Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Voor oud & nieuw ben ik van plan 4-fmp te halen. Aangezien deze drug de laatste maanden vaak slecht in het nieuws ben geweest ben ik echter huiverig om het online te kopen. Wat wel mijn insteek is. (Mag ik de site hier posten?) De reviews die ik op de betreffende site lees zijn bijna allemaal positief. Maar hé hoe betrouwbaar zijn online reviews nou echt? Heeft iemand van jullie ervaring met 4-fmp online aanschaffen? Ik heb dit jaar, in vergelijking met andere jaren, ontzettend weinig drugs gebruikt. 3x coke en een aantal keer wiet. Als het oud & nieuw is dan is het meer dan een jaar geleden dat ik iets dergelijks heb gebruikt. Laatste keer was xtc in december 2015. Ik verwacht dan ook dat 4-fmp erg goed zal bevallen. Ik heb 4-fmp één keer eerder gebruikt, 2 capsules van 150mg over een hele dag. Dit beviel toen goed maar bijpakken zorgde er toen wel voor dat ik last kreeg van mijn keel. Nu wil ik capsules van 200mg halen, een redelijk hoge dosering maar het is maar het wordt maar één keer 2017."
"In een aantal andere topics lees ik ook positieve verhalen over 6-apb. Wellicht dat ik daar voor ga. Ik ben er nog niet over uit en het zal ook nog even duren voordat ik daadwerkelijk iets ga bestellen. Het lastige bij 6-apb lijkt me de tijd totdat je iets voelt. Ik ga dit met een groep vrienden gebruiken (stuk of 5 man) en het lijkt me wel zo leuk dat wel allemaal rond hetzelfde tijdstip de effecten beginnen te voelen."
"Kent iemand een winkel waar ze lege capsules verkopen? Ik heb ze uiteraard online gevonden maar ik haal ze liever in een winkel. Verzendkosten zijn vaak nog duurder dan wat capsules."
"ZERO- zei: Qua je dosis: less is more. Maar echt. Qua je shit regelen: websites mag je hier niet noemen, wat ik meestal deed is aan bekenden vragen waar zij het vandaan hadden. Klik om te vergroten... Bedoel je dat je met "less" hetzelfde effect haalt?"
"Ze verkopen geen 200mg capsules op het moment. Dus dan wordt het toch 150mg. Misschien kies ik echter alsnog voor 6-apb. Kun je dat ook snuiven? Voor snellere opname."
"http://spuitenenslikken.bnn.nl/nieuws/artikel/1633/4-fa-per-1-april-2017-verboden Wat vinden jullie hier van? 4-FA is inderdaad een aantal keer slecht in het nieuws geweest maar is het terecht dat de drug nu verboden wordt?"
"Misschien heb je gelijk. Het is wel de bedoeling dat er gefeest wordt inderdaad. De vorige keer 4-fmp is goed bevallen en ik vind dat het best veel op xtc lijkt. Het is al een tijdje terug (2 jaar +) maar ik weet nog dat ik redelijk wat euforie kreeg. Aangezien ik volgende maand meer dan een jaar geen xtc of iets dergelijks heb gebruikt zal het waarschijnlijk wel zijn ding doen."
"Thanks! Ik ga even een kijkje nemen bij de apotheek."
"Toch wel lastig. Heb nog niks besteld maar ik laat het weten als ik dat wel doe."
"Als je niet helemaal van de kaart gaat door de alcohol en gewoon rustig drinkt lijkt het me prima te combineren. Hou het eerst inderdaad rond de 10mg of minder. Hier zou je al lekker op kunnen gaan; betere stemming en wat visuele veranderingen. Mocht een relatief lage dosis niet veel voor je doen dan neem je nog een lage dosis bij (5mg). Stel dit echter zo lang mogelijk uit en doe het niet als het niet nodig is. Zelf heb ik een keer de fout gemaakt om te vroeg bij te nemen en ook nog eens erg veel. Ik ben uiteindelijk paniekerig in mijn bed beland. De visuals waren veel te extreem en in mijn hoofd zaten alleen maar negatieve gedachten."