#1
Klopt. Noem alleen een voorbeeld.Wel meer mensen hoor. Omdat 4mmc miauw miauw wordt genoemd. Daarom noemen veel mensen 3mmc Poes.
Klopt. Noem alleen een voorbeeld.Wel meer mensen hoor. Omdat 4mmc miauw miauw wordt genoemd. Daarom noemen veel mensen 3mmc Poes.
Zei er iemand poes??? Waar?Lekker poes snuiven. 🐱
🤫🤭Zei er iemand poes??? Waar?
Ook alleen sukkels noemen 4mmc miauw miauw lol.Wel meer mensen hoor. Omdat 4mmc miauw miauw wordt genoemd. Daarom noemen veel mensen 3mmc Poes.
Ja, dat klinkt toch niet. Mephedrone vind ik daarentegen wel lekker klinken.Ook alleen sukkels noemen 4mmc miauw miauw lol.
Duw mijn neus graag in poes.Lekker poes snuiven. 🐱
Mephedrone geeft wel kriebels bij de poesMephedrone is niet van de poes. 😜
Ja, deze naam vind ik ook top.Ja, dat klinkt toch niet. Mephedrone vind ik daarentegen wel lekker klinken.
Poesjes moet je aaien, anders gaan ze mauwen....Duw mijn neus graag in poes.![]()
Heeft iemand die gaat skiën recht op zorg als hij zn nek breekt ?
Skiën is toch gevaarlijker en zorg duurder dan drugs?Vergelijk je nu echt een vrijetijdsbesteding met drugs waarvan geweten is hoe schadelijk die is ?😶
Hier stop ik met deze discussie 👍
Skiën is toch gevaarlijker en zorg duurder dan drugs?
Ik heb zelf mn pols gescheurd op 3 plaatsen met snowboarden
Ah ja dat zou je meer premie moeten betalen.Alee kom op. Als je drugs legaal maakt (waar dit over gaat ) en je geeft dit aan, is het toch maar logisch dat uw gezondheidszorgpremie hoger is dan iemand die geen drugs neemt?
Want daar gaat het hier over he....
* of ik ben wereldvreemd. Kan ook.
Ik weet niet waar jij woont maar in de Achterhoek iedereen. Letterlijk.Wie noemt 3-MMC nou poes, hahaha
De meeste hebben nooit mephedrone gehad en word wijs gemaakt dat 3mmc mephedrone is. De meeste zijn te dom om te poepen dus die luisteren toch wel naar de dealers. Lekker teveel betalen terwijl het legaal is 🥳Ik weet niet waar jij woont maar in de Achterhoek iedereen. Letterlijk.
Iedereen die ik ken noemt 3mmc miauw, omdat het de miauw eigenlijk geworden is tegenwoordig.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."