Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Omdat ik veel heb gehad aan dit forum, en om dat er naar mijn mening niet genoeg reports zijn over 4-FMP wil ik dit graag met jullie delen. Wat: 4-FMP Waar: Dedicated Outdoor Festival Wanneer: 11 Juni 2015 Aanleiding, Ik woon(de) inmiddels een half jaar in Barcelona voor mijn stage, en wilde mijn maatje ( hier P. genoemd ) graag een leuke verassing geven voor de 2 weken dat ik in NL was. Ik besloot om 2 tickets te bestellen voor dit festival vanuit gaande dat wij "zoals altijd" XTC zouden gebruiken tijdens het bezoeken. 1 week voor het festival.. De week van te voren gingen wij met een groepje vrienden naar Free-festival en gebruikte XTC. Knetter wat ging ik hard, maar helaas waren m'n ogen nog groter dan de knikkers waar de meeste kleuters jaloers op zijn.. Op dit festival weer vele vrienden gemaakt die mij allemaal vertelde hoe geweldig 4-FMP wel niet was. Na wat onderzoek toch maar wat besteld via via om dit te gebruiken op Dedicated. 16:00 tsja.. het festval was al in volle gang maar mijn maat P. moest helaas werken dus kwamen wat later aan. Ik besloot om nog voor het binnen gaan van het festival de capsule (200mg 4-FMP) in te nemen, want jezus ik was zoooo zenuwachtig op een of andere manier. 17:00 Inmiddels de lockers gevonden, muntjes gehaald, wat gegeten, en daar gingen we hoor! We begonnen in de Free-style tent want m'n maatje had nog nooit van Mark with the K gehoord? Dude wtf? ik vind die gast best chill?!! 17:15 Daar staan we dan in de tent en het begint al te kriebelen..! WOW wat zijn de tintelingen heftig ow wat fijn dit schreeuw ik zo wat tegen P. die nog niet heeft genomen. 18:00 De beentjes komen lekker los, praten gaat makkelijker ( ben eigenlijk al te social van mezelf ). Ik ga lekker los, en het mooiste is je ziet niets aan me? heerlijk dit! 19:00 Inmiddels heeft P. ook zijn XTC ingenomen en gaat als een raket! ( het jammere aan P. is dat als hij XTC gebruikt er uit ziet alsof hij elk moment dood kan gaan, met als gevolg dat elke 5 minuten iemand komt vragen of hij wel oké gaat ) 20:00 Oké P. zit nog steeds op planeet pluto terwijl ik steeds minder begin te voelen.. pff wat jammer dit zeg, maar ik heb nog wel een halfje XTC (180mg) in m'n zak.. Ja het is slecht maar op dat moment lijkt het een slimme beslissing. 20:30 Na nog een half uur twijfelen besloot ik toch maar een kwartje van de pil te nemen.. en ja hoor binnen 0,3 seconden zijn m'n pupillen weer knikkers (KUT ZOOI) 21:15 Ik voel helaas nog steeds niets van de XTC .. huh hoe kan dit? 21:20 Ik besluit het andere kwartje ook er bij te nemen ( P. is inmiddels aangekomen op Mars ) 22:00 Het festival is nog maar een uurtje dus ik geniet nog zoveel ik kan, maar helaas voel ik niets van de XTC? 23:30 Het festival is afgesloten P. en ik besluiten om te lopen naar het station we hebben wel zin in een "nacht wandeling". 00:00 We zitten dan eindelijk in de trein terug naar huis! P. is dood moe terwijl ik nog aardig wakker ben op de grote pupillen na is er niets te voelen of te zien dat ik XTC & 4-FMP heb gebruikt. Conclusie Ik ben er volledig van overtuigd dat 4-FMP mijn "nieuwe" drugs word! De tintelingen, energie, praat kick zijn heerlijk en vooral het helder zijn is iets erg positiefs. Mijn vraag aan jullie is hoe kan ik er de volgende keer voor zorgen dat mijn trip langer aanhoud, en wellicht beter word? Nogmaals de combinatie 4-FMP & XTC is GÉÉN aanrader naast het feit dat het je hersenen als en kernbom vernietigd heeft het vaak (zie mijn ervaring) niet het effect wat je er van verwacht."
"Wat meerdere mensen hier aangeven ging voor mij de lol van xtc & mdma er op een bepaalt moment wel vanaf.. Besloot net als zo vele te zoeken naar een alternatief en kwam al snel uit bij 4-fmp! Hier de antwoorden op je vragen: Mijn voorkeur gaat uit naar capsules laat deze wel altijd testen er is veel "troep" in de 4f markt momenteel! Mijn dosering van het laatste festival wat ik heb bezocht was als volgt: 1e iname 180mg 2e 150mg 3e iname 80mg tja het was idd plafondienst Mijn advies begin met 150mg Xtc bij pakken? No way! Dit is als een kernbom op je lichaam ! Niet doen dus 4f in combi met alcohol? Bij mij versterkt alcohol het effect van de 4f pas wel op met de dosis en neem optijd een watertje"
"HAHAHA heel mooi report dit! Helaas kan ik je niet vertellen hoe je in je eigen wereldje bent gekomen ik ben persoonlijk altijd vrij scherp zelfs met hoge dosering. Aangezien je van RAW houdt bestaat de kans dat ik je nog een x tegen kom op een feestje.. zin in een potje golf? cheers"
"Goed report, tenminste je verhaal leest leuk door! Ik wil je toch graag waarschuwen voor de gevaren die de combinaties met zich mee brengen.. Wanneer je voor het eerste x een drugs probeert lees je goed in en houd het dan ook bij die drugs. Ik snap heel goed dat je het spannend vindt en je wellicht jezelf moed wilt "indrinken" maar de combinatie van 4fmp & alcohol is niet de beste dit haalt de scherpe kantjes (het speedy effect) van de 4 af. Verdere combinatie met andere uppers of downers zoals speed of hash is rond uit dom je speelt met je eigen lichaam! Ik weet niet of het toegestaan is op dit forum maar ik wil je graag verwijzen naar de aflevering van Spuiten & Slikken van (2) weken terug waar uitgebreid wordt gesproken over combineren met drugs. 4FMP is een leuke maar onbekende drug wees hier voorzichtig mee"
"Leuk om je verhaal te lezen over 4-FMP voor mij zéér herkenbaar! Ik wil je toch waarschuwen voor de combinatie van XTC & 4-FMP deze combinatie is als een kernbom voor je hersenen omdat deze stoffen elkaar versterken. ( dit is ook de reden waarom je als een kip zonder kop hebt rondgelopen ). Ik kan je uit mijn persoonlijke ervaringen zeker aanbevelen om een avond te vertoeven op 4-FMP maar maak de dosis dan kleiner. bijvoorbeeld 100,80,50 houd er wel rekening mee dat wanneer je bijneemt je de avond plafon dienst zal hebben en de volgende dag nog steeds problemen kan hebben met slapen."