Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEtizolam combineren met speed

Etizolam combineren met speed

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar schrok je niet toen dat gebeurde want het voelt ook niet echt als dronken? En je was je benzo's al weer een beetje vergeten? Ik denk dat ik me wel even druk had gemaakt. Eigenlijk vind ik het wel bijzonder dat je ook nog gewoon thuis komt en er weinig meer van weet. Dus je lijf en brein "werken" nog wel maar je slaat niks op.
Klik om te vergroten...

Ik weet niet meer precies hoe het voelde, ik voelde me 10 minuten voor het gebeurde ook helemaal niet dronken of onder invloed van iets. Toen het kwam opzetten was het echt zoals een hamerslag en niet geleidelijk aan. Maar ik dacht toen wel zo van "how, ik voel me toch niet zo heel lekker van de alcohol" en toen vroeg ik me ook al af hoe dat zou komen want ik had misschien 5 wijntjes op. De enige verklaring die ik kan verzinnen zijn de benzo's die ik had gebruikt die week. Tenzij de iemand Flunitrazepam in men aperitief heeft gedaan, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.

Blijkbaar ben ik wel terug bij bewustzijn geweest en ben ik nog naar de auto gestapt.
Naart schijnt was ik heel erg lastig en moeilijk te verstaan, zij snapte er ook helemaal niks van en vroeg meermaals of ik iets had gebruikt. Maar ik ontkende steeds..

Ik herinner me gewoon alles TOT ik naar buiten ging en men gezichtsveld als een screensaver begon te verschuiven.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt best heavy maar dan vooral voor de persoon die met jou was. Heb je uiteindelijk tegen je vriendin vertelt waardoor je dacht dat het kwam.

LoveQuality zei:
Maar schrok je niet toen dat gebeurde want het voelt ook niet echt als dronken? En je was je benzo's al weer een beetje vergeten? Ik denk dat ik me wel even druk had gemaakt. Eigenlijk vind ik het wel bijzonder dat je ook nog gewoon thuis komt en er weinig meer van weet. Dus je lijf en brein "werken" nog wel maar je slaat niks op.

Ik weet niet meer precies hoe het voelde, ik voelde me 10 minuten voor het gebeurde ook helemaal niet dronken of onder invloed van iets. Toen het kwam opzetten was het echt zoals een hamerslag en niet geleidelijk aan. Maar ik dacht toen wel zo van "how, ik voel me toch niet zo heel lekker van de alcohol" en toen vroeg ik me ook al af hoe dat zou komen want ik had misschien 5 wijntjes op. De enige verklaring die ik kan verzinnen zijn de benzo's die ik had gebruikt die week. Tenzij de iemand Flunitrazepam in men aperitief heeft gedaan, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.

Blijkbaar ben ik wel terug bij bewustzijn geweest en ben ik nog naar de auto gestapt.
Naart schijnt was ik heel erg lastig en moeilijk te verstaan, zij snapte er ook helemaal niks van en vroeg meermaals of ik iets had gebruikt. Maar ik ontkende steeds..

Ik herinner me gewoon alles TOT ik naar buiten ging en men gezichtsveld als een screensaver begon te verschuiven.
Klik om te vergroten...
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
SmartieAndMe zei:
Omgekeerd kan inderdaad ook risicovol zijn, maar wel in mindere mate lijkt me. Ik had denk ik zo'n 10 bier op van 18:00 tot 02:00 en uiteindelijk om 05:00 etizolam genomen. Niet heel verstandig maar het viel nog mee denk ik.
Klik om te vergroten...
Da's best veel bier uiteindelijk he :wink:

LoveQuality zei:
Ja natuurlijk, ben uiteindelijk altijd eerlijk in zo'n zaken :)
Klik om te vergroten...
Bizar verhaal! Lijkt me idd heeeeeel raar, vooral omdat het niet direct in je opkomt dat het nog van gebruik de dagen ervoor zou kunnen komen. Niet iets waar je zomaar meteen rekening mee houdt. Ook gek dat het zo INEENS op kwam zetten.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goh het gevoel kwam onverwacht opzetten, maar nu ik nuchter terugkijk was er wel een voorteken :)
Ik begon later op de avond meer en meer te lispelen, maar ik dat typisch benzo gevoel bleef wel weg.
Ik dacht toen dat dat lispelen door de vermoeidheid kwam want ik had een behoorlijk zware week achter de rug

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."