Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3MMC binnenkort verboden? 3MMC krijgt Media aandacht.

3MMC binnenkort verboden? 3MMC krijgt Media aandacht.

77 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Perenijsje zei:
Wel meer mensen hoor. Omdat 4mmc miauw miauw wordt genoemd. Daarom noemen veel mensen 3mmc Poes.
Klik om te vergroten...
Klopt. Noem alleen een voorbeeld.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Opzich slaat miauw miauw of poes gwn op -mmc en niet specifiek op 3 of 4. 🤷‍♂️

Dusja, aangezien er geen 4mmc meer is is 3mmc eigenlijk miauw miauw geworden.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lekker poes snuiven. 🐱
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Lekker poes snuiven. 🐱
Klik om te vergroten...
Zei er iemand poes??? Waar?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Zei er iemand poes??? Waar?
Klik om te vergroten...
🤫🤭
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Perenijsje zei:
Wel meer mensen hoor. Omdat 4mmc miauw miauw wordt genoemd. Daarom noemen veel mensen 3mmc Poes.
Klik om te vergroten...
Ook alleen sukkels noemen 4mmc miauw miauw lol.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#7
benzzzy zei:
Ook alleen sukkels noemen 4mmc miauw miauw lol.
Klik om te vergroten...
Ja, dat klinkt toch niet. Mephedrone vind ik daarentegen wel lekker klinken.
E
ExtaseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Lekker poes snuiven. 🐱
Klik om te vergroten...
Duw mijn neus graag in poes. :hearteyecat:
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
Mephedrone is niet van de poes. 😜
Klik om te vergroten...
Mephedrone geeft wel kriebels bij de poes
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
KlaasVaak zei:
Ja, dat klinkt toch niet. Mephedrone vind ik daarentegen wel lekker klinken.
Klik om te vergroten...
Ja, deze naam vind ik ook top.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mephe is al genoeg voor mij 😄
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Extase zei:
Duw mijn neus graag in poes. :hearteyecat:
Klik om te vergroten...
Poesjes moet je aaien, anders gaan ze mauwen....
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mij lijkt een eventueel verbod een goeie zaak.
Ik heb zelf geen ervaring met het middel, maar de negatieve berichtgeving errond & het verslavingspotentieel schrikken me in ieder geval genoeg af om me er niet aan te wagen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mephedrone is niet van de poes. 😜
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rivalrie zei:
Heeft iemand die gaat skiën recht op zorg als hij zn nek breekt ?
Klik om te vergroten...

Vergelijk je nu echt een vrijetijdsbesteding met drugs waarvan geweten is hoe schadelijk die is ?😶
Hier stop ik met deze discussie 👍
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
CuriousExplorer zei:
Vergelijk je nu echt een vrijetijdsbesteding met drugs waarvan geweten is hoe schadelijk die is ?😶
Hier stop ik met deze discussie 👍
Klik om te vergroten...
Skiën is toch gevaarlijker en zorg duurder dan drugs?

Ik heb zelf mn pols gescheurd op 3 plaatsen met snowboarden
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Skiën is toch gevaarlijker en zorg duurder dan drugs?

Ik heb zelf mn pols gescheurd op 3 plaatsen met snowboarden
Klik om te vergroten...

Alee kom op. Als je drugs legaal maakt (waar dit over gaat ) en je geeft dit aan, is het toch maar logisch dat uw gezondheidszorgpremie hoger is dan iemand die geen drugs neemt?

Want daar gaat het hier over he....


* of ik ben wereldvreemd. Kan ook.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Alee kom op. Als je drugs legaal maakt (waar dit over gaat ) en je geeft dit aan, is het toch maar logisch dat uw gezondheidszorgpremie hoger is dan iemand die geen drugs neemt?

Want daar gaat het hier over he....


* of ik ben wereldvreemd. Kan ook.
Klik om te vergroten...
Ah ja dat zou je meer premie moeten betalen.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#19
KlaasVaak zei:
Wie noemt 3-MMC nou poes, hahaha
Klik om te vergroten...
Ik weet niet waar jij woont maar in de Achterhoek iedereen. Letterlijk.
Iedereen die ik ken noemt 3mmc miauw, omdat het de miauw eigenlijk geworden is tegenwoordig.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#20
straatpiraat zei:
Ik weet niet waar jij woont maar in de Achterhoek iedereen. Letterlijk.
Iedereen die ik ken noemt 3mmc miauw, omdat het de miauw eigenlijk geworden is tegenwoordig.
Klik om te vergroten...
De meeste hebben nooit mephedrone gehad en word wijs gemaakt dat 3mmc mephedrone is. De meeste zijn te dom om te poepen dus die luisteren toch wel naar de dealers. Lekker teveel betalen terwijl het legaal is 🥳

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."