Ik dacht, ik stel mijn vraag over 4-HO-MET hier maar. Zo oud is dit topic nog niet.
Binnenkort heb ik de beschikking over deze stof en ik vroeg mij af of hier mensen zijn die ervaring met 4-HO-MET én 4-ACO-DMT hebben. Kunnen jullie misschien vertellen of er verschil is tussen deze twee en wat dat verschil dan is? Beiden zouden erg op psilocybine lijken, maar ik vraag me af of deze twee nagenoeg identiek aan elkaar zijn, of dat er toch wel verschil tussen zit. De reden dat ik dit wil weten, is of het dan nog de moeite waard is om 4-ACO-DMT te proberen of dat dat weinig zin heeft.
Ik heb inmiddels ook samen met
@Fenrir en mijn vriendin 4-HO-MET geprobeerd. Wij hadden allemaal 20mg genomen en waren onder de indruk van hoe heftig die dosering al was voor ons.
Het kwam erg snel opzetten en ik had na zo'n 20 minuten al OEV's en CEV's. Wij hadden wel alle drie erg veel last van een zware bodyload gedurende op zijn minst de eerste anderhalf uur. Bij mij ging het na een tijd weg en toen voelde ik me heerlijk, zag prachtige dingen met zowel open als dichte ogen.
Met mijn ogen open leken de visuals best veel op die van psilo, alleen veel duidelijker en sneller. Ook het ademen en wiebelen van objecten was erg duidelijk aanwezig. Alle patronen waren ook enorm kleurrijk en op sommige momenten was letterlijk alles om mij heen lichtblauw.
Met mijn ogen dicht zag ik vaak (voor mij op dat moment) hilarische dingen, zoals een eindeloze leegte met eindeloze rijen rode emmertjes in een trap. Uit deze rode emmertjes krioelden allemaal neongekleurde, cartooneske slangetjes die telkens een trede lager vielen/kropen. We hadden ook regelmatig last van lachkicks
Met mijn vriendin ging het helemaal niet goed helaas, zij bleef in een negatieve gedachtespiraal hangen waardoor ze dacht dat ze door het nemen van dit stofje permanent dom was. Ik was te ver heen om dit goed door te hebben, aangezien ze zich groot hield voor Fenrir en mij; ze wilde ons niet meetrekken in haar negatieve ervaring. Ik kon haar lichaamstaal en mimiek helaas dus duidelijk minder goed interpreteren. Na afloop voelde ze zich nog de rest van de avond niet zichzelf. Ze wil het nog wel een keer proberen, maar dan wel een aanzienlijk lagere dosering. De lachkicks en de visuals zijn genoeg geweest om haar niet volledig af te schrikken, dus dat zegt ook wel wat
Ik vond het een erg leuke ervaring, maar de bodyload heeft er wel voor gezorgd dat ik het niet op korte termijn nog een keer heb genomen. Nu zit ik er aan te denken om de rest van mijn 4-HO-MET te gebruiken voor een hipsterflip op psy-fi (6-APB en 4-HO-MET). Ik las daar wel positieve dingen over en hopelijk vermijd ik zo de zware come up.
Het kan natuurlijk heel goed dat je net als bijna iedereen nauwelijks tot geen last hebt van een bodyload, want dat lijkt over het algemeen de consensus te zijn. Ik ben er wel redelijk zeker van dat het wel om de goede stof ging, aangezien ik het heb getest met 3 reagents (Ehrlich, Mecke en Marquis) en deze gaven de (volgens verschillende bronnen) juiste kleuren aan.
Veel plezier in ieder geval, het is echt een enorm visuele ervaring en kan bij vlagen enorme lachkicks teweegbrengen
![:grin:]()