat ik weten hoe het was!"
"Goedemorgen! Helaas, in plaats van 2cb is het een XTC pil geworden. Aardig wat aan het rondvragen geweest, maar niemand had ze of kon er nog op tijd aan komen. We hebben besloten om de 'Triple X' te proberen. Lekker thuis met mijn vriend en nog een stelletje (vrienden van ons) erbij. Hebben ons zeker goed vermaakt! Al vind ik het wel jammer dat ik de ervaring met 2cb niet heb mogen meemaken. Hoop dat ik binnenkort meer kan vertellen over mijn ervaring met 2cb!"
"We hebben er laatst wéér niet aan kunnen komen. Is deze drug gewoon slecht te krijgen, of? Erg jammer dat het steeds niet door kan gaan.."
"Auraz zei: @Bowlie.. Ik kijk nu eigenlijk wel heel erg uit naar jou report van je wellicht-binnenkort-volgende 2cb ervaring! Klik om te vergroten... Ik ook! Wanneer het zover is, zal ik hier mijn report plaatsen en delen met jullie!"
"Willen het aankomend weekend gaan doen, maar is nog even in afwachting of we eraan kunnen komen... Hope sooooo! wil het zo graag een keer meemaken!"
"Fool zei: B0wliee zei: Is deze drug gewoon slecht te krijgen, of? Klik om te vergroten... Yep, dit is tegenwoordig vrij slecht verkrijgbaar. Het is geen XTC of Cocaïne. Misschien is het een goed idee om éérst de 2C-B te fixen en daarna een moment te plannen waarop je het wilt nemen? Kan een hoop teleurstelling voorkomen. :P Klik om te vergroten... Inderdaad geen slecht idee.. Zal nog wel tijdje overheen gaan dan Wel jammer"