#1
Wat super vervelend ![:(]()
Heb zelf ook niet zo'n grote druk erachter normaal en merk het dus ook heel erg bij iets als mdma en soms ook bij psychedelica. Maar dat jij dan wel elk kwartier moest maakte het natuurlijk helemaal vervelend. Blaasontsteking lijkt me ook sterk ja, als het alleen tijdens gebruik was...
Weet helaas niet wat je hieraan kunt doen. (maar ben ook nieuwsgierig naar eventuele oplossingen) Maar jij hebt ook wel best vaak 4-HO-MET gedaan toch @Mezelf? En ook 4-AcO-DMT. Merkte je dit daar eerder ook wel bij, of in mindere mate misschien?
Heb zelf ook niet zo'n grote druk erachter normaal en merk het dus ook heel erg bij iets als mdma en soms ook bij psychedelica. Maar dat jij dan wel elk kwartier moest maakte het natuurlijk helemaal vervelend. Blaasontsteking lijkt me ook sterk ja, als het alleen tijdens gebruik was...
Weet helaas niet wat je hieraan kunt doen. (maar ben ook nieuwsgierig naar eventuele oplossingen) Maar jij hebt ook wel best vaak 4-HO-MET gedaan toch @Mezelf? En ook 4-AcO-DMT. Merkte je dit daar eerder ook wel bij, of in mindere mate misschien?