Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-HO-MET advies

4-HO-MET advies

78 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
verwondering zei:
Ik heb den deze: http://www.aliexpress.com/item/Port...Balance-Diamond-Jewelry-High/32890484506.html

De 50-gram versie. Voor 11,50 wordt ie bij je thuisbezorgd. Verzendkosten zitten er bij in. Wel geduld hebben, hij kan makkelijk een maandje onderweg zijn vanuit China.

Weegt op de mg nauwkeurig. Weegt ook bij lage gewichten nauwkeurig. Is compleet met schaaltje, plastic pincet, gebruiksaanwijzing in gebrekkig Engels en een kalibreergewichtje van 50 gram. Werkt al een jaar lang perfect bij mij.
Klik om te vergroten...
Ik ga even offtopic.... ik moest vroeger vreselijk lachen toen ik op mijn illegaal (uit china) verkregen vuurwerk de volgende waarschuwing las: dont put in dog

Tot op heden geen idee wat de bedoeling was.

Back on topic folks, nothing to see here
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spacey Ostrich zei:
Beste DF`ers,

Nu had ik eigenlijk het plan om het voor de zekerheid toch even te laten testen, maar bij het testcentrum hebben ze minimaal 150mg nodig. Nu zou ik meer kunnen bestellen, maar dan wordt het wel een erg duur grapje en houd ik nauwelijks wat van de stof over.
Klik om te vergroten...

Huh, 150 milligram is wel extreem veel. Zoveel past niet eens in een GC-MS (apparaat waarmee ze testen). Dat klopt niet hoor.

Ze hebben bij testpunten meestal wel van die plastic monsterhulsjes waar uiteindelijk de sample in wordt geschept. Dat is wel een aardige standaard voor hoeveel je nodig hebt. Het gaat op volume dus je kan niet een precieze hoeveelheid aangeven, maar meestal is het ergens tussen de 10 tot MAX 50 milligram, en dan geef je al echt veel mee.

Als ze erop blijven hameren dat je 150 milligram in moet leveren kan je het ook gewoon mengen met zout. 4-HO-MET wordt sowieso niet gekwantificeerd dus voor het testresultaat maakt dat eigenlijk niks uit.

Lees ook hoe het testen werkt:
https://www.unity.nl/themas/testservice/
S
Spacey OstrichLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
Huh, 150 milligram is wel extreem veel. Zoveel past niet eens in een GC-MS (apparaat waarmee ze testen). Dat klopt niet hoor.

Ze hebben bij testpunten meestal wel van die plastic monsterhulsjes waar uiteindelijk de sample in wordt geschept. Dat is wel een aardige standaard voor hoeveel je nodig hebt. Het gaat op volume dus je kan niet een precieze hoeveelheid aangeven, maar meestal is het ergens tussen de 10 tot MAX 50 milligram, en dan geef je al echt veel mee.

Als ze erop blijven hameren dat je 150 milligram in moet leveren kan je het ook gewoon mengen met zout. 4-HO-MET wordt sowieso niet gekwantificeerd dus voor het testresultaat maakt dat eigenlijk niks uit.

Lees ook hoe het testen werkt:
https://www.unity.nl/themas/testservice/
Klik om te vergroten...

Ik vond het zelf ook veel, maar dat is wat er op de site van Iriszorg staat. Dit is het testcentrum dat voor mij het dichtst bij is. Wellicht dat ik zou overwegen om naar een dichtbij zijnde stad te reizen om het daar te laten testen.

https://www.iriszorg.nl/verslaving/preventie-voorkom-verslaving/testservice-drugs
Onder het kopje 'Hoe werkt het testen'. Hier staat duidelijk dat ze ongeveer 150 miligram nodig hebben.

Die truc met zout kende ik nog niet, ik zal het overwegen.
Dankjewel in ieder geval!

P.S. Ik zag trouwens dat je ook ervaring hebt met deze stof. Wat vond je ervan? :)
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spacey Ostrich zei:
Ik zag trouwens dat je ook ervaring hebt met deze stof. Wat vond je ervan? :)
Klik om te vergroten...

'Ontzielde paddo' vind ik nog altijd wel de beste beschrijving.

Het lijkt heel erg op paddo's, maar dan iets tragere come-up en veel minder het emotionele achtbaangevoel dat shrooms wel hebben.

https://www.changingperspective.inf...n-soepele-fietstocht-rond-de-stad-tripreport/
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik dacht, ik stel mijn vraag over 4-HO-MET hier maar. Zo oud is dit topic nog niet.

Binnenkort heb ik de beschikking over deze stof en ik vroeg mij af of hier mensen zijn die ervaring met 4-HO-MET én 4-ACO-DMT hebben. Kunnen jullie misschien vertellen of er verschil is tussen deze twee en wat dat verschil dan is? Beiden zouden erg op psilocybine lijken, maar ik vraag me af of deze twee nagenoeg identiek aan elkaar zijn, of dat er toch wel verschil tussen zit. De reden dat ik dit wil weten, is of het dan nog de moeite waard is om 4-ACO-DMT te proberen of dat dat weinig zin heeft.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Er zit oraal niet zo heel veel verschil in deze 2, 4AcO-DMT heeft wellicht mijn voorkeur omdat die eventueel ook nasaal inzetbaar is.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Aha oké, good to know. Thanks :) Laat ik het eerst wel even bij 4-HO-MET.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#8
acht.zes zei:
Er zit oraal niet zo heel veel verschil in deze 2, 4AcO-DMT heeft wellicht mijn voorkeur omdat die eventueel ook nasaal inzetbaar is.
Klik om te vergroten...
4-HO-MET werkt niet nasaal dan?

@Mindless 4-AcO-DMT ligt "iets" dichter tegen de psilo ervaring aan als ik vele reports en forums moet geloven. 4-HO-MET wordt in de meeste gevallen als iets makkelijker beschreven. Maar helaas kan ik er ook nog niet veel meer over zeggen. Heb wel sinds kort ook 4-HO-MET, maar nog niet geprobeerd.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb zelf nog geen ervaring met 4-ACO-DMT, wel al paar keer getript op 4-HO-MET op gemiddelde dosis (rond de 25mg).
Ik vind het vooral een erg visueel en energiek stofje. Ik had afgelopen donderdag alweer prachtige visuals met een lichtvoetige vibe.
Op een gemiddelde dosis merk ik niets van een mindfuck. Al hoorde ik wel van anderen dat dat mentale aspect er wel kan zijn op hogere doseringen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
@Mezelf
Aha, interessant.

Ga je het binnenkort proberen? :)
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#11
@Mezelf
Ik had vorige week wat 4Ho-MET gesnoven, maar dat deed dus niks.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
AphexTwin zei:
Ik heb zelf nog geen ervaring met 4-ACO-DMT, wel al paar keer getript op 4-HO-MET op gemiddelde dosis (rond de 25mg).
Ik vind het vooral een erg visueel en energiek stofje. Ik had afgelopen donderdag alweer prachtige visuals met een lichtvoetige vibe.
Op een gemiddelde dosis merk ik niets van een mindfuck. Al hoorde ik wel van anderen dat dat mentale aspect er wel kan zijn op hogere doseringen.
Klik om te vergroten...
Ben erg benieuwd. :) Sinds tijden dat ik weer eens wat nieuws ga proberen. :)

Raad je ook aan om ongeveer met 25mg te beginnen? Dat was ik van plan (na eerst een testdosering te doen).
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#13
4-HO-MET is erg leuk. :) Met die andere nog geen ervaring. Ik heb 20 mg gebruikt en dat was genoeg voor een eerste keer, was een volwaardige trip. Wil de volgende keer wel wat hoger doseren om te kijken of dat meer diepgang geeft, maar met 20 mg was ik ook erg tevreden. :)
Veel plezier!
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Ben erg benieuwd. :) Sinds tijden dat ik weer eens wat nieuws ga proberen. :)

Raad je ook aan om ongeveer met 25mg te beginnen? Dat was ik van plan (na eerst een testdosering te doen).
Klik om te vergroten...
Ja, ongeveer 25mg in een capsule lijkt me ideaal om mee te starten.
Vergeleken met andere psychedelica waar ik ervaring mee heb, vind ik 4-ho-met goed verteerbaar en stuurbaar.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Ben erg benieuwd. :) Sinds tijden dat ik weer eens wat nieuws ga proberen. :)

Raad je ook aan om ongeveer met 25mg te beginnen? Dat was ik van plan (na eerst een testdosering te doen).
Klik om te vergroten...
Dit uitzicht vanaf een bruggetje gaf mij prachtige visuals.

Have fun!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#16
@Mezelf
Nee, dat had niks met tolerantie te maken, dezelfde dag heb ik t geslikt en toen kreeg ik wel het gewenste effect.

4Aco-DMT heb ik nu al 2 keer gesnoven, dat werkt wel als een tierelier.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindless zei:
@Mezelf
Aha, interessant.

Ga je het binnenkort proberen? :)
Klik om te vergroten...
Jazeker... Wilde eigenlijk afgelopen zaterdag tijdens een grote avond boswandeling gaan nemen maar voelde toch wat spanning in me waardoor ik voor de zekerheid voor 2C-B had gekozen en niet voor een onbekend middel. Was trouwens ook erg aangenaam moet ik zeggen :). Maar zodra ik 4-HO-MET heb gehad, post ik zeker mijn ervaring in verhouding tot 4-AcO-DMT.
acht.zes zei:
@Mezelf
Ik had vorige week wat 4Ho-MET gesnoven, maar dat deed dus niks.
Klik om te vergroten...
Had dat niet met tolerantie te maken :wink:... Wel apart want van 4-AcO-DMT weet ik zeker dat het nasaal werkt.
S
Spacey OstrichLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Ik dacht, ik stel mijn vraag over 4-HO-MET hier maar. Zo oud is dit topic nog niet.

Binnenkort heb ik de beschikking over deze stof en ik vroeg mij af of hier mensen zijn die ervaring met 4-HO-MET én 4-ACO-DMT hebben. Kunnen jullie misschien vertellen of er verschil is tussen deze twee en wat dat verschil dan is? Beiden zouden erg op psilocybine lijken, maar ik vraag me af of deze twee nagenoeg identiek aan elkaar zijn, of dat er toch wel verschil tussen zit. De reden dat ik dit wil weten, is of het dan nog de moeite waard is om 4-ACO-DMT te proberen of dat dat weinig zin heeft.
Klik om te vergroten...

Ik heb inmiddels ook samen met @Fenrir en mijn vriendin 4-HO-MET geprobeerd. Wij hadden allemaal 20mg genomen en waren onder de indruk van hoe heftig die dosering al was voor ons.
Het kwam erg snel opzetten en ik had na zo'n 20 minuten al OEV's en CEV's. Wij hadden wel alle drie erg veel last van een zware bodyload gedurende op zijn minst de eerste anderhalf uur. Bij mij ging het na een tijd weg en toen voelde ik me heerlijk, zag prachtige dingen met zowel open als dichte ogen.
Met mijn ogen open leken de visuals best veel op die van psilo, alleen veel duidelijker en sneller. Ook het ademen en wiebelen van objecten was erg duidelijk aanwezig. Alle patronen waren ook enorm kleurrijk en op sommige momenten was letterlijk alles om mij heen lichtblauw.
Met mijn ogen dicht zag ik vaak (voor mij op dat moment) hilarische dingen, zoals een eindeloze leegte met eindeloze rijen rode emmertjes in een trap. Uit deze rode emmertjes krioelden allemaal neongekleurde, cartooneske slangetjes die telkens een trede lager vielen/kropen. We hadden ook regelmatig last van lachkicks

Met mijn vriendin ging het helemaal niet goed helaas, zij bleef in een negatieve gedachtespiraal hangen waardoor ze dacht dat ze door het nemen van dit stofje permanent dom was. Ik was te ver heen om dit goed door te hebben, aangezien ze zich groot hield voor Fenrir en mij; ze wilde ons niet meetrekken in haar negatieve ervaring. Ik kon haar lichaamstaal en mimiek helaas dus duidelijk minder goed interpreteren. Na afloop voelde ze zich nog de rest van de avond niet zichzelf. Ze wil het nog wel een keer proberen, maar dan wel een aanzienlijk lagere dosering. De lachkicks en de visuals zijn genoeg geweest om haar niet volledig af te schrikken, dus dat zegt ook wel wat :tongueout:

Ik vond het een erg leuke ervaring, maar de bodyload heeft er wel voor gezorgd dat ik het niet op korte termijn nog een keer heb genomen. Nu zit ik er aan te denken om de rest van mijn 4-HO-MET te gebruiken voor een hipsterflip op psy-fi (6-APB en 4-HO-MET). Ik las daar wel positieve dingen over en hopelijk vermijd ik zo de zware come up.

Het kan natuurlijk heel goed dat je net als bijna iedereen nauwelijks tot geen last hebt van een bodyload, want dat lijkt over het algemeen de consensus te zijn. Ik ben er wel redelijk zeker van dat het wel om de goede stof ging, aangezien ik het heb getest met 3 reagents (Ehrlich, Mecke en Marquis) en deze gaven de (volgens verschillende bronnen) juiste kleuren aan.

Veel plezier in ieder geval, het is echt een enorm visuele ervaring en kan bij vlagen enorme lachkicks teweegbrengen :grin:
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#19
@Mezelf
Op PsychonautWiki wordt voor 4-ho-met oraal gebruik of roken geadviseerd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."