Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMephedrone kristallen

Mephedrone kristallen

34 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb nu ook kristallen liggen.

Ben benieuwd hoe mijn Mephedrone ontmaagding zal zijn.. :grin:

:tearsofjoy:
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben ook benieuwd :) Je gaat je vast wel goed voelen...enjoy :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Pascal FM zei:
Ben ook benieuwd :) Je gaat je vast wel goed voelen...enjoy :grin:
Klik om te vergroten...

haha daar twijfel ik ook niet aan nee.. :grin:
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#4
En???? Je ontmaagding inmiddels gehad? :grin:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geniaal spul, ik heb tot nu toe nog geen pijn gehad aan de neus zoals iemand die hier eerder reageerde.

Wel een enorm vieze smaak in de keel, maar dat bleef een klein tijdje aan.
Soms ook het gevoel dat ik moest braken?
Gelukkig was dat te onderdrukken met water.
L
LegaldopeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Olijfboompje zei:
Geniaal spul, ik heb tot nu toe nog geen pijn gehad aan de neus zoals iemand die hier eerder reageerde.

Wel een enorm vieze smaak in de keel, maar dat bleef een klein tijdje aan.
Soms ook het gevoel dat ik moest braken?
Gelukkig was dat te onderdrukken met water.
Klik om te vergroten...
Braken had ik soms ook, bij plotse bewegingen.
Als ik zat, direct rechtstond en iets van de grond wou rapen (3x meegemaakt :tongueout: )
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Legaldope zei:
Olijfboompje zei:
Geniaal spul, ik heb tot nu toe nog geen pijn gehad aan de neus zoals iemand die hier eerder reageerde.

Wel een enorm vieze smaak in de keel, maar dat bleef een klein tijdje aan.
Soms ook het gevoel dat ik moest braken?
Gelukkig was dat te onderdrukken met water.
Klik om te vergroten...
Braken had ik soms ook, bij plotse bewegingen.
Als ik zat, direct rechtstond en iets van de grond wou rapen (3x meegemaakt :tongueout: )
Klik om te vergroten...
Ik had het als ik merkte dat mijn keel te droog was.
Werd het erg slijmerig en wilde je spugen... :tearsofjoy:
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha klinkt bekend :) Bij XTC heb ik zin om te drinken, maar bij Meph helemaal niet.. Vergeet et dan ook heel vaak om te doen!
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha nee, doe maar voorzichtig an :)

Ben nu al benieuwd naar je tripreport!
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
mephuser zei:
Haha klinkt bekend :) Bij XTC heb ik zin om te drinken, maar bij Meph helemaal niet.. Vergeet et dan ook heel vaak om te doen!
Klik om te vergroten...
Dit herken ik ook heel erg.
Ik ga er vant weekend opletten, misschien kunnen jullie een tripreport verwachten.
Vant weekend ga ik namelijk stout doen :flushed:

Vrijdag wordt mephedronedag! :grin:
Natuurlijk met normale proporties, niet dat jullie dadelijk lezen dat een jongeman een overdosis heeft gehad :tearsofjoy:
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb de 1e x zelf ook kristallen gehad. Toen had ik bijna een hele gram nodig om lekker te gaan. Dit komt doordat poeder sterker is dan kristallen. Ik heb er zelf niet zoveel verstand van, maar het is toch echt zo..

Je krijgt vast een reactie van iemand, die jou dit precies kan uitleggen.
L
LondonRJLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb 11 jaar in Londen gewoond en was aanwezig bij de geboorte van meow,binnen een paar weken zat de scene erop en de dansvloer was zoals xtc maar met minder waggelen en meer geiligheid.
Meow was legaal, ze noemden het plantfood, zo'n zakje wat je bij je tulpen krijgt bij de Jumbo.
Het was wit poeder en iedereen kocht het in emmers online.

Het feest was snel over toen de gevestigde orde doorhad dat dit de nieuwe xtc was.

Maar potent was het. Maandag in de metro rook je het spul, Londen ging er los op! Het was een winner.

De kristallen van nu doen daar visueel nog weinig aan herinneren, maar het ruikt hetzelfde. Ik denk dat het toen versneden was en dat de bruine kristallen van nu de real deal zijn want het werkt hetzelfde.

Veel plezier, wees er spaarzaam mee en nogmaals, alleen voor plezier. Maandag weer fris en fruitig!

Gr. van een ouwe doorgesnoven rot
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dit topic is ook bijna 11 jaar.

Er zit wel een typisch luchtje aan idd, rook je dat echt in de metro of hing die lucht gewoon in je neus maandag?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Joopiejo zei:
Dit topic is ook bijna 11 jaar.

Er zit wel een typisch luchtje aan idd, rook je dat echt in de metro of hing die lucht gewoon in je neus maandag?
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:, apart luchtje heeft mephedrone inderdaad maar kan me niet voorstellen dat de hele metro ernaar gaat ruiken.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psychedelibee zei:
:tearsofjoy:, apart luchtje heeft mephedrone inderdaad maar kan me niet voorstellen dat de hele metro ernaar gaat ruiken.
Klik om te vergroten...
Ik kan me dan weer wel voorstellen dat de binnenkant van bovengetekende zijn/haar neus dat geurtje begon te bevatten. Het spul is in ieder geval agressief genoeg om wat extra plek in je neus te maken. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."