#1
En research chemicals aanraden, zeker aan iemand die daar niet om vraagt, vind ik onethisch ja. Verder niks persoonlijks.
Waarom is ald-52 jou favoriet?Beste iedereen omdat er nu zoveel zijn dacht ik maak een verzamel topic aan voor allle analoge van LSD.
Zie bijvoorbeeld net 1cP-LSD net nieuw niets over te vinden behalve dat de dosis circa 100mcg is voor een aardige trip.
Hier op een rij welke er zijn zover ik weet:
1cP-LSD (Kan ik echt nog niets op vinden bij google/duckduckgo etc)
1P_lsd tweede plaats so for voor mij.
1B-lsd
al-lad
ald-52 mijn favoriet by far
Ben benieuwd of ik er een paar vergeet. En naar jullie ervaringen/reacties.
ik krijg letterlijk orgasmes van de muziek ongeveer licht wel aan welke muziek maar
Maar niemand die 1cP-LSD kent of iets over weet? geen erowid geen tripsit of bluelight of df.com
Serieus letterlijk? Je komt echt klaar zonder verdere stimulatie? Of toch wat minder letterlijk :P
*ETH-LAD, 1P-ETH-LAD, MIPLA en LSM*
Zou een mod dit er nog bij kunnen zetten bovenaan?
Helaas heb ik nog geen ervaring met die stoffen. Lijkt me wel interessant vooral ETH-LAD en 1P-ETH_LAD
Dank voor je toevoeging!
Dit heb ik ook gelezen ja, veel mensen noemen deze ook sterker dan LSD.Ik vind ALD-52 wel degelijk een eigen karakter hebben
Ik vind ALD-52 wel degelijk een eigen karakter hebben.
De Acetyl groep valt letterlijk van de LSD molecuul af in de bloedstroom in verband met PH waarde, er is geen eens (enzymmatige) metabolisatie voor nodig. Zelfs zou je het injecteren (wat met LSD en analogen weinig zin heeft) zou ALD-52 waarschijnlijk identieke effecten aan LSD produceren.Dit heb ik ook gelezen ja, veel mensen noemen deze ook sterker dan LSD.
@Neo-Shulginist
Ik vind ALD-52 wel degelijk een eigen karakter hebben.
@Stonologie
Iets minder sterk dacht ik. Mijn vendor verkoopt ald52 ook in 150ug zegels ipv de gebruikelijke 100ug zegels voor 1P-LSD
edit;
Ik bedoel dus AL-LAD, ik heb helemaal geen ALD-52 in huis lol.
Ik ga even editten hierboven.
edit;
Ben ik al te laat voor. Maar ik bedoel dus AL-LAD, die was naar mijn gevoel wat kleurvoller en ook iets minder potent dan 1p-LSD
De Acetyl groep valt letterlijk van de LSD molecuul af in de bloedstroom in verband met PH waarde, er is geen eens (enzymmatige) metabolisatie voor nodig. Zelfs zou je het injecteren (wat met LSD en analogen weinig zin heeft) zou ALD-52 waarschijnlijk identieke effecten aan LSD produceren.
Leuk onderwerp. Ik heb zelf alleen ervaring met ALD-52 wat de LSD-analogen betreft. Vind dit moeilijk te onderscheiden van LSD (d.w.z. ik zou het blind niet kunnen), al heb ik in het geval van LSD voornamelijk ervaring met lage doseringen en in het geval van ALD vooral met hogere doseringen.
Waarin wijken de andere analogen meer af? Welke zijn evt. interessant om te proberen?
Ik ervaarde AL-LAD ook niet als erg kleurrijk. Van wat me er (vaag) van bijstaat, is dat er veel grijze tinten waren met hier en daar wat blauw en groen, maar geen rood. Moet ik er wel bij zeggen dat dit jaren geleden is en ik maar 1 keer AL-LAD heb gebruikt. De patronen echter waren insane complex. Met ogen dicht zag ik ook een soort absurd gedetailleerde 3D objecten die in en uit elk draaiden met overal componenten die weer wat anders deden. Heel andere visuals dan ik gewend ben van LSD/1P-LSD/ALD-52.AL-LAD
Ik heb één keer een gemiddelde dosering AL-LAD genomen: 225 mcg. De visuele effecten zou ik 'mild' of zelfs 'saai' willen noemen. Heel weinig kleurversterking en nauwelijks geometrische patronen. De headspace en bodyload leken wel aardig op die van LSD.
Sommige mensen rapporteren in hogere doseringen wel wat meer interessante effecten.
ALD-52 is LSD met een acetylgroep er aan geplakt en 1P-LSD is LSD met een propylgroep er aan vast geplakt. 2P-LSD bestaat naar mijn weten niet.Wat ik me af vroeg. Is het zo dat er op de LSD een ander molocuul (als ik dit goed zeg) wordt geplakt (die er vervolgens afvalt waardoor het omzet naar LSD) zodat het een 1p/2p-lsd etc wordt?
Het was lange tijd zo dat de enige bekende manier om elk LSD analoog dan ook the synthetiseren (ETH-LAD, AL-LAD, 1P-LSD, ALD-52) enkel mogelijk was door eerst LSD te synthetiseren. 1,5 á 2 jaar geleden ergens is er een aankondiging geweest van * piep, naam vendor * dat er een manier was gevonden om 1P-LSD te synthetiseren zonder LSD als precursor in het syntheseproces. Vanwege legale redenen wordt dit als een grote mijlpaal gezien aangezien LSD een wereldwijd verboden substantie is.Dus of de lui die RC's maken eerst LSD synthetiseren, en dan vervolgens er wat aan toe voegen? Of zou het synthese proces geheel anders zijn dan regulieren LSD.
Klopt, dat is wat sommige mensen geloven.Bij beide wordt gespeculeerd dat ze na inname in het lichaam worden omgezet in lsd (pro-drugs voor lsd dus).
Jij denkt van niet?Klopt, dat is wat sommige mensen geloven.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."