#1
onder de tong is toch ook prima waarin zou je het laten oplossen?
Voor als je minder wilt doseren dan er op de hele zegel zit, is bijv zelfs wilt microdoseren.
Wodka werkt hiervoor uitstekend.
Ik persoonlijk zou de zegel er gewoon in laten zitten.
Dit is precies hoe ik het deed om te kunnen microdosen. Zegel blijft erin, en ik gebruik wodka. Bijv 20 CL voor 100 microgram = 10mcg in elke 2 CL, die je o.a. met een doseerpipet makkelijk gedoseerd krijgt.