#1
Dat klopt, thanks haha! Komt vast goed inderdaad.Eens met de rest. Het kan niet meteen superveel kwaad, maar pas ermee op. Het sluipt er snel in. Heel herkenbaar, ik ben ook een lastige slaper (gebruik etizolam ook regelmatig eens, iets te vaak eigenlijk... ik weet hoe verslavend het is) en als single moet ik ook altijd weer even wennen als er iemand naast me slaapt.
Gefeliciteerd trouwens, het klinkt alsof je een nieuwe (bed)partner hebt, da’s leuk natuurlijk.Ik verwacht dat je er uiteindelijk wel aan zal wennen, zeker als jullie vaker bij elkaar gaan slapen.