#1
Bedankt voor de reactie mensen!
Ik begin sterk te neigen naar een mentaal dingetje. Neemt niet weg dat ik nooit een plaswonder ben geweest en vaak vaker moet plassen dan 7x op een dag zoals gezegd wordt in de link van @Albedo (bedankt voor de link!). Zo kan ik ook niet plassen als er iemand bij staat bijvoorbeeld. Dus ja, ik ben een lastige plasser maar nee, nog nooit zo erg meegemaakt.
Zo erg zelfs dat ik er dit x een topic over heb gestart![:)]()
Was niet mijn eerste ervaring met 4-Ho hoor maar wel de eerste met dusdanige blaasproblemen. Met de grote broer psilocybine heb ik dit een handvol keren gehad van de meer dan 100 trips.Dit was je eerste ervaring met 4-HO, en je hebt deze klacht nooit in deze mate van broertje psilocybine gehad?
Ik begin sterk te neigen naar een mentaal dingetje. Neemt niet weg dat ik nooit een plaswonder ben geweest en vaak vaker moet plassen dan 7x op een dag zoals gezegd wordt in de link van @Albedo (bedankt voor de link!). Zo kan ik ook niet plassen als er iemand bij staat bijvoorbeeld. Dus ja, ik ben een lastige plasser maar nee, nog nooit zo erg meegemaakt.
Zo erg zelfs dat ik er dit x een topic over heb gestart