#1
Heb nu ook kristallen liggen.
Ben benieuwd hoe mijn Mephedrone ontmaagding zal zijn..
![:tearsofjoy:]()
Ben benieuwd hoe mijn Mephedrone ontmaagding zal zijn..
Pascal FM zei:Ben ook benieuwdJe gaat je vast wel goed voelen...enjoy
![]()
Braken had ik soms ook, bij plotse bewegingen.Olijfboompje zei:Geniaal spul, ik heb tot nu toe nog geen pijn gehad aan de neus zoals iemand die hier eerder reageerde.
Wel een enorm vieze smaak in de keel, maar dat bleef een klein tijdje aan.
Soms ook het gevoel dat ik moest braken?
Gelukkig was dat te onderdrukken met water.
Ik had het als ik merkte dat mijn keel te droog was.Legaldope zei:Braken had ik soms ook, bij plotse bewegingen.Olijfboompje zei:Geniaal spul, ik heb tot nu toe nog geen pijn gehad aan de neus zoals iemand die hier eerder reageerde.
Wel een enorm vieze smaak in de keel, maar dat bleef een klein tijdje aan.
Soms ook het gevoel dat ik moest braken?
Gelukkig was dat te onderdrukken met water.
Als ik zat, direct rechtstond en iets van de grond wou rapen (3x meegemaakt)
Dit herken ik ook heel erg.mephuser zei:Haha klinkt bekendBij XTC heb ik zin om te drinken, maar bij Meph helemaal niet.. Vergeet et dan ook heel vaak om te doen!
Dit topic is ook bijna 11 jaar.
Er zit wel een typisch luchtje aan idd, rook je dat echt in de metro of hing die lucht gewoon in je neus maandag?
Ik kan me dan weer wel voorstellen dat de binnenkant van bovengetekende zijn/haar neus dat geurtje begon te bevatten. Het spul is in ieder geval agressief genoeg om wat extra plek in je neus te maken. :P, apart luchtje heeft mephedrone inderdaad maar kan me niet voorstellen dat de hele metro ernaar gaat ruiken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."