#1
Anders blijft het nuttig voor mensen die dezelfde vraag hebben, toch?Laat maar mensen. Ts is sinds het plaatsen niet meer online geweest.
Anders blijft het nuttig voor mensen die dezelfde vraag hebben, toch?Laat maar mensen. Ts is sinds het plaatsen niet meer online geweest.
Dat is ookwaar. Al wordt er op df ook wel zat onzin verteld!Anders blijft het nuttig voor mensen die dezelfde vraag hebben, toch?![]()
Die topics uit 2004/5/6 zijn echt goudmijnen wat dat betreft. Weet niet of dit ook uit die periode was, maar ik heb een topic gezien waarin iemand beweerde dat PMA echt niet zo gevaarlijk was en dat 'ie zelf meerdere pillen met PM(M)A geslikt had en het gewoon goed ging. Echt levensgevaarlijk.Dat is ookwaar. Al wordt er op df ook wel zat onzin verteld!![]()
![]()
Voor mij precies hetzelfde, de rebound (zo noemen ze dat) is te erg, dus voor mij ook geen ritalin. Maar gelukkig zijn er andere medicijnen voor ADD< ik doe het uitstekend op Wellbutrin.Krijg zelf een zware crash van Ritalin of analogen. Onrustig, snel geirriteerd. Het laatste wat ik wil is geforceerd doordoseren. Dex of 2-fma op zijn tijd. Geen crash of nare bijwerkingen. Kan rustig een dutje doen 5 minuten nadat het is ingewerkt. Eetlust is prima en het stimulerende effect lijkt toch een stuk langer door te werken zonder dat ik het als vervelend ervaar.
Echt he, je leest hier dingen... En idd vroeger meer als nu.Die topics uit 2004/5/6 zijn echt goudmijnen wat dat betreft. Weet niet of dit ook uit die periode was, maar ik heb een topic gezien waarin iemand beweerde dat PMA echt niet zo gevaarlijk was en dat 'ie zelf meerdere pillen met PM(M)A geslikt had en het gewoon goed ging. Echt levensgevaarlijk.
Echt he, je leest hier dingen... En idd vroeger meer als nu.
Ik wacht er nog steeds op 😂Met tijd komt wijsheid.... Meestal dan 😜
2-FMA is even better2-fa is wat jij wilt zonder euforie.
Ik kom erbij in het wachthokje.Ik wacht er nog steeds op 😂
Is het? Werkt niet echt op serotonine. Alleen 4fma doet dat.2-FMA is even better
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."