#1
Zie zelfs ergens dat de Liquid versie weer beschikbaar is
Thanks! Ik zal het zeker testen wanneer ik het bestel.Prijzen en vendors mogen niet genoemd worden. 6-APB is niet heel goedkoop omdat het lastig te maken schijnt en omdat het vrij zeldzaam is maar toch gewild. Vervuilingen komen ook vaak voor. Dus als je het bestelt, laat het dan wel even testen.
Thanks! Dus als ik het goed begrijp heb je bijv 100mg 6apb succinaat wat dus eigenlijk max 75,1mg 6apb bevat, met de hoogst mogelijke puurheid?Het is tegenwoordig vrij duur ja. Maar omgerekend tot tripje (of wanneer je meerdere gramen koopt) valt het best mee. Goeie oude tijden toen het nog voor 14 euro de gram te koop was.
Het zal vast wel legit zijn maar voor de zekerheid even langs het testcentrum. Wat betreft de succinate versie, dit is het zout wat aan de 6-APB vast zit. https://drugsforum.nl/threads/6apb-liquid.66404/page-4#post-137665
Freebase. Dat zal 100% zijn maar die ga je niet vinden. HCl is het meest potent met 82%. Maar met zo'n stofje als 6-APB komt het IME allemaal niet zo nauw.Thanks! Dus als ik het goed begrijp heb je bijv 100mg 6apb succinaat wat dus eigenlijk max 75,1mg 6apb bevat, met de hoogst mogelijke puurheid?
heb het dus ook op een bepaalde site zien staan waar het eerst niet op stond. Ik heb dus een keer eerder bij deze desbetreffende site besteld, ook 6-APB. Daarna kreeg ik gelijk een mail met daarin de urgente mededeling de 6-APB weg te gooien en ABSOLUUT niet te consumeren in verband met gevaarlijke stoffen. Dit heeft er voor gezorgd dat ik dus ook ABSOLUUT niet meer hier bestel. Wel jammer want ze hebben leuke zakjes.
drugsforum.nl
Zie ik ook indd! Op de site waar eerst alleen liquids waren is nu zelfs weer poeder verkrijgbaar. Zou het productieproces in andere landen opeens op gang gebracht zijn weer?Zie zelfs ergens dat de Liquid versie weer beschikbaar is
Als de vraag groot genoeg is wordt er vaak weer een batch gemaakt door een producent. Deze distributeert het vervolgens naar alle vendors met interesse. Daarom zie je dat nu een groot deel van de RC vendor's ineens weer 6-APB in stock heeft, waarschijnlijk verkopen ze allemaal dezelfde batch.Zie ik ook indd! Op de site waar eerst alleen liquids waren is nu zelfs weer poeder verkrijgbaar. Zou het productieproces in andere landen opeens op gang gebracht zijn weer?
Normaal dus wel gewone ervaringen met deze vendor Al een tijdje lang. Volgens mij ook een van de bekendste in Nederland.Wel soort van eerlijk van ze...Maar ook een beetje eng. Hadden ze beter wat eerder bedacht. En was er toen een bepaalde vergoeding of hebben ze het er helemaal bij laten zitten? Had je eerder wel normale ervaringen met deze vendor?
Als je een onbetrouwbare en/of zelfs gevaarlijke vendor tegenkomt, meld dit dan even aan de mods. (Dus geen namen op het forum, dit is verboden, maar via PB of de meldknop.) We houden deze websites sinds kort achter de schermen zelf bij voor mochten we het nodig vinden om openbaar te waarschuwen als er een duidelijk negatief beeld (m.a.w. veel of zeer ernstige meldingen) zou ontstaan over een bepaalde vendor.
Dat voorkomt dat mensen die anderen terecht willen behoeden voor gevaarlijke aankopen of oplichting dit niet kunnen doen vanwege het forumbeleid, want dan zouden we een beetje ons doel voorbij gaan.
Melding voor onbetrouwbare/gevaarlijke RC Vendors
Lieve drugs-gekkies, beste leden, Gelukkig hebben de meeste leden goede ervaringen met Vendors van Research Chemicals (RC's). Toch krijgen we af en toe meldingen binnen over Vendors die onbetrouwbaar zouden zijn om verschillende redenen. Het kan gaan om niet leveren, de verkeerde stof of...drugsforum.nl
Geen idee maar heb in elk geval weer wat liquid in ontvangst mogen nemen 😊😍Zie ik ook indd! Op de site waar eerst alleen liquids waren is nu zelfs weer poeder verkrijgbaar. Zou het productieproces in andere landen opeens op gang gebracht zijn weer?
Liquids rare shit. Klapte in in een kwatier tot halfuur in plaats van 2 uur.Geen idee maar heb in elk geval weer wat liquid in ontvangst mogen nemen 😊😍
Liquids rare shit. Klapte in in een kwatier tot halfuur in plaats van 2 uur.
Ja zeker, was het ook. Ik naam het op Utrecht CS, moest een kwartier lopen naar jaarbeurs voor A state of trance. Ik dacht als ik het op het station neem dan hoef ik binnen niet zo lang te wachten tot het effect in klapt. Echter was ik voor de beveiliging al van de kaart lol, apart spul.ik lees alleen voordelen haha..
Heb je nu ook liever de liquid dan het poeder? Zit zelf te dubben wat ik zal gaan bestellen, de liquids zijn wel mega fijn en poeder heb ik geen ervaring mee.Geen idee maar heb in elk geval weer wat liquid in ontvangst mogen nemen 😊😍
Die liquid is toch uiteindelijk gewoon poeder gemixt met iets vloeibaars? Zou lekker poeder halen en dan kan je het altijd nog in je drankje mikken.Heb je nu ook liever de liquid dan het poeder? Zit zelf te dubben wat ik zal gaan bestellen, de liquids zijn wel mega fijn en poeder heb ik geen ervaring mee.
Gebruik liever de liquid ivm snelle inwerking tijd... maar poeder doet het ook goed iets meer werk ivm afwegen .Heb je nu ook liever de liquid dan het poeder? Zit zelf te dubben wat ik zal gaan bestellen, de liquids zijn wel mega fijn en poeder heb ik geen ervaring mee.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."