Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGezondheid en 3mmc

Gezondheid en 3mmc

177 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi iedereen,

ik heb een vraagje. Elke keer als ik 3mmc gebruik, geniet ik er maar een 5-tal uurtjes van en daarna word ik enorm slecht. Enorm hoge hartslag (170/min) flauwte en duizeligheid, dan moet ik echt gaan liggen met mijn benen omhoog. Dit wordt niet beter tot de dag nadien... ik vind dit enorm jammer omdat mijn omgeving telkens gwn aan het chillen is en zich goed voelt en kan blijven doorsnuiven. Zou dit kunnen temaken hebben met mijn gezondheid(doorbloeding,hart,...) en is dit spul dan gevaarlijker voor mij dan de anderen? Ik vind het balen want in het begin vind ik het altijd wel leuk. Ook ben ik veel nerveuser dan de anderen, zij voelen zich echt op hun gemak en ik voel een onrust in mijn borstkas en ben daar ook mee bezig.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik krijg er ook hartkloppingen en onrust van... Mensen in mijn omgeving helemaal niet. Vind het ook altijd jammer maar zie het als teken dat je moet oppassen ermee...
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Ik krijg er ook hartkloppingen en onrust van... Mensen in mijn omgeving helemaal niet. Vind het ook altijd jammer maar zie het als teken dat je moet oppassen ermee...
Klik om te vergroten...
Jah zo zie ik het ook idd, wil altijd het effect bereiken als de anderen maar dit lukt me nooit. Dat is echt jammer. Het voelt voor mij ook echt aan als gevaarlijk spul. Toch wil ik telkens meedoen. Begrijp ik niet aan mezelf...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
@ TS :

Hoe oud ben je?
170 is namelijk minder erg bij iemand van 20 dan bij iemand van 50.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
@ TS :

Hoe oud ben je?
170 is namelijk minder erg bij iemand van 20 dan bij iemand van 50.
Klik om te vergroten...
Ik ben een vrouw van 23 jaar πŸ‘πŸ»
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hiyou zei:
Ik ben een vrouw van 23 jaar πŸ‘πŸ»
Klik om te vergroten...
Dan moet je je pas zorgen maken als uw hartslag 197 is.

(220 min uw leeftijd).

170 is hoog, maar niet levensbedreigend.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Dat kan je hart wel aan.
Klik om te vergroten...
Het is te zien, net een kennis verloren van 24 jaar. Geen drugs. Ineens neergestuikt en dood- wss met zn hart te maken.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hiyou zei:
Hoe oud zijn jullie trouwens? Ik ben benieuwd
Klik om te vergroten...
24, ook vrouw. 😁
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
Dan moet je je pas zorgen maken als uw hartslag 197 is.

(220 min uw leeftijd).

170 is hoog, maar niet levensbedreigend.
Klik om te vergroten...
Ik heb een keer 200 nog wat gehad. Ik kon niets meer, niet eens de ambu bellen. Ik heb toen echt geluk gehad. Voelde als een hartstilstand
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Ik heb een keer 200 nog wat gehad. Ik kon niets meer, niet eens de ambu bellen. Ik heb toen echt geluk gehad. Voelde als een hartstilstand
Klik om te vergroten...
Ironisch genoeg maken mensen zich zorgen als hun hart te snel slaat terwijl het erger is als het niet meer slaat.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hiyou zei:
Hoe oud zijn jullie trouwens? Ik ben benieuwd
Klik om te vergroten...
33, geen vrouw.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#12
Met angststoornis en paniekaanvallen zal ik uit de buurt blijven van tripmiddelen, mdma, en extreme stimulaten zoals amfetamine, crystal meth, 3mmc, 4mmc, 3fa, etc. Je zou eventueel benzo's kunnen gebruiken, maar naast dat dit niet goed voor je lijf is kunnen je angstklachten tijdelijk toenemen als je stopt met het gebruiken ervan. Zou het houden bij 2fa, 2cb, kratom, alcohol, en meer weet ik zo even niet te noemen. Voorkom middelen die mindfucks kunnen veroorzaken zoals paddo's en salvia. Cannabis zal ik vermijden omdat je kunt ervaren dat je hartslag ervan omhoog gaat, straatvrees, achtervolgingswaan, etc. 3mmc zorgt voor vaatvernauwing en legt druk op je hart en vaatstelsel. Verder is er niet veel over het middel bekend.

Het is geen ramp als je niet goed tegen veel drugssoorten kunt. Ik kan er niet tegen en veel andere mensen reageren niet altijd goed op middelen. Is geen ramp. Er zijn zat andere zaken waar je een goed gevoel aan kunt overhouden.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Ironisch genoeg maken mensen zich zorgen als hun hart te snel slaat terwijl het erger is als het niet meer slaat.
Klik om te vergroten...
Klopt. En bloeddruk is ook heel belangrijk. Niet alleen je hart
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spyro zei:
Ik heb een keer 200 nog wat gehad. Ik kon niets meer, niet eens de ambu bellen. Ik heb toen echt geluk gehad. Voelde als een hartstilstand
Klik om te vergroten...
Omg! Was dit door drugsgebruik? Zo ja , welke?
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Ironisch genoeg maken mensen zich zorgen als hun hart te snel slaat terwijl het erger is als het niet meer slaat.
Klik om te vergroten...
Als het niet meer slaat besef je het toch niet meer?...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hiyou zei:
Als het niet meer slaat besef je het toch niet meer?...
Klik om te vergroten...
Het was meer dat ik de ironie wou aantonen.

Maak er dan :

Het is ironisch dat mensen panikeren als hun hart te snel slaat, maar als het niet snel genoeg slaat ze dit niet altijd beseffen.

Beter?πŸ˜„
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hiyou zei:
Omg! Was dit door drugsgebruik? Zo ja , welke?
Klik om te vergroten...
Ja. Verkeerde speed en een paniekaanval erboven op. Was al in vrede in een hoekje gaan liggen...
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#18
PsychedelicMagic zei:
Met angststoornis en paniekaanvallen zal ik uit de buurt blijven van tripmiddelen, mdma, en extreme stimulaten zoals amfetamine, crystal meth, 3mmc, 4mmc, 3fa, etc. Je zou eventueel benzo's kunnen gebruiken, maar naast dat dit niet goed voor je lijf is kunnen je angstklachten tijdelijk toenemen als je stopt met het gebruiken ervan. Zou het houden bij 2fa, 2cb, kratom, alcohol, en meer weet ik zo even niet te noemen. Voorkom middelen die mindfucks kunnen veroorzaken zoals paddo's en salvia. Cannabis zal ik vermijden omdat je kunt ervaren dat je hartslag ervan omhoog gaat, straatvrees, achtervolgingswaan, etc. 3mmc zorgt voor vaatvernauwing en legt druk op je hart en vaatstelsel. Verder is er niet veel over het middel bekend.

Het is geen ramp als je niet goed tegen veel drugssoorten kunt. Ik kan er niet tegen en veel andere mensen reageren niet altijd goed op middelen. Is geen ramp. Er zijn zat andere zaken waar je een goed gevoel aan kunt overhouden.
Klik om te vergroten...

Interessant.
wat is 2fa en kratom?
Ik vermijd liever benzo’s omdat het blijkbaar erger terug komt als je stopt idd.
Bij mdma heb ik persoonlijk geen last van angsten en paniekaanvallen...
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
Het was meer dat ik de ironie wou aantonen.

Maak er dan :

Het is ironisch dat mensen panikeren als hun hart te snel slaat, maar als het niet snel genoeg slaat ze dit niet altijd beseffen.

Beter?πŸ˜„
Klik om te vergroten...
Nu begrijp ik het hehe. Sorry ben niet goed in zulke zaken te ontcijferen πŸ˜† ik doe er wat langer over :tongueout:
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoe oud zijn jullie trouwens? Ik ben benieuwd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."