#1
Maar schrok je niet toen dat gebeurde want het voelt ook niet echt als dronken? En je was je benzo's al weer een beetje vergeten? Ik denk dat ik me wel even druk had gemaakt. Eigenlijk vind ik het wel bijzonder dat je ook nog gewoon thuis komt en er weinig meer van weet. Dus je lijf en brein "werken" nog wel maar je slaat niks op.
Ik weet niet meer precies hoe het voelde, ik voelde me 10 minuten voor het gebeurde ook helemaal niet dronken of onder invloed van iets. Toen het kwam opzetten was het echt zoals een hamerslag en niet geleidelijk aan. Maar ik dacht toen wel zo van "how, ik voel me toch niet zo heel lekker van de alcohol" en toen vroeg ik me ook al af hoe dat zou komen want ik had misschien 5 wijntjes op. De enige verklaring die ik kan verzinnen zijn de benzo's die ik had gebruikt die week. Tenzij de iemand Flunitrazepam in men aperitief heeft gedaan, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Blijkbaar ben ik wel terug bij bewustzijn geweest en ben ik nog naar de auto gestapt.
Naart schijnt was ik heel erg lastig en moeilijk te verstaan, zij snapte er ook helemaal niks van en vroeg meermaals of ik iets had gebruikt. Maar ik ontkende steeds..
Ik herinner me gewoon alles TOT ik naar buiten ging en men gezichtsveld als een screensaver begon te verschuiven.