Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMethylfenidaat welke komt hierbij t dichts bij

Methylfenidaat welke komt hierbij t dichts bij

29 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Laat maar mensen. Ts is sinds het plaatsen niet meer online geweest.
Klik om te vergroten...
Anders blijft het nuttig voor mensen die dezelfde vraag hebben, toch? :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Salvia zei:
Anders blijft het nuttig voor mensen die dezelfde vraag hebben, toch? :)
Klik om te vergroten...
Dat is ookwaar. Al wordt er op df ook wel zat onzin verteld! :tearsofjoy: :tonguewink:
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Dat is ookwaar. Al wordt er op df ook wel zat onzin verteld! :tearsofjoy: :tonguewink:
Klik om te vergroten...
Die topics uit 2004/5/6 zijn echt goudmijnen wat dat betreft. Weet niet of dit ook uit die periode was, maar ik heb een topic gezien waarin iemand beweerde dat PMA echt niet zo gevaarlijk was en dat 'ie zelf meerdere pillen met PM(M)A geslikt had en het gewoon goed ging. Echt levensgevaarlijk.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
DéjàVoodoo zei:
Krijg zelf een zware crash van Ritalin of analogen. Onrustig, snel geirriteerd. Het laatste wat ik wil is geforceerd doordoseren. Dex of 2-fma op zijn tijd. Geen crash of nare bijwerkingen. Kan rustig een dutje doen 5 minuten nadat het is ingewerkt. Eetlust is prima en het stimulerende effect lijkt toch een stuk langer door te werken zonder dat ik het als vervelend ervaar.
Klik om te vergroten...
Voor mij precies hetzelfde, de rebound (zo noemen ze dat) is te erg, dus voor mij ook geen ritalin. Maar gelukkig zijn er andere medicijnen voor ADD< ik doe het uitstekend op Wellbutrin.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Salvia zei:
Die topics uit 2004/5/6 zijn echt goudmijnen wat dat betreft. Weet niet of dit ook uit die periode was, maar ik heb een topic gezien waarin iemand beweerde dat PMA echt niet zo gevaarlijk was en dat 'ie zelf meerdere pillen met PM(M)A geslikt had en het gewoon goed ging. Echt levensgevaarlijk.
Klik om te vergroten...
Echt he, je leest hier dingen... En idd vroeger meer als nu.
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Echt he, je leest hier dingen... En idd vroeger meer als nu.
Klik om te vergroten...

Met tijd komt wijsheid.... Meestal dan 😜
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Chillax zei:
Met tijd komt wijsheid.... Meestal dan 😜
Klik om te vergroten...
Ik wacht er nog steeds op 😂
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
GABAadvisor zei:
2-fa is wat jij wilt zonder euforie.
Klik om te vergroten...
2-FMA is even better
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ganggang💯 zei:
Ik wacht er nog steeds op 😂
Klik om te vergroten...
Ik kom erbij in het wachthokje. :tearsofjoy:
G
GABAadvisorLid
01-01-2024, 00:00
#10
Stonologie zei:
2-FMA is even better
Klik om te vergroten...
Is het? Werkt niet echt op serotonine. Alleen 4fma doet dat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."