#1
En research chemicals aanraden, zeker aan iemand die daar niet om vraagt, vind ik onethisch ja. Verder niks persoonlijks.
*ETH-LAD, 1P-ETH-LAD, MIPLA en LSM*
Zou een mod dit er nog bij kunnen zetten bovenaan?
Helaas heb ik nog geen ervaring met die stoffen. Lijkt me wel interessant vooral ETH-LAD en 1P-ETH_LAD
Dank voor je toevoeging!
Dit heb ik ook gelezen ja, veel mensen noemen deze ook sterker dan LSD.Ik vind ALD-52 wel degelijk een eigen karakter hebben
Ik vind ALD-52 wel degelijk een eigen karakter hebben.
De Acetyl groep valt letterlijk van de LSD molecuul af in de bloedstroom in verband met PH waarde, er is geen eens (enzymmatige) metabolisatie voor nodig. Zelfs zou je het injecteren (wat met LSD en analogen weinig zin heeft) zou ALD-52 waarschijnlijk identieke effecten aan LSD produceren.Dit heb ik ook gelezen ja, veel mensen noemen deze ook sterker dan LSD.
@Neo-Shulginist
Ik vind ALD-52 wel degelijk een eigen karakter hebben.
@Stonologie
Iets minder sterk dacht ik. Mijn vendor verkoopt ald52 ook in 150ug zegels ipv de gebruikelijke 100ug zegels voor 1P-LSD
edit;
Ik bedoel dus AL-LAD, ik heb helemaal geen ALD-52 in huis lol.
Ik ga even editten hierboven.
edit;
Ben ik al te laat voor. Maar ik bedoel dus AL-LAD, die was naar mijn gevoel wat kleurvoller en ook iets minder potent dan 1p-LSD
De Acetyl groep valt letterlijk van de LSD molecuul af in de bloedstroom in verband met PH waarde, er is geen eens (enzymmatige) metabolisatie voor nodig. Zelfs zou je het injecteren (wat met LSD en analogen weinig zin heeft) zou ALD-52 waarschijnlijk identieke effecten aan LSD produceren.
Leuk onderwerp. Ik heb zelf alleen ervaring met ALD-52 wat de LSD-analogen betreft. Vind dit moeilijk te onderscheiden van LSD (d.w.z. ik zou het blind niet kunnen), al heb ik in het geval van LSD voornamelijk ervaring met lage doseringen en in het geval van ALD vooral met hogere doseringen.
Waarin wijken de andere analogen meer af? Welke zijn evt. interessant om te proberen?
Ik ervaarde AL-LAD ook niet als erg kleurrijk. Van wat me er (vaag) van bijstaat, is dat er veel grijze tinten waren met hier en daar wat blauw en groen, maar geen rood. Moet ik er wel bij zeggen dat dit jaren geleden is en ik maar 1 keer AL-LAD heb gebruikt. De patronen echter waren insane complex. Met ogen dicht zag ik ook een soort absurd gedetailleerde 3D objecten die in en uit elk draaiden met overal componenten die weer wat anders deden. Heel andere visuals dan ik gewend ben van LSD/1P-LSD/ALD-52.AL-LAD
Ik heb één keer een gemiddelde dosering AL-LAD genomen: 225 mcg. De visuele effecten zou ik 'mild' of zelfs 'saai' willen noemen. Heel weinig kleurversterking en nauwelijks geometrische patronen. De headspace en bodyload leken wel aardig op die van LSD.
Sommige mensen rapporteren in hogere doseringen wel wat meer interessante effecten.
Hier hadden we het laatst nog over en toen had je er geen bron van.
Over hoe een acetylgroep van de molecuulstructuur af valt binnen het menselijk lichaam?Dus de kans dat ALD-52 uit zichzelf een acetoxygroep verliest in het bloed zou je klein kunnen noemen.
Over hoe een acetylgroep van de molecuulstructuur af valt binnen het menselijk lichaam?
Ik dacht dat we een opbouwende discussie hadden over een onderwerp dat we beiden daadwerkelijk interessant vinden. Maar nadat ik noemde dat willekeurige hoeveelheden LSD via dripper methode op zegels leggen niet ideaal is ben ik ineens onethisch in mijn handelen omdat ik een LSD analoog aan raad die wel betrouw te doseren valt en een prodrug is voor LSD. Hierop was je argument dat we de lange termijn risico's van 1P-LSD gebruik niet kennen. Ik was van plan wat informatie op te zoeken aangezien je witte zwaan zoekpogingen niet verder komen dan Google Scholar.
Reden dat ik mij liever even onthield van discussie was omdat ik het gevoel kreeg dat het persoonlijk geladen was
En research chemicals aanraden, zeker aan iemand die daar niet om vraagt, vind ik onethisch ja. Verder niks persoonlijks.
Vind je de bezwaren zwaarder wegen in dit geval? Misschien beetje off-topic, maar ben benieuwd.
* Edit: oh, en sorry als deze discussie al gevoerd was, moet nog een stukje bijlezen zie ik.![]()
LSA vind ik echt een hele gekke. Alles werd lelijker inplaats van mooier.. het duurde een goede 4 uur voordat ik iets voelde, waarna ik opeens moest overgeven en daarna me weer top voelde.Ik vergeet er nog twee: PRO-LAD en PARGY-LAD
En misschien nog wel erger: ook LSA vergeten!![]()
LSA vind ik echt een hele gekke. Alles werd lelijker inplaats van mooier.. het duurde een goede 4 uur voordat ik iets voelde, waarna ik opeens moest overgeven en daarna me weer top voelde.
Ik heb de 4 uur daarna in een gedachte loop gezeten met mijn vriendin, we herhaalde de heletijd wat we voelde, vergaten het weer, en vertelde het opnieuw.
Het enige positieve aan LSA vond ik de body high, die was nog beter dan die van MDMA. Het was mijn 3e keer trippen ooit, dus dat heeft ook niet meegeholpen.
Ik heb wel bijzondere visuals gehad op LSA. Deze waren helemaal niet LSD-achtig, maar meer organisch en hadden meer weg van die van een truffel/paddo-trip. Die MDMA-achtige body high ontbrak bij mij helaas en ik werd er ook vrij misselijk van, waardoor ik het in totaal bij 2x heb gelaten. Was het imo niet echt waard. Al zijn er wel methodes om die misselijkheid te voorkomen.Klinkt niet dat het de moeite waard is om te onderzoeken. Op de body high na
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."