#1
Ha, ja, je hebt volkomen gelijk Prison, maar...welke drug, of welk middel i!géén slippery slope? Ze zijn het volgens mij allemaal!
Benzo analogen zijn prima om van in slaap te vallen, een euforisch gevoel is echter veel lastiger te bespeuren bij de benzo's...(analogen)
En dan hebben we nog de U- rc's.
Zou voor mij een uitkomst kunnen zijn.
Maar, zie deze maar eens te vinden, en deze U varianten, zijn vanwege de goede eigenschappen en werking, ook meteen weer verboden !
Zoals heel veel in dit land meteen verboden wordt, als het goed werkt!
Ik weet niet wat voor pijn je wil bestrijden, maar ik denk persoonlijk dat het sowieso onverstandig is om euforie te zoeken in je pijnmedicatie. Er is zeker niets inherent slecht aan euforische effecten, maar het lijkt me dat bij medicinaal gebruik je het best kunt focussen op de medicinale waarde van een middel. Als je een euforisch middel zoekt om andere problemen te verhelpen, dan raad ik je liever aan om professionele hulp te zoeken. Een euforisch middel is uiteindelijk geen oplossing maar symptoombestrijding, ik denk dat je dan ook snel tegen grote struikelblokken aanloopt. Ook voor je pijnbestrijding zou je naar je huisarts kunnen gaan. Zij kunnen dan in overleg bepalen wat de beste strategie is om je problemen te bestrijden.
Wat betreft de pijnbestrijding, cannabis staat er om bekend dat het goed werkt in pijnbestrijding. Nu kan het zijn dat jouw pijn zo erg is dat cannabis niet genoeg verlichting biedt, maar dat weet ik dus niet. Ik heb voor gewrichtsklachten van mensen om mij heen zelf cannabiszalf gemaakt, dit werkt voor hen allemaal erg goed. Ook zou je kunnen proberen om wiet-olie te maken, dit werkt voor sommige mensen ook erg goed. Mocht je hier vragen over hebben stuur me dan gerust een pb.
P.S. Ik las volgens mij in één van je berichten dat je cannabis jaren misbruikt hebt, dus ik snap het als je hier huiverig voor bent. Tegelijkertijd denk ik dat cannabismisbruik minder schadelijk voor je zal zijn dan benzomisbruik of iets dergelijks, dus dat is misschien iets om in het achterhoofd te houden.
Succes in ieder geval!