Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Exceptional Insight zei: kennethvds zei: hey vriend, hoe vaak gebruik je XTC dan??????????? Ik vrees veel te veel als je na een half uur al uitgeblust bent. Klik om te vergroten... Dit dus. Als je omhoog schiet en na een half uur neerstort, betekent het dat je toe bent aan een pauze. Een goede, lange pauze. Het gevoel dan wanhopig in stand proberen te houden met andere middelen is geen goed idee. Klik om te vergroten... Ik bedoel eigenlijk meer te zegge, dat ik niet echt meer zin heb om te 'dansen' als ik een halfuurtje gedanst heb. Voel me nog wel gewoon fit hoor, alleen vind het dan veel chiller om te gaan zitten wat ik juist niet wil. Kan het aan de xtc liggen die we hebben? Kan het zijn dat de xtc niet werkt bij ons, zoals het hoort? Mijn vriendin heeft het namelijk voor de eerste keer gebruikt op defqon dit jaar, daarna nog 1x en die heeft hetzelfde als mij. Heb hier allemaal niet zoveel verstand van"
"Kan iemand me uitleggen wat er zo slecht is om 4f te mixen met xtc? Waarom is dit z'n aanslag op je lichaam?"
"Heb ondertussen genoeg ervaring opgedaan met het gebruikt van xtc en het begint nu wat "eentonig" te worden. Als hij inklapt, kan ik een +-halfuur dansen, daarna krijg ik een inkak moment en kan ik twee uur lang gaan zitten om om me heen te kijken Tijd voor wat anders! Ik ben nu opzoek naar een drug die me gewoon constant aan het dansen houdt (Veel energie geeft). Nu hoor 4fmp veel langskomen en veel mensen raden het me aan. Heb natuurlijk aan die mensen ook het een en ander gevraagd, maar wil het graag ook van jullie horen. Ervaringen zijn natuurlijk ook welkom! Hoorde dat je 4fmp in een pilvorm en in poedervorm kan krijgen, wat raden jullie aan? De meeste mensen die ik ken, gebruiken het in poedervorm. Wat is een redelijk goede dosering voor iemand die 'beginnend' is met 4fmp? (23jaar,1.80m,73kg) De een zegt 100mg, de ander 120mg en de andere 150mg. 4fmp bij pakken na uitwerking? Zoja, wat is jou ervaring en hoe zou jij dit doseren? Wat ik het meest hoor, is dat je ongeveer 25% minder moet pakken als de eerste keer. Xtc bij pakken na uitwerking 4fmp? Zoja, wat is jou ervaring en hoe zou jij dit doseren? Hoor hier goede verhalen over. Meestal een halve met een normale dosering. 4fmp in combinatie met alcohol, wat is jou ervaring? Ik ben een stevige bierdrinker. Natuurlijk minder ik het aantal pilsjes en pak ik wat watertjes, als ik wat gebruik. Natuurlijk moet je bij gebruik lekker in je vel zitten, uitgerust zijn en genoeg gegeten hebben van te voren. Maar dit geldt natuurlijk voor bijna alle drugs Thanks alvast voor jullie antwoorden en ervaringen! Updatetje: Wil het zaterdag op Qbase voor de eerste keer gebruiken"
"Bedankt voor je reactie! Hoop op nog meer reactie's voor aanstaande zaterdag"
"Kessie zei: Met bijdoseren krijgen ze wel plafonddienst. Slaan dan een nacht slaap over. Klik om te vergroten... Met wat pakken ze dan bij? 4f of xtc? Kessie zei: Ga zelf volgende week voor het eerst 4f in pilform ( roze brilletjes 140mg) nemen. Ben heel erg benieuwd Klik om te vergroten... Havefun! laat je ons weten wat je ervan vond en of je het aanraad in pilvorm?"
"Nou, we zijn wakker na een feestje van 11uur. Mijn vriendin en ik kwamen gisteravond om 20:00 aan bij Q-base. We hebben toen een rondje gelopen over het terrein, omdat onze vrienden er nog niet waren. De dag ervoor hadden we 2 capsules gekocht bij een vriend van ons, deze waren 180mg. Had er 1 meegenomen voor mezelf en de andere thuis gelaten, want m'n vriendin en ik hadden afgesproken dat ik 4f zou proberen en zij gewoon aan de xtc zou blijven. Om 22:15 heb ik mijn capsule gepakt, had er wel een beetje uitgehaald omdat 180mg me er veel leek voor de eerste keer. Ongeveer een halfuurtje later, voelde ik me licht in mijn hoofd ,dat gevoel duurde maar 5sec maar kwam steeds weer terug! Hij begon te werken een paar minuutjes erna voelde m'n benen wat lichter aan en kon niet meer stil blijven staan haha. Zat super lekker in m'n vel! Super spulletje. Rond een uur of half2 voelde hij wat minder aan, dus heb ik een halve xtc bijgepakt. Deze begon drie kwartier later te werken. Kreeg weer een lekkere boost en voelde me weer helemaal happy. Zeker een lekkere combo! De rest van de avond heb ik het nog gedaan op een hele xtc, ging erg goed! Voelde rond een uur of 5 en klote gevoel in m'n maag, toen ben ik maar ff naar de wc gelopen en mijn vinger in de keel gestoken kwam alleen maar water uit haha. Te veel water gehad Al met al, super avond gehad! Heerlijk vermaakt. Aanrader!"
"Kessie zei: Kun je het verschil in beleving tussen 4F en x aangeven? Klik om te vergroten... Eerlijk gezegt voelde ik niet een heel groot verschil. Ik voelde me wel veel lichter in mijn hoofd en kon niet echt stil blijven staan. Zoals ik al eerder aangaf bij xtc, krijg ik een dip en kan ik uren gaan zitten en dat was bij 4f helemaal niet zo. Kessie zei: Het schijnt dat de x na gebruik van 4f heel heftig binnenkomt. Was dat bij jou ook zo? Klik om te vergroten... Nee, bij mij niet echt. Voelde wel dat hij binnenkwam, heb toen ff minuutje stilgestaan en wat rondgekeken, maar dat heftige viel wel mee. Het was wel een lekker gevoel trouwens Kessie zei: en je weet natuurlijk wel dat het combineren van deze drugs hoogstwaarschijnlijk heel slecht voor je koppie is.... Klik om te vergroten... Dat hoorde ik al, nu geen last van maar dat zal vast nog wel komen haha."