#1
SI verscheepte naar Oostenrijk waar vrij extreem opgetreden wordt tegen RCs, Oostenrijkse politie was ter plaatse betrokken bij de inval in Spanje. Ook verscheepten ze RCs naar de VS wat vaak een sterke indicator is of een vendor wordt binnen gevallen door de politie. De voornaamste reden dat SI is binnen gevallen is waarschijnlijk vanwege internationale druk.Ik meen me te herinneren dat zij zijn opgedoekt omdat ze ook nog wat handel deden buiten de RC's om. Zonde als je het mij vraagt, want volgens mij harkte ze prima geld binnen met RC's alleen.
SI is op verdenking van witwassen van geld binnen gevallen, er is mij verteld dat dit proces nog altijd gaande is en dat er nog niets concreets belastends is aangehaald.
Hetgeen dat jij je waarschijnlijk herinnert is ResearchGroupNederland (RGN), deze werden ook binnen gevallen door de politie welke een brief naar cliënteel heeft verzonden waarin gewezen werd op de risico's van het gebruik van Fentanyl analogen (lol). Het leek er op dat de politie niets belastends kon vinden, ze hadden hun administratie goed op orde. RGN had alweer een e-mail verzonden waarin ze de heropening van hun site aankondigde. Kort daarop zijn ze in verband gebracht met de verkoop van MDMA en Ketamine op de Darknet Market. Er is relatief recent een nieuwe RC vendor opgedoken met soortgelijk aanbod aan RGN destijds.
Og, bedrijven als Jansen Farmaceuticals en Sandoz worden ook niet gecensureerd, op Reddit tolereren ze vermelding van genoemde en daar zijn ze vrij streng. Maar doe je ding, ik snap dat voor sommige mensen het onderscheid moeilijk te maken valt.True that, kwestie van consistentie. Ik moet toch iets te doen hebben in m’n leven.![]()