Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMephedrone kristallen

Mephedrone kristallen

34 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#1
mephuser zei:
Ik heb de 1e x zelf ook kristallen gehad. Toen had ik bijna een hele gram nodig om lekker te gaan. Dit komt doordat poeder sterker is dan kristallen. Ik heb er zelf niet zoveel verstand van, maar het is toch echt zo..

Je krijgt vast een reactie van iemand, die jou dit precies kan uitleggen.
Klik om te vergroten...

Heb net wat getest...maar het liegt er niet om....Faeces Christus! :grin:
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ok. Wat kwam er uit de test dan?

Dan heb je waarschijnlijk betere kristallen dan ik had :)

Ik blijf toch bij m'n vertrouwde poedertje :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik krijg eerdaags mephedrone kristallen aan, ben eens benieuwd. Persoonlijk denk ik dat het zuiverder is dan het poeder. De effecten zullen waarschijnlijk sterker zijn. Dat is toch wat er wordt beloofd. :grin:

Als ik het getest heb zal ik het hier postte. :wink:
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sublimo zei:
Ik krijg eerdaags mephedrone kristallen aan, ben eens benieuwd. Persoonlijk denk ik dat het zuiverder is dan het poeder. De effecten zullen waarschijnlijk sterker zijn. Dat is toch wat er wordt beloofd. :grin:

Als ik het getest heb zal ik het hier postte. :wink:
Klik om te vergroten...

Naar mijn idee is het idd sterker, heb laatst 3 redelijke lijnen gehad(+-150mg per lijn) waarvan de laatste rond 20:00u...kon pas rond 05:00 slaap vatten :confused: Niet tof als de wekker weer om 06:00 gaat. Bij eerdere evraringen met poeder kon in na ongeveer 4 a 5 uurtjes redelijk in slaap komen. Ben benieuwd hoe het jou bevalt of juist niet :) Als je de volgende dag vroeg op moet zou ik er 's avonds niet te laat mee beginnen :)
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mephe man in tha house...

Neenee, even serieus.. Indien je Mephedrone 99,7% puur is, zal je 4-MMC een wit poeder zijn, met misschien af en toe wel eens een klein langwerpig kristalletje.
Alles boven de 99,7% zuiverheid is kristallijn... Geen wit poeder dus meer.
Mijn leverancier heeft momenteel +99,9%, en deze 4MMC zou een doorsnede hebben van 0,2 tot 0,5 cm... Lijkende op dikke mdma-kristallen... Deze zou ook veel minder een vasoconstrictorisch neven-effect hebben.

één van de weinigen die het met deze zuiverheid produceert; de meeste 4-MMC momenteel op de markt is 99,8. Rechtstreeks vanuit India. :grin:

Olléééé :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Scopolamine zei:
Mephe man in tha house...

Neenee, even serieus.. Indien je Mephedrone 99,7% puur is, zal je 4-MMC een wit poeder zijn, met misschien af en toe wel eens een klein langwerpig kristalletje.
Alles boven de 99,7% zuiverheid is kristallijn... Geen wit poeder dus meer.
Mijn leverancier heeft momenteel +99,9%, en deze 4MMC zou een doorsnede hebben van 0,2 tot 0,5 cm... Lijkende op dikke mdma-kristallen... Deze zou ook veel minder een vasoconstrictorisch neven-effect hebben.

één van de weinigen die het met deze zuiverheid produceert; de meeste 4-MMC momenteel op de markt is 99,8. Rechtstreeks vanuit India. :grin:

Olléééé :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Giev. :grin:
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#7
Payment tomorrow >
+3days >
Neger aan mn deur met papier dat ik moet tekenen >
*Scopolamine scheurt enveloppe open* >
*Scopolamine zijn dag kan niet meer stuk*

:grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Scopolamine zei:
*Scopolamine zijn dag kan niet meer stuk*

:grin:
Klik om te vergroten...

En de mijne ook niet ! :tearsofjoy:
L
LazyfuckerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb net vandaag ook voor het eerst kristallen binnen en die dingen zijn allejezus groot! vanavond maar eens uitproberen wat het verschil is met poeder.

Zijn kristallen alleen niet schraler voor je neus?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lazyfucker zei:
Zijn kristallen alleen niet schraler voor je neus?
Klik om te vergroten...

Ik zou ze dan ook wel even vermalen voor je ze probeert op te snuiven.
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#11
haha, verstandig ja :grin:
L
LazyfuckerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rabbithole zei:
Lazyfucker zei:
Zijn kristallen alleen niet schraler voor je neus?
Klik om te vergroten...

Ik zou ze dan ook wel even vermalen voor je ze probeert op te snuiven.
Klik om te vergroten...

ja oke heb het nog wel even met een bankpasje bewerkt :P. Het brandde naar mijn idee wel meer dan normaal
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik denk dat je het met een bankpasje dan ook niet optimaal fijn krijgt :)

Ik leg de kristallen op een papiertje en vouw deze dicht, daarna een aantal keer met iets ronds en hards erover rollen(bv. een bierflesje of een ander klein flesje)...dit heraal ik een paar keer...open het papiertje...en....thadaaaaa!!! super fijn poeder dat nauwelijks pijn in je neus doet :)
Tenminste...zo werkt het bij mij goed :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pascal FM zei:
Ik denk dat je het met een bankpasje dan ook niet optimaal fijn krijgt :)

Ik leg de kristallen op een papiertje en vouw deze dicht, daarna een aantal keer met iets ronds en hards erover rollen(bv. een bierflesje of een ander klein flesje)...dit heraal ik een paar keer...open het papiertje...en....thadaaaaa!!! super fijn poeder dat nauwelijks pijn in je neus doet :)
Tenminste...zo werkt het bij mij goed :)
Klik om te vergroten...

Nauwelijks pijn ? Heb je mephedrone al eens als fluffy poeder verkregen en dat gesnoven ?

Dat doet echt wel zeer. :)

Zo ja, is er een verschil wat betreft pijn bij het snuiven ?
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sublimo zei:
Pascal FM zei:
Ik denk dat je het met een bankpasje dan ook niet optimaal fijn krijgt :)

Ik leg de kristallen op een papiertje en vouw deze dicht, daarna een aantal keer met iets ronds en hards erover rollen(bv. een bierflesje of een ander klein flesje)...dit heraal ik een paar keer...open het papiertje...en....thadaaaaa!!! super fijn poeder dat nauwelijks pijn in je neus doet :)
Tenminste...zo werkt het bij mij goed :)
Klik om te vergroten...

Nauwelijks pijn ? Heb je mephedrone al eens als fluffy poeder verkregen en dat gesnoven ?

Dat doet echt wel zeer. :)

Zo ja, is er een verschil wat betreft pijn bij het snuiven ?
Klik om te vergroten...


Fluffy poeder? Zoiets als poedersuiker zo fijn? Nee, dat heb ik nog nooit gehad. Het waren hele fijne kristalltejes of hele grove kristallen :)

Heb dus geen idee of er verschil in zit..... :)
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#16
Scopolamine zei:
Mijn leverancier heeft momenteel +99,9%,
Klik om te vergroten...
Dat zeggen ze graag idd.
A
A.M.S.GLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pascal FM zei:
Sublimo zei:
Pascal FM zei:
Ik denk dat je het met een bankpasje dan ook niet optimaal fijn krijgt :)

Ik leg de kristallen op een papiertje en vouw deze dicht, daarna een aantal keer met iets ronds en hards erover rollen(bv. een bierflesje of een ander klein flesje)...dit heraal ik een paar keer...open het papiertje...en....thadaaaaa!!! super fijn poeder dat nauwelijks pijn in je neus doet :)
Tenminste...zo werkt het bij mij goed :)
Klik om te vergroten...

Nauwelijks pijn ? Heb je mephedrone al eens als fluffy poeder verkregen en dat gesnoven ?

Dat doet echt wel zeer. :)

Zo ja, is er een verschil wat betreft pijn bij het snuiven ?
Klik om te vergroten...


Fluffy poeder? Zoiets als poedersuiker zo fijn? Nee, dat heb ik nog nooit gehad. Het waren hele fijne kristalltejes of hele grove kristallen :)

Heb dus geen idee of er verschil in zit..... :)
Klik om te vergroten...

Dat hele fluffy poeder heb ik nu wel besteld. Volgens degene die het levert maakt het qua effect allemaal niet zo heel veel uit. Hij levert als poeder, kristallen en granules. Wat dan precies het nu ervan is (als het effect hetzelfde is), weet ik niet.
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Waarom je neus verneuken en niet bommen?:P :confused:
L
LegaldopeLid
01-01-2024, 00:00
#19
MDMA<3 zei:
Waarom je neus verneuken en niet bommen?:P :confused:
Klik om te vergroten...
Ikzelf varrier zowat.
Ik snuif graag, daarom begin ik de avond altijd met snuiven.
Nadien schakel ik soms over op bommen, enkel en alleen omdat ik voel dat het niet goed is voor je neus.
Brand wel vele harder als coke.
En coke bom ik nooit.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb nu ook kristallen liggen.

Ben benieuwd hoe mijn Mephedrone ontmaagding zal zijn.. :grin:

:tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."