Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGezondheid en 3mmc

Gezondheid en 3mmc

177 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#1
CuriousExplorer zei:
Het was meer dat ik de ironie wou aantonen.

Maak er dan :

Het is ironisch dat mensen panikeren als hun hart te snel slaat, maar als het niet snel genoeg slaat ze dit niet altijd beseffen.

Beter?😄
Klik om te vergroten...
Nu begrijp ik het hehe. Sorry ben niet goed in zulke zaken te ontcijferen 😆 ik doe er wat langer over :tongueout:
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spyro zei:
Ja. Verkeerde speed en een paniekaanval erboven op. Was al in vrede in een hoekje gaan liggen...
Klik om te vergroten...
Amai! Speed is idd ook geen aanrader bij een angststoornis, ikzelf blijf er af! Hoe is die avond verder verlopen? Nu ben ik wel benieuwd. Was er niemand bij jou die je kon helpen of eventueel ambulance kon bellen?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hiyou zei:
Akelig he. Bedankt, is nuttige info. Wel scary... gevoelig onderwerp voor mij. Mn grootste angst is de dood.
Klik om te vergroten...
Ik ben niet bang voor de dood. Wel om alleen te sterven.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#4
PsychedelicMagic zei:
Bij mdma zou ik je aan de normale dosis houden en dit niet combineren met iets anders. Voorbeeld; wiet of lsd.

2fa is een milde stimulant. Kratom is een milde opiaat, al heeft veel ook met dosis te maken.
Klik om te vergroten...
Ik combineer niet echt als ik mdma binnen heb. Ik heb op dat moment niks anders nodig. En owkay, thx voor de info.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hiyou zei:
Amai! Speed is idd ook geen aanrader bij een angststoornis, ikzelf blijf er af! Hoe is die avond verder verlopen? Nu ben ik wel benieuwd. Was er niemand bij jou die je kon helpen of eventueel ambulance kon bellen?
Klik om te vergroten...
Die had hetzelfde. We lagen beide op de grond. Was echt heel heftig. Konden beide niet bewegen. Langzaam is het afgezwakt maar herstellen duurde wel 2 weken tot het weer normaal voelde. Heeeel lang met hoge hartslag gelopen
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Die had hetzelfde. We lagen beide op de grond. Was echt heel heftig. Konden beide niet bewegen. Langzaam is het afgezwakt maar herstellen duurde wel 2 weken tot het weer normaal voelde. Heeeel lang met hoge hartslag gelopen
Klik om te vergroten...
Wtf. Dit moet schrikken zijn. De persoon die jou dit verkocht was hopelijk bekend en kon je dit dan ook melden...
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Ik ben niet bang voor de dood. Wel om alleen te sterven.
Klik om te vergroten...
Het feit dat ik bang ben voor de dood maakt me op bepaalde momenten echt ongelukkig en kan ik mijn lijf “uitblijten” (ik kom uit belgie dus ik verwoord het zo weet nt of hollanders dit woord gebruiken) omdat dit echt wel mn dagelijks leven beïnvloedt. Ik heb zo’n schrik daarvoor, niet te beschrijven. En toch doe ik gevaarlijke zaken zoals drugsgebruik, en op dat vlak begrijp ik mezelf echt niet. Niet dat ik heel veel gebruik, maar toch af en toe.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hiyou zei:
Wtf. Dit moet schrikken zijn. De persoon die jou dit verkocht was hopelijk bekend en kon je dit dan ook melden...
Klik om te vergroten...
Haalde daar altijd, ze gebruikte het zelf ook. Altijd zonder problemen. Maar wij kregen tegelijkertijd last. Was zo raar
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#9
C
Spyro zei:
Haalde daar altijd, ze gebruikte het zelf ook. Altijd zonder problemen. Maar wij kregen tegelijkertijd last. Was zo raar
Klik om te vergroten...
Crazy.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hiyou zei:
Het feit dat ik bang ben voor de dood maakt me op bepaalde momenten echt ongelukkig en kan ik mijn lijf “uitblijten” (ik kom uit belgie dus ik verwoord het zo weet nt of hollanders dit woord gebruiken) omdat dit echt wel mn dagelijks leven beïnvloedt. Ik heb zo’n schrik daarvoor, niet te beschrijven. En toch doe ik gevaarlijke zaken zoals drugsgebruik, en op dat vlak begrijp ik mezelf echt niet. Niet dat ik heel veel gebruik, maar toch af en toe.
Klik om te vergroten...
Heb je wel eens gedacht om met iemand hier over te praten? Een professional?
Ik was vroeger ook bang voor de dood maar nadat ik lang geleden heel erg depressief ben geweest en toen juist dood wilde ben ik er nu niet meer bang voor. Met therapie is dit toen goed besproken en verwerkt. Wel ben ik bang voor de manier waarop ik zal sterven en vooral om alleen te sterven.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hiyou zei:
neen, geen hartproblemen gevonden bij cardioloog. Wel last van veel stress wat soms op mn hart werkt. Ik heb bv. geen last bij mdma of xtc van hartkloppingen... wel bij alles wat je kan snuiven. Ik gebruik niet zoveel, heb vorige maand wel 4 weekends na elkaar 1 nacht 4-tal tot 7-tal lijntjes gesnoven. (Daarvoor was het zeker 3maand geleden)
Klik om te vergroten...
Kan zijn dat de negatieve effecten meer vat hebben op jou. Ongeveer 10% van de gebruikers van 3mmc krijgt last van beroertes en hartproblemen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rivalrie zei:
Kan zijn dat de negatieve effecten meer vat hebben op jou. Ongeveer 10% van de gebruikers van 3mmc krijgt last van beroertes en hartproblemen.
Klik om te vergroten...
Daar ben ik echt bang voor. Beroertes
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spyro zei:
Daar ben ik echt bang voor. Beroertes
Klik om te vergroten...
Ik eerder voor een hersenbloeding.
Gaat veel door mijn gedachtes als ik 3mmc gebruik.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hiyou zei:
Dit is als je nuchter bent? redelijk hoog wel he. Heb jij dan bij stims ook geen last van hartkloppingen?
Klik om te vergroten...
De 2 boven de 100 waren niet in rust overigens.

Ik heb wel last van hartkloppingen bij stims. Maar niet als ik laag doseer. Ik heb 1x gehad dat ik dacht dat ik doodging en ook echt met 2artsen gesproken.... bleek niks te zijn.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Dat is het rare inderdaad.
Ik zit gemiddeld in rust ook hoger dan toen op 4mmc.

Nu neem ik geen stims meer, zou eigenlijk een hartslag moeten meten. 😄
Klik om te vergroten...

Vanwaar de keuze om geen stims meer te nemen?
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
De 2 boven de 100 waren niet in rust overigens.

Ik heb wel last van hartkloppingen bij stims. Maar niet als ik laag doseer. Ik heb 1x gehad dat ik dacht dat ik doodging en ook echt met 2artsen gesproken.... bleek niks te zijn.
Klik om te vergroten...
Wat had je die ene keer dan genomen?

Vanwaar de gedachte dat je doodging, wat voelde je?

En wat hadden de artslag van uitleg?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hiyou zei:
Vanwaar de keuze om geen stims meer te nemen?
Klik om te vergroten...
- Neurotoxciteit
- Slaaptekort
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hiyou zei:
Wat had je die ene keer dan genomen?

Vanwaar de gedachte dat je doodging, wat voelde je?

En wat hadden de artslag van uitleg?
Klik om te vergroten...
Ik nam de ritalin rc. 2f-ritalin ?

Ik kreeg hartkloppingen en daarna pijn in mn schouderblad. Dacht dat ik een hartaanval kreeg maar bleek een paniekaanval te zijn
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
- Neurotoxciteit
- Slaaptekort
Klik om te vergroten...
Wat is neurotoxciteit?
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rivalrie zei:
Ik nam de ritalin rc. 2f-ritalin ?

Ik kreeg hartkloppingen en daarna pijn in mn schouderblad. Dacht dat ik een hartaanval kreeg maar bleek een paniekaanval te zijn
Klik om te vergroten...
Heb je je hartslag toen gemeten? en dat is toch gewoon medicatie voor mensen met ADHD?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."