#1
Ik weet eigenlijk niet zeker of dat op dit subforum ook kan, maar je kan redelijk wat delen van het forum meelezen zonder ingelogd te zijn
Laat het dan daar bij. Een rc geeft extra risico's plus dat het idd een net-niet ding is vergeleken het echte.Ik pak vaak methylfenidaat en ga hier goed op
Waarom vond jij 4fmph niet chill dan?4fmph zoals hierboven geno3mt schijnt het dichtste bij mph te zitten.
Kan dit zelf uit ervaring niet aanraden maar ik ga ervanuit dat mijn reactie atypisch is.
Verder schijnen 3fpm en 2fma goede functionele rc stimulanten te zijn.
Waarom heb je een rc nodig als je al Ritalin hebt. Zijn over het algemeen slappe aftreksels.
4-FMPH.
Oftewel 4-fluoro methylfenidaat. Basically ritalin met een fluoro atoom op de 4e positie wat er voor zorgt dat het grofweg zo'n twee a drie keer potent wordt en een stuk langer duurt. Puur een functionele stimulant die doet wat hij moet doen. En qua bijwerkingen zal je typische stimulant bijwerkingen krijgen als je te hoog doseert. Hoger dan 15mg gaat je wat spanning, zweten en andere typerend amfetamine kwaaltjes geven. Een milligram of 5-15 zul je niet zo extreem veel last hebben.
Maar sinds Methylfenidaat zonder recept verdomde lastig te krijgen is
2-fa is wat jij wilt zonder euforie.Hier ben ik het mee eens. Het zijn allemaal verbogen Methylfenidaat moleculen. Ze doen hun werk, maar als het erop neer komt vind ik gewone Methylfenidaat gewoon veruit het beste werken, in elk geval waar het voor bedoeld is (concentratie, focus, motivatie etc.) en niet voor feestjes of recreatief.
Ik ben het met je eens dat deze variant sterker werkt, maar ik betwijfel of dat een voordeel is. Dat een stof sterker werkt betekent vaak ook meer bijwerkingen. Ik vond het drie keer niks. Het gaf een prima effect, maar ik werd er veel te euforisch voor en ik kreeg best wel wat bijwerkingen, terwijl ik helemaal niet zoveel had gedoseerd.
Als ik ritalin neem verwacht ik focus, motivatie en gedachtenrust. Geen euforisch speed effect.
Ik denk dat de uitvinder van Methylfenidaat ook heus wel heeft geëxperimenteerd met alle analogen en dat hij of zij heus wel weet de beste afweging is. Maar sinds Methylfenidaat zonder recept verdomde lastig te krijgen is raad ik je Ethylfenidaat aan. Iets zwakker in effect, maar minder bijwerkingen.
Laat maar mensen. Ts is sinds het plaatsen niet meer online geweest.
Oh ik wist niet dat dat kon.Maar misschien leest diegene nog wel mee, maar dan uitgelogd bijvoorbeeld
Ik word altijd automatisch ingelogd als ik df open. Maar het kan idd wel ja.Ik weet eigenlijk niet zeker of dat op dit subforum ook kan, maar je kan redelijk wat delen van het forum meelezen zonder ingelogd te zijn
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."