#1
Ja da's wel een belangrijk detail misschien. Ik had ervoor een feestje en daar aardig wat gedronken. Tegen de tijd dat ik de etizolam nam voelde ik me alweer aardig nuchter maar vermoedelijk heeft de alcohol hier wel parten gespeeld.
SmartieAndMe zei:Ja da's wel een belangrijk detail misschien. Ik had ervoor een feestje en daar aardig wat gedronken. Tegen de tijd dat ik de etizolam nam voelde ik me alweer aardig nuchter maar vermoedelijk heeft de alcohol hier wel parten gespeeld.
LoveQuality zei:Alles gaat best goedMen gebruik geeft valt niet echt problematisch meer te noemen
![]()
Tegenwoordig is het vooral experimenteren met RC's.
Ja omgekeerd is minder risicovol omdat je het normaal gezien voelt aankomen.
Maar ik kreeg opeens zo'n gigantische klap zonder enig voorteken.
Men zicht bleef staan en verschoof zo langzaam naar beneden/de grond. Echt heel bizarNet een screensaver.
Btw SmartieAndMe het is zo raar om je naam niet meer in het groen tezien![]()
Waarom ben je geen mod meer?
Maar schrok je niet toen dat gebeurde want het voelt ook niet echt als dronken? En je was je benzo's al weer een beetje vergeten? Ik denk dat ik me wel even druk had gemaakt. Eigenlijk vind ik het wel bijzonder dat je ook nog gewoon thuis komt en er weinig meer van weet. Dus je lijf en brein "werken" nog wel maar je slaat niks op.
LoveQuality zei:Maar schrok je niet toen dat gebeurde want het voelt ook niet echt als dronken? En je was je benzo's al weer een beetje vergeten? Ik denk dat ik me wel even druk had gemaakt. Eigenlijk vind ik het wel bijzonder dat je ook nog gewoon thuis komt en er weinig meer van weet. Dus je lijf en brein "werken" nog wel maar je slaat niks op.
Ik weet niet meer precies hoe het voelde, ik voelde me 10 minuten voor het gebeurde ook helemaal niet dronken of onder invloed van iets. Toen het kwam opzetten was het echt zoals een hamerslag en niet geleidelijk aan. Maar ik dacht toen wel zo van "how, ik voel me toch niet zo heel lekker van de alcohol" en toen vroeg ik me ook al af hoe dat zou komen want ik had misschien 5 wijntjes op. De enige verklaring die ik kan verzinnen zijn de benzo's die ik had gebruikt die week. Tenzij de iemand Flunitrazepam in men aperitief heeft gedaan, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Blijkbaar ben ik wel terug bij bewustzijn geweest en ben ik nog naar de auto gestapt.
Naart schijnt was ik heel erg lastig en moeilijk te verstaan, zij snapte er ook helemaal niks van en vroeg meermaals of ik iets had gebruikt. Maar ik ontkende steeds..
Ik herinner me gewoon alles TOT ik naar buiten ging en men gezichtsveld als een screensaver begon te verschuiven.
Da's best veel bier uiteindelijk heSmartieAndMe zei:Omgekeerd kan inderdaad ook risicovol zijn, maar wel in mindere mate lijkt me. Ik had denk ik zo'n 10 bier op van 18:00 tot 02:00 en uiteindelijk om 05:00 etizolam genomen. Niet heel verstandig maar het viel nog mee denk ik.
Bizar verhaal! Lijkt me idd heeeeeel raar, vooral omdat het niet direct in je opkomt dat het nog van gebruik de dagen ervoor zou kunnen komen. Niet iets waar je zomaar meteen rekening mee houdt. Ook gek dat het zo INEENS op kwam zetten.LoveQuality zei:Ja natuurlijk, ben uiteindelijk altijd eerlijk in zo'n zaken![]()
Fool zei:Euforisch en chille combinatie, haalt de scherpe randjes van amfetamine af.![]()
In mijn ervaring is dat met alle benzo's zo helaas, met name als je ook wat hoger gaat doseren. Als ik benzo's gebruik zorg ik ook altijd dat ik de dag erna niks belangrijks hoef te doen.bobsacamano zei:Ja dat vergeet achtige de dag erna vind ik echt een ramp. Is dat met al die benzo's zo?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."