#1
Sorry, de hele naam mag ik hier vanwege de forumregels niet noemen, maar de mensen die de shop kennen weten wel waar ik het over heb. Helaas heeft SA na vele goede ervaringen de laatste tijd niet zo'n goede naam meer. Van meerdere mensen heb ik gehoord dat ze hun spullen nooit kregen en ook ik heb mijn bestelling niet ontvangen, het enige wat ze zeggen is 'zoek het uit' en vervolgens wordt er niet meer gereageerd.
Ik weet niet waarom, maar ze wekken de indruk een exit scam te doen. Jammer, want het was zo'n goede shop.
Koop niet meer bij SA dus!
Ik weet niet waarom, maar ze wekken de indruk een exit scam te doen. Jammer, want het was zo'n goede shop.
Koop niet meer bij SA dus!