#1
Dissos is gewoon puur verdoving.
www.bluelight.org
Las op Bluelight truc met tellen, komt door anxiety, etc. Is bekend probleem bij velen op diverse middelen.
bluelight difficulty peeing psychedelics site:www.bluelight.org
Mijn vriendin zei ( maakte de grap ) "het zit allemaal tussen de oren". Ik begin te twijfel of dat in dit geval ook zo was.@Albedo
Toch niet alleen anxiety? Bij MDMA bijvoorbeeld voel ik mij juist helemaal niet gespannen, maar wil het gewoon niet. Het voelt heel lichamelijk (maar ja, dat zegt lang niet altijd wat gezien al die psychosomatische aandoeningen, maar toch...)
Het blijft me altijd weer verbazen hoeveel invloed de geest op dingen heeft. Best wel apart voor iemand die denkt dat bewustzijn primair is. Ik zou er niet meer van op moeten kijken.Mijn vriendin zei ( maakte de grap ) "het zit allemaal tussen de oren". Ik begin te twijfel of dat in dit geval ook zo was.
Ik kan vaak niet pissen als ik dissos op heb zelfs met een blaas die zowat uit elkaar spat.
Met 4ho of andere psychedelica nog nooit gehad in ieder geval. Ik zou t niet weten hoe dat komt @Mezelf
Ik zou ook vermoeden dat het mentaal is. Ik heb mijn laatste twee truffeltrips zelfs het gevoel van een mild orgasme gehad die bleef aanhouden urenlang, uit het niets, zonder dat iemand of ikzelf iets deed. Dus alles kan I guess
Ik denk dat omdat het enkel tijdens je trip is, en dat je niet écht moet.
Hm, denk je echt? Ik ben ervan overtuigd dat veel symptomen psychosomatisch zijn en bij trippen kunnen ontstaan door suggestie of een bepaalde manier van denken, maar vond dit verhaal dan weer niet perse zo klinken.
Was niet mijn eerste ervaring met 4-Ho hoor maar wel de eerste met dusdanige blaasproblemen. Met de grote broer psilocybine heb ik dit een handvol keren gehad van de meer dan 100 trips.Dit was je eerste ervaring met 4-HO, en je hebt deze klacht nooit in deze mate van broertje psilocybine gehad?
Haha ja dat heeft mijn vriendin ook wel vaker gehad op bijvoorbeeld 2C-B. Ze zegt: ik voel letterlijk druppels over mijn been glijden. Maar als je gaat kijken is alles droog.Wat ik wel vaak heb gehad met psychedelica (overigens ook wel eens met 3-MMC) is het gevoel dat ik in mijn broek heb geplast. Mijn kruis voelt dan heel warm aan en op de een of andere manier heb ik dan altijd het idee dat het dan ook nat is. Dat is echter nooit het geval.
Ik verwacht dat dit van jou ook vooral mentaal is. Je wordt er tijdens de trip natuurlijk ook steeds bedachter op.
Bedankt voor de reactie mensen!
Was niet mijn eerste ervaring met 4-Ho hoor maar wel de eerste met dusdanige blaasproblemen. Met de grote broer psilocybine heb ik dit een handvol keren gehad van de meer dan 100 trips.
Ik begin sterk te neigen naar een mentaal dingetje. Neemt niet weg dat ik nooit een plaswonder ben geweest en vaak vaker moet plassen dan 7x op een dag zoals gezegd wordt in de link van @Albedo (bedankt voor de link!). Zo kan ik ook niet plassen als er iemand bij staat bijvoorbeeld. Dus ja, ik ben een lastige plasser maar nee, nog nooit zo erg meegemaakt.
Zo erg zelfs dat ik er dit x een topic over heb gestart![]()
Bij mijn laatste truffeltrip moest ik plots ook plassen, maar had even geen zin om te plassen dus koos ervoor het gevoel te negeren en het ging weg. Nuchter kan ik dat niet, dan moet ik al extreem afgeleid zijn tegen dat het weggaat. Later kwam het terug en ervaarde het gevoel zelfs als aangenaam, niet kwalitatief anders dan andere prikkels die via zenuwen komen. Die ervaring, gecombineerd met dat orgasme en andere sensaties die ik had, toonde voor mij aan dat het uiteindelijk allemaal in je hersenen geregeld wordt. Misschien kan het dan omgekeerd ook (dat de sensatie komt zonder impuls).
Trouwens dat gevoel van moeten plassen kan misschien ook bodyload zijn? Zoals tintelingen die je in je hoofd of vingers voelt. Mss gebeurt er voor @Mezelf iets in de buurt van zijn blaas, en dat die zenuwuiteinden daar het dan aanvoelen als moeten plassen, dat niet zo is?
Mij maakt het niet uit dat je dubbelpost, maar een truc op dit forum is een stuk tekst (die je wilt citeren) selecteren en dan op "+ citaat" te klikken. Herhalen voor alles wat je wilt citeren. En dan onderaan in het reply vak klikken op "citaten invoegen". Komt geen copypaste aan te pas.(En sorry voor de dubbelpost, ik ben en blijf een kluns met citeren en copy pasten op mijn telefoon.)
Mij maakt het niet uit dat je dubbelpost, maar een truc op dit forum is een stuk tekst (die je wilt citeren) selecteren en dan op "+ citaat" te klikken. Herhalen voor alles wat je wilt citeren. En dan onderaan in het reply vak klikken op "citaten invoegen". Komt geen copypaste aan te pas.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."