Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-fmp Oud&Nieuw

4-fmp Oud&Nieuw

21 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
v
vesemirLid
01-01-2024, 00:00
#1
ZERO- zei:
Qua je dosis: less is more. Maar echt.

Qua je shit regelen: websites mag je hier niet noemen, wat ik meestal deed is aan bekenden vragen waar zij het vandaan hadden.
Klik om te vergroten...

Bedoel je dat je met "less" hetzelfde effect haalt?
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee met less kan 4f echt een beter effect hebben. Hoe meer je neemt hoe speedier het wordt vind ik. Dus minder euforisch. Velen spreken ook van een "sweet spot" als ze het hebben over 4f dosering
v
vesemirLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ze verkopen geen 200mg capsules op het moment. Dus dan wordt het toch 150mg. Misschien kies ik echter alsnog voor 6-apb. Kun je dat ook snuiven? Voor snellere opname.
v
vesemirLid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien heb je gelijk. Het is wel de bedoeling dat er gefeest wordt inderdaad. De vorige keer 4-fmp is goed bevallen en ik vind dat het best veel op xtc lijkt. Het is al een tijdje terug (2 jaar +) maar ik weet nog dat ik redelijk wat euforie kreeg.
Aangezien ik volgende maand meer dan een jaar geen xtc of iets dergelijks heb gebruikt zal het waarschijnlijk wel zijn ding doen.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
6-apb is wel een beetje mdma voor thuis. Weet niet of je daar wel naar op zoek bent, aangezien het voor oud en nieuw is(?) Het is niet erg stimulerend bedoel ik dan.
Klik om te vergroten...
Ik vind 6apb echt ideaal voor op festivals en feestjes, dus dat verschilt pp denk ik :wink: Eén keer innemen en de rest van het feestje ben je onder de pannen.
v
vesemirLid
01-01-2024, 00:00
#6
Toch wel lastig. Heb nog niks besteld maar ik laat het weten als ik dat wel doe.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ZERO- zei:
Mindless zei:
6-apb is wel een beetje mdma voor thuis. Weet niet of je daar wel naar op zoek bent, aangezien het voor oud en nieuw is(?) Het is niet erg stimulerend bedoel ik dan.
Klik om te vergroten...
Ik vind 6apb echt ideaal voor op festivals en feestjes, dus dat verschilt pp denk ik :wink: Eén keer innemen en de rest van het feestje ben je onder de pannen.
Klik om te vergroten...
Zal per persoon en dosis wel verschillen inderdaad, maar ik krijg van 6-APB meer energie dan van MDMA.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind het persoonlijk ook een drug voor thuis, maar dat vind ik van XTC ook. Verschilt per persoon indd als je op XTC lekker gaat op een feestje zal 6-APB je ook wel bevallen
v
vesemirLid
01-01-2024, 00:00
#9
Thanks, nog steeds geen keuze gemaakt haha. Mijn vriendengroep neigt meer naar 4-fmp though.
v
vesemirLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb 6-apb besteld en inmiddels in huis. Een vriend van mij wil het testen omdat hij denkt dat het zwak spul is. Ik heb hem uitgelegd dat het niet perse zwak is omdat het legaal is. Is het verstandig om te testen? Over 2 weken gaan we het echt gebruiken, met oud en nieuw.
We hebben beide een lange pauze gehad wat betreft xtc/4-FA/6-apb, meer dan een jaar. Ik bewaar mijn serotonine voor oud en nieuw.

Als het voor hem niet sterk genoeg is wil hij ook nog coke bijpakken.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zou het even laten testen via www.drugs-test.nl

Red je misschien nog net voor NYE
v
vesemirLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zaterdag is het dan eindelijk zover! De hype is real. Nog even een vraagje: Als ik rond 2200 benzo door mijn drinken gooi en opdrink is de opnametijd dan korter? Het feest duurt tot ~ 0600, kan een uurtje later worden hehe. Hopelijk kan ik een paar uur slaap pakken.
f
francisr8Lid
01-01-2024, 00:00
#13
4fmp is echt heeel leuk!

Ik pak het echter niet meer. Had barstende koppijn en 3-4 dagen een serieuze dip.
Ik raad dan ook aan om op de dag van oud/nieuw maar 1 pil te pakken.

Ik had ervoor ook altijd 1 pil gedaan. Dit werkte perfect. Ik had 1 keer 2 pillen gepakt en toen had ik de koppijn en de dip. Jammer. Wel leuk om te doen!

Veel plezier, maar wees voorzichtig.
v
vesemirLid
01-01-2024, 00:00
#14
Thanks Francis maar het is 6apb geworden ipv 4f :grin:
f
francisr8Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Veel plezier, zelf geen ervaring mee!

Laat me weten hoe het geweest is!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik lees trouwens nu pas dat het ging om een dosis van 200mg, dat moet je sowieso niet doen... veel man...

Fijne jaarwisseling!
B
Bommetje45Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoe was het, en had je HCI Of de Succinate versie?
v
vesemirLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb nu capsules van 100 en 150mg 6apb
v
vesemirLid
01-01-2024, 00:00
#19
Voor oud & nieuw ben ik van plan 4-fmp te halen. Aangezien deze drug de laatste maanden vaak slecht in het nieuws ben geweest ben ik echter huiverig om het online te kopen. Wat wel mijn insteek is. (Mag ik de site hier posten?)

De reviews die ik op de betreffende site lees zijn bijna allemaal positief. Maar hé hoe betrouwbaar zijn online reviews nou echt? Heeft iemand van jullie ervaring met 4-fmp online aanschaffen?

Ik heb dit jaar, in vergelijking met andere jaren, ontzettend weinig drugs gebruikt. 3x coke en een aantal keer wiet. Als het oud & nieuw is dan is het meer dan een jaar geleden dat ik iets dergelijks heb gebruikt. Laatste keer was xtc in december 2015. Ik verwacht dan ook dat 4-fmp erg goed zal bevallen. Ik heb 4-fmp één keer eerder gebruikt, 2 capsules van 150mg over een hele dag. Dit beviel toen goed maar bijpakken zorgde er toen wel voor dat ik last kreeg van mijn keel. Nu wil ik capsules van 200mg halen, een redelijk hoge dosering maar het is maar het wordt maar één keer 2017. :grin:
v
vesemirLid
01-01-2024, 00:00
#20
In een aantal andere topics lees ik ook positieve verhalen over 6-apb. Wellicht dat ik daar voor ga. Ik ben er nog niet over uit en het zal ook nog even duren voordat ik daadwerkelijk iets ga bestellen. Het lastige bij 6-apb lijkt me de tijd totdat je iets voelt. Ik ga dit met een groep vrienden gebruiken (stuk of 5 man) en het lijkt me wel zo leuk dat wel allemaal rond hetzelfde tijdstip de effecten beginnen te voelen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."