#1
Hi iedereen,
ik heb een vraagje. Elke keer als ik 3mmc gebruik, geniet ik er maar een 5-tal uurtjes van en daarna word ik enorm slecht. Enorm hoge hartslag (170/min) flauwte en duizeligheid, dan moet ik echt gaan liggen met mijn benen omhoog. Dit wordt niet beter tot de dag nadien... ik vind dit enorm jammer omdat mijn omgeving telkens gwn aan het chillen is en zich goed voelt en kan blijven doorsnuiven. Zou dit kunnen temaken hebben met mijn gezondheid(doorbloeding,hart,...) en is dit spul dan gevaarlijker voor mij dan de anderen? Ik vind het balen want in het begin vind ik het altijd wel leuk. Ook ben ik veel nerveuser dan de anderen, zij voelen zich echt op hun gemak en ik voel een onrust in mijn borstkas en ben daar ook mee bezig.
ik heb een vraagje. Elke keer als ik 3mmc gebruik, geniet ik er maar een 5-tal uurtjes van en daarna word ik enorm slecht. Enorm hoge hartslag (170/min) flauwte en duizeligheid, dan moet ik echt gaan liggen met mijn benen omhoog. Dit wordt niet beter tot de dag nadien... ik vind dit enorm jammer omdat mijn omgeving telkens gwn aan het chillen is en zich goed voelt en kan blijven doorsnuiven. Zou dit kunnen temaken hebben met mijn gezondheid(doorbloeding,hart,...) en is dit spul dan gevaarlijker voor mij dan de anderen? Ik vind het balen want in het begin vind ik het altijd wel leuk. Ook ben ik veel nerveuser dan de anderen, zij voelen zich echt op hun gemak en ik voel een onrust in mijn borstkas en ben daar ook mee bezig.