Vziw worden die sheets gewoon in een badje LSD oplossing gelegd. Hoe kan dat dan ongelijk verdeeld zijn?
Vziw worden die sheets gewoon in een badje LSD oplossing gelegd. Hoe kan dat dan ongelijk verdeeld zijn?
Ik deed destijds mee aan een LSD microdoseren onderzoekje, je kunt dus gewoon simpelweg (kraantjes) water gebruiken.Mijn vraag is: kan ik een zegel 1-P-LSD oplossen in een reageerbuis (of iets soortgelijks) en welke vloeistof gebruik ik hiervoor en hoe lang moet ik de zegel erin laten?
1P-LSD blotters online besteld zijn eigenlijk altijd zeer professioneel gelegd.Mijn doel is om voorzichtig een lage instap dosis lsd te nemen maar omdat ik hoor dat de zegels vaak ongelijk bedekt zijn wou ik het oplossen in een vloeistof zodat ik precies kan doseren.
Ik vind de verschillen behoorlijk groot. Je kan het idd beter oplossen in alcohol zoals benzzy aangaf.Dat dacht ik dus ook, maar ik hoorde andere dingen van mensen en van het internet.
Ik probeer me in dit soort gevallen altijd te verplaatsen in het hoofd van de maker: wat is efficiënter, goedkoper en eenvoudiger te implementeren? In een (nauwkeurig afgewogen) oplossing leggen en vervolgens de solvent laten verdampen of een druppelmachine of arbeidskracht die op een x maal y grid een druppel laat vallen? You do the math 😎.Dat dacht ik dus ook, maar ik hoorde andere dingen van mensen en van het internet.
Er werd door een beroemde acteur gezegd dat we animatie hebben mede dankzij LSD. Klopt niet lijkt me maar vond dat wel een leuke comment op TV bij de oscar uitreikingen![]()
tja creativer, je wordt echt niet ineens een hoop creatiever. Je moet die microdose zijn gang laten gaan. Na 4 weken, op maandag, woensdag, vrijdag te doseren en daarna terug te reflecteren voor mezelf kan ik alleen maar positieve dingen melden, en het voelde compleet natuurlijk aan, niet geforceerd, alles gaat gewoon lekker zegmaar.Van microdoseren word men toch creatiever ?Mits je een psychdelica neemt Bij sommige beroepen komt dat goed uit! Kunstenaars , schrijvers of plannen voor een nieuwe start met een bedrijf verzin het maar eigenlijk.
Jup ik ervaar 1cP-LSD ook als echt sterker dan LSD, zeker. 1P-LSD voelde identiek (behalve sterkere zegels omdat dealers wack zijn), maar 1cP-LSD was echt enorm intens.Je kan ook microdots gebruiken. Dat zijn echt hele kleine (vervelend klein, zegels zijn wel hanteerbaarder) pilletjes. Ik heb roze 1cP-Lsd van 150 mcg. Zijn wat mij betreft sterker dan gewoon LSD. Zeker vergelijkbaar met ETH-LAD in ieder geval. Crushen, microgramweegschaal, door 10 delen en klaar ben je. Die zegels zijn af en toe, 10 mcg en af en toe 25 mcg volgens mee. Alleen al omdat een zegel van een 0,5 vierkante centimeter moeilijk door 10 te delen. Dat is dan weer makkelijker bij die ieniemienie pilletjes.
Set en setting.Jup ik ervaar 1cP-LSD ook als echt sterker dan LSD, zeker. 1P-LSD voelde identiek (behalve sterkere zegels omdat dealers wack zijn), maar 1cP-LSD was echt enorm intens.
Ook mijn favoriet, omdat ik minder irritante spanning in mijn lichaam ervaar dan op (1P)-LSD. Noem het placebo, maar ik voelde het duidelijk.
Wodka werkt hiervoor uitstekend.
Ik persoonlijk zou de zegel er gewoon in laten zitten.
Eh gast, easy. Hij heeft gelijk.Wat ben jij een vervelend, irritant kutventje.
Uhhh waar is deze reactie voor nodig? Een beetje vriendelijker mag ook wel!Wat ben jij een vervelend, irritant kutventje.
onder de tong is toch ook prima waarin zou je het laten oplossen?
Wodka werkt hiervoor uitstekend.
Ik persoonlijk zou de zegel er gewoon in laten zitten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."