#1
Geniaal spul, ik heb tot nu toe nog geen pijn gehad aan de neus zoals iemand die hier eerder reageerde.
Wel een enorm vieze smaak in de keel, maar dat bleef een klein tijdje aan.
Soms ook het gevoel dat ik moest braken?
Gelukkig was dat te onderdrukken met water.
Wel een enorm vieze smaak in de keel, maar dat bleef een klein tijdje aan.
Soms ook het gevoel dat ik moest braken?
Gelukkig was dat te onderdrukken met water.