#1
Als dit goed bevalt denk ik dat ik samen met mijn vriendin en/of wat vrienden (@Fenrir?) een normale dosis probeer.

Ik heb dit ook gedaan met een vriend.
Hoog gedosseerd dan ga je met je ogen dicht in een soort DMT trip.
Vond het leuk om een keer te doen en was een aparte ervaring.
Maar voor mij was het een one time thing!
Wij namen ieders 100mg was wel een trip we kwamen er even samen uit en gingen weer verder.
Moeilijk uit te leggen maar ben wel blij dat ik het heb meegemaakt.
Dus ik heb zo iets van, je weet niet wat je neemt en wat de langere termijn uitwerking is van zulke drugs.
En wil geen risico's meer nemen dat ik iets neem wat relatief onbekend is.
LSD doe ik sinds een paar jaar en ben er nog niet klaar mee dus ga daar nog even meer mee ontdekken. En ben erg fan van Keta en GHB dus ik zit voorlopig nog wel even goed.
Ik gebruik geen nieuwe designer drugs omdat de lange termijn effecten nog niet bekend zijn.
Aan pep heb ik al jaaaren genoeg en lust daar wel pap van. De lange termijn effecten daarvan zijn wel bekend maar schijnbaar niet van toepassing op mij.
Ik verwijs je even door naar het topic van Jhtms over weegschalen. Een exemplaar van 200 euro is ook totaal niet nodig. Ik heb er zelf eentje waar ik 13 euro voor betaald heb. Weegt tot 50 gram in milligrammen nauwkeurig en werkt perfect. Sommige middelen wil je echt liever niet op het oog doseren.Ik bedenk me nu trouwens: wat is de beste manier om deze stof te doseren?
Ik heb geen weegschaal van 200 euro, dus ik zat eraan te denken om het gewoon volumetrisch te doseren.
Heeft iemand hier nog belangrijke tips voor? Ik heb dit namelijk nog niet eerder zo gedaan.
Je bent een probleempepper en dan is het logisch dat je de problemen graag voor jezelf wilt relativeren. Dat je er momenteel nog weinig problemen door ondervindt wil niet zeggen dat je lichaam geen schade oploopt.Aan pep heb ik al jaaaren genoeg en lust daar wel pap van. De lange termijn effecten daarvan zijn wel bekend maar schijnbaar niet van toepassing op mij.
Ja klopt inderdaad. Eigenlijk nog nooit iemand gehoord over het roken ervan..... Iemand?@Mezelf
Op PsychonautWiki wordt voor 4-ho-met oraal gebruik of roken geadviseerd.
Kwam deze zojuist tegen...misschien leuk om even te lezen:
Ik vond het qua mindspace vergelijkbaar met zo'n 15g truffels, niet te heftig maar wel meer dan ik verwacht had. Visueel was het de vetste stof die ik ooit gebruikt heb, op sommige punten kwam het dicht bij mijn 36g truffels + 200ug LSD-ervaring. Inderdaad erg typische psilovisuals, maar ook een beetje met het kleurrijke, flitsende en speelse van 2C-B en LSD.Ik heb inmiddels ook samen met @Fenrir en mijn vriendin 4-HO-MET geprobeerd. Wij hadden allemaal 20mg genomen en waren onder de indruk van hoe heftig die dosering al was voor ons.
Het kwam erg snel opzetten en ik had na zo'n 20 minuten al OEV's en CEV's. Wij hadden wel alle drie erg veel last van een zware bodyload gedurende op zijn minst de eerste anderhalf uur. Bij mij ging het na een tijd weg en toen voelde ik me heerlijk, zag prachtige dingen met zowel open als dichte ogen.
Je vergeet de katten op skateboards met sombrero's op waar je helemaal stuk om gingMet mijn ogen open leken de visuals best veel op die van psilo, alleen veel duidelijker en sneller. Ook het ademen en wiebelen van objecten was erg duidelijk aanwezig. Alle patronen waren ook enorm kleurrijk en op sommige momenten was letterlijk alles om mij heen lichtblauw.
Met mijn ogen dicht zag ik vaak (voor mij op dat moment) hilarische dingen, zoals een eindeloze leegte met eindeloze rijen rode emmertjes in een trap. Uit deze rode emmertjes krioelden allemaal neongekleurde, cartooneske slangetjes die telkens een trede lager vielen/kropen. We hadden ook regelmatig last van lachkicks
Dat was wel jammer inderdaadMet mijn vriendin ging het helemaal niet goed helaas, zij bleef in een negatieve gedachtespiraal hangen waardoor ze dacht dat ze door het nemen van dit stofje permanent dom was. Ik was te ver heen om dit goed door te hebben, aangezien ze zich groot hield voor Fenrir en mij; ze wilde ons niet meetrekken in haar negatieve ervaring. Ik kon haar lichaamstaal en mimiek helaas dus duidelijk minder goed interpreteren. Na afloop voelde ze zich nog de rest van de avond niet zichzelf. Ze wil het nog wel een keer proberen, maar dan wel een aanzienlijk lagere dosering. De lachkicks en de visuals zijn genoeg geweest om haar niet volledig af te schrikken, dus dat zegt ook wel wat![]()
Yesssss. Zin in!Ik vond het een erg leuke ervaring, maar de bodyload heeft er wel voor gezorgd dat ik het niet op korte termijn nog een keer heb genomen. Nu zit ik er aan te denken om de rest van mijn 4-HO-MET te gebruiken voor een hipsterflip op psy-fi (6-APB en 4-HO-MET). Ik las daar wel positieve dingen over en hopelijk vermijd ik zo de zware come up.
Wilde eigenlijk afgelopen zaterdag tijdens een grote avond boswandeling gaan nemen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."