#1
Ja kessie, dat is veilig.
Ik zou het anders verwoorden. Het brengt geen grote extra risico's met zich mee.Lemonade zei:Ja kessie, dat is veilig.
Ikzelf heb het in poedervorm, het voordeel is dat je daarmee precies je eigen dosering kunt afwegen en in een capsule kunt stoppen. Uiteraard moet je dan wel een weegschaal hebben die op zijn minst nauwkeurig is op de 10mg, maar zoiets heb je al voor een paar tientjes. Ongeacht welke vorm je het haalt raad ik je aan het te laten testen bij een testcentrum. Dan weet je precies of je 4-FA hebt en wat de dosering is.JJonko zei:Hoorde dat je 4fmp in een pilvorm en in poedervorm kan krijgen, wat raden jullie aan?
De meeste mensen die ik ken, gebruiken het in poedervorm.
100mg zul je zeker al voelen maar is nog niet heel erg spannend. Richting de 150mg vind ik zelf leuker, maar ik zou de eerste keer ertussen gaan zitten. Rond de 130mg ofzo.Wat is een redelijk goede dosering voor iemand die 'beginnend' is met 4fmp? (23jaar,1.80m,73kg)
De een zegt 100mg, de ander 120mg en de andere 150mg.
Ik pak nooit bij aangezien het bij een enkele dosering al makkelijk 10 tot 12 uur kan duren voor je een keer kunt slapen. Ik denk dat je met bijdoseren al snel een nacht zult doorhalen dus.4fmp bij pakken na uitwerking? Zoja, wat is jou ervaring en hoe zou jij dit doseren?
Wat ik het meest hoor, is dat je ongeveer 25% minder moet pakken als de eerste keer.
Ik hoor ook veel positieve ervaringen qua effect. Ik raad het je echter sterk af, aangezien die combinatie waarschijnlijk zeer neurotoxisch is. Bovendien zal het een extra aanslag op je lichaam zijn.Xtc bij pakken na uitwerking 4fmp? Zoja, wat is jou ervaring en hoe zou jij dit doseren?
Hoor hier goede verhalen over. Meestal een halve met een normale dosering.
Ik vind bier drinken bij 4-FA altijd wel lekker. Ik zou niet gaan zuipen inderdaad, maar echt dronken zul je niet worden in ieder geval.4fmp in combinatie met alcohol, wat is jou ervaring?
Ik ben een stevige bierdrinker. Natuurlijk minder ik het aantal pilsjes en pak ik wat watertjes, als ik wat gebruik.

Met wat pakken ze dan bij? 4f of xtc?Kessie zei:Met bijdoseren krijgen ze wel plafonddienst. Slaan dan een nacht slaap over.
Havefun! laat je ons weten wat je ervan vond en of je het aanraad in pilvorm?Kessie zei:Ga zelf volgende week voor het eerst 4f in pilform ( roze brilletjes 140mg) nemen. Ben heel erg benieuwd![]()
Kessie zei:Ik denk dat ik zelf begin met 1,5 pil of 1,25. Wil niet dat het gaat tegenvallen

Eerlijk gezegt voelde ik niet een heel groot verschil. Ik voelde me wel veel lichter in mijn hoofd en kon niet echt stil blijven staan. Zoals ik al eerder aangaf bij xtc, krijg ik een dip en kan ik uren gaan zitten en dat was bij 4f helemaal niet zo.Kessie zei:Kun je het verschil in beleving tussen 4F en x aangeven?
Nee, bij mij niet echt. Voelde wel dat hij binnenkwam, heb toen ff minuutje stilgestaan en wat rondgekeken, maar dat heftige viel wel mee. Het was wel een lekker gevoel trouwensKessie zei:Het schijnt dat de x na gebruik van 4f heel heftig binnenkomt. Was dat bij jou ook zo?
Dat hoorde ik al, nu geen last van maar dat zal vast nog wel komen haha.Kessie zei:en je weet natuurlijk wel dat het combineren van deze drugs hoogstwaarschijnlijk heel slecht voor je koppie is....
Dit dus. Als je omhoog schiet en na een half uur neerstort, betekent het dat je toe bent aan een pauze. Een goede, lange pauze.kennethvds zei:hey vriend, hoe vaak gebruik je XTC dan???????????
Ik vrees veel te veel als je na een half uur al uitgeblust bent.
Exceptional Insight zei:Dit dus. Als je omhoog schiet en na een half uur neerstort, betekent het dat je toe bent aan een pauze. Een goede, lange pauze.kennethvds zei:hey vriend, hoe vaak gebruik je XTC dan???????????
Ik vrees veel te veel als je na een half uur al uitgeblust bent.
Het gevoel dan wanhopig in stand proberen te houden met andere middelen is geen goed idee.
Als ik MDMA op heb, wil ik ook alleen maar zitten en ouwehoeren. Maar ik houd dan ook helemaal niet van dansen.JJonko zei:Ik bedoel eigenlijk meer te zegge, dat ik niet echt meer zin heb om te 'dansen' als ik een halfuurtje gedanst heb. Voel me nog wel gewoon fit hoor, alleen vind het dan veel chiller om te gaan zitten wat ik juist niet wil.
Nee, kan niet. MDMA is MDMA. Er vanuitgaande dat je je pillen hebt laten testen en dat dit dan ook de enige werkzame stof in je pillen is.JJonko zei:Kan het aan de xtc liggen die we hebben? Kan het zijn dat de xtc niet werkt bij ons, zoals het hoort? Mijn vriendin heeft het namelijk voor de eerste keer gebruikt op defqon dit jaar, daarna nog 1x en die heeft hetzelfde als mij.
Heb hier allemaal niet zoveel verstand van![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."