Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Aangezien 4-FA nu verboden (en nu bij mijn vendors niet meer verkrijgbaar is), zoek ik een opvolger voor dit mooie goedje. Op het web kom ik nu de 4-mph variant tegen. Hebben mensen hier al ervaring mee?"
"Psychedelibee zei: Hoe kom je erop maiskolf om te denken dat dit een alternatief voor 4-FA zou zijn? Klik om te vergroten... Was een beetje op internet op zoek gegaan naar wat vervangends van 4-FA voor in de toekomst. En was die 4F-MPH tegen gekomen en werd gesuggereerd dat die een redelijke vervanger voor zou zijn. Omdat hier veel info te vergaren is door mede mensen hier, dacht ik maar om het hier te vragen. Psychedelibee zei: Echt een perfect alternatief vinden gaat je sowieso niet lukken, elke stof is immers anders. Wat voor effecten of eigenschappen ben je precies naar opzoek? Dan kan ik wellicht nog wat andere opties voor je bedenken. Klik om te vergroten... Ik ging er ook al vanuit dat er geen perfect alternatief is, maar eigenlijk de eigenschappen van 4-fa bevallen mij zeer goed. Ik kan er gewoon 8 uur lang plezier van hebben en dat vrolijke en soms wazig gevoel maar toch over het algemeen lekker helder in je koppie vind ik heerlijk."
"Ik wil binnenkort weer gaan bestellen bij SA, totdat ik dit hier lees. Ik heb ook geen mail ofzo gekregen dat SA ging verhuizen naar SI. Heeft iemand nog gerecente ervaringen met SA?"
"Geweldig om alles zo bij te houden, top report voor mij! Jij beschrijft het eig precies zoals ik het ook voel, alleen duurt het effect voor mijn gevoel wel wat langer"
"Neo-Shulginist zei: Dus wordt de vraag een beetje: waarom ben je zo geïnteresseerd geraakt in hexen? Onthoud goed dat er een hele industrie is die constant nieuwe middelen uitvindt die ze aan jou willen verkopen. Het is gewoon keiharde business om hedonistische jongeren geïnteresseerd te maken in totaal onbekende 'research chemicals'. Ik vind zelf RC's ook wel leuk op zijn tijd. Maar ik vraag me altijd hard af 'waarom wil je dit toch?' Want volgens mij wil je liever niet het proefkonijn van een perverse farmacoloog zijn. Klik om te vergroten... De vraag waarom ik er in geïnteresseerd ben is omdat mijn vriendin en ik af en toe een avondje cocaïne doen. Zoals jullie weten is dat spul aardig aan de prijs. M'n vriendin kwam opeens met hex (niet dat we t fysiek hadden maar via internet). Dus daarom wil ik eerst goed research doen voordat ik aan een nieuw goedje begin. Aangezien hex een stuk goedkoper is en aardig kwa werking op cocaïne lijkt, trok het mijn interesse. 4-fa is m'n enige kennismaking met een RC en daar heb ik ook eerst goed ingelezen voordat ik eraan begon."
"Eerste vraag: Weten jullie of Etizolam legaal is in Nederland? Vraag 2: Volgt wanneer vraag 1 is beantwoord"
"Psychedelibee zei: Maiskolf zei: Eerste vraag: Weten jullie of Etizolam legaal is in Nederland? Klik om te vergroten... http://lmgtfy.com/?q=opiumwet Vraag 2: Volgt wanneer vraag 1 is beantwoord Klik om te vergroten... Ik weet niet wat je tweede vraag gaat worden, maar ik zal je er vast maar even aan herinneren dat vragen over hoe en waar je er aan kan komen hier niet zijn toegestaan. Dat geldt ook voor research chemicals die legaal zijn. Klik om te vergroten... Sorry, wist niet dat het niet mocht wanneer het ook legaal zou zijn."
"Hé hallo!, is er iemand bekend met het goedje N-Ethylhexedrone? Op internet word gesuggereerd dat dit een goedkoper alternatief is voor Cocaïne met soortgelijke lichamelijke en geestelijke effecten. Na wat eigen online research kom ik niet verder dan 3 fora waar er niet uitgebreid over word uitgelegd en de rest zijn webshops uit China waar je dit kan bestellen. Dus hebben mensen hier een helderder licht over dan dat wat ik tot nu toe gelezen heb?"
"Wat zie jij als voldoende tijd?"
"[/quote] Heel herkenbaar dat plassen erna. Ik drink normaal, niet teveel, als ik het niet doe, krijg ik die uitdroog hoofdpijn. De eerste uren dat ik ga slapen, moet ik ieder half uur plassen, heel storend. Geen idee hoe dat te voorkomen. [/quote] Vroeger ook veel gehad, wat helpt is dat ik mn drinken altijd deel met mn vriendin. Meestal als je het alleen op drinkt gaat t in sneltreinvaart omdat je weer door wil dansen . Dus bespaart dus geld en onnodig plassen"