Thanks, nog steeds geen keuze gemaakt haha. Mijn vriendengroep neigt meer naar 4-fmp though.
#2
Ik heb 6-apb besteld en inmiddels in huis. Een vriend van mij wil het testen omdat hij denkt dat het zwak spul is. Ik heb hem uitgelegd dat het niet perse zwak is omdat het legaal is. Is het verstandig om te testen? Over 2 weken gaan we het echt gebruiken, met oud en nieuw.
We hebben beide een lange pauze gehad wat betreft xtc/4-FA/6-apb, meer dan een jaar. Ik bewaar mijn serotonine voor oud en nieuw.
Als het voor hem niet sterk genoeg is wil hij ook nog coke bijpakken.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.