#1
Zeg tegen je beste vrienden dat ze dan maar meteen voor christal meth moeten gaan.
De waarheid ligt ergens in het midden...Ja, ik zit er aan te denken wat te kopen juist door al dat drama. Ben altijd wel nieuwschierig of het echt zo een gek middel is, of dat de gene die het nemen eerder de gekkies zijn 🤣
Ja dat zei ik dus ook al... Maar ze zijn wel echt heel verstandig met drugs, zie hen er niet verslaafd aan raken..echt niet.Zeg tegen je beste vrienden dat ze dan maar meteen voor christal meth moeten gaan.
Ik snapte het eerst ook niet. Eerste zakje voor de helft weggegooid. 1,5 jaar later kocht ik weer een zakje en toen was het wel raak...Dan gaan ze niet echt af op horrorverhalen. Zelf vind ik het 3 mmc niet verslavend, een keer gedaan en vraag me af of ik het ooit nog ga bestellen. Maar dat is dus persoonlijk want je hoort ook zeker andere verhalen.
Ik snapte het eerst ook niet. Eerste zakje voor de helft weggegooid. 1,5 jaar later kocht ik weer een zakje en toen was het wel raak...
Ja dat klopt, als je het wilt snuiven is het een must om het goed fijn te maken.KLopt het dat je de kristallen eerst kleiner moet maken, tot dat het een poeder wordt.
Ja ook dat klopt en het maakt helemaal niets niks uit of dat een groot of klein vloeitje is, het kan zelfs in wcpapapier of in een kleine capsule die je online kunt bestellen.n bij bijvoorbeeld 125 mg kan ik er een bommetje van maken door het in een vloeitje te doen. Klopt dat? Misschien stomme vraag maar moet ik hier een groot vloeitje (voor een joint) voor gebruiken of gewoon een kleine?
NU wil ik, stel ik begin om 1500 om een uur of 4.00 wel weer slapen. Hoeveel mg is dan aan te raden?
www.changingperspective.info
Nee, lol, eigenlijk niet, maar dat moet je helemaal zelf weten. Het kan namelijk een slipperige weg zijn richting naar een verslaving om alleen te gaan gebruiken.Nu wil ik het in principe alleen gaan doen, dan gewoon lekker chillen enzo. Is dat aan te raden voor een eerste keer.
Bij orale inname hoeven de kristallen niet per se fijn vermalen te worden. Het is wel beter om capsules te (van gelatine of van cellulose als je vegan bent) te gebruiken. Vloeitjes kunnen een verkleving van de darmwand veroorzaken of verstoppingen; dus dan is dan kans wat groter dat je er last van krijgt.Klopt het dat je de kristallen eerst kleiner moet maken, tot dat het een poeder wordt. En bij bijvoorbeeld 125 mg kan ik er een bommetje van maken door het in een vloeitje te doen. Klopt dat? Misschien stomme vraag maar moet ik hier een groot vloeitje (voor een joint) voor gebruiken of gewoon een kleine?
De werkingsduur van 3-MMC is 4-6 uur. Als je om 04.00 uur wil slapen dan moet je uiterlijk tussen 22.00 en 23.00 uur je laatste dosis innemen. Sommige mensen zijn wel wat gevoeliger voor de slapeloze effecten van 3-MMC. Dus het kan zijn dat je 5-6 uur na de laatste inname alsnog niet kan slapen.NU wil ik, stel ik begin om 1500 om een uur of 4.00 wel weer slapen.
Zoals @Zeelanddude al terecht opmerkt is alleen thuisgebruik wat risicovoller. Er is dan niemand die op je let en kan zeggen 'hee zou je dat nog wel doen'. Zulke sociale controle kan handig zijn om het gebruik een beetje beschaafd te houden.Nu wil ik het in principe alleen gaan doen, dan gewoon lekker chillen enzo. Is dat aan te raden voor een eerste keer. Of misschien met een kennis? Nu moet ik zeggen dat ik niet echt kennissen heb waarmee ik dit zo snel kan doen. Maar ik kan natuurlijk wat rondvragen.
wat houd je tegen dan? :PJa, ik zit er aan te denken wat te kopen juist door al dat drama. Ben altijd wel nieuwschierig of het echt zo een gek middel is, of dat de gene die het nemen eerder de gekkies zijn 🤣
Het is duidelijk dat via lijntjes bij verslavingszorg instellingen er iets van een hetze tegen 3mmc wordt gevoerd.
Die mensen worden uiteindelijk betaald door de overheid, en die verslavingszorgmedewerkers zijn vaker dan meestal mensen die zelf vroeger iets te veel van de pillendoos hebben gepakt. Ervaringsdeskundigen zijn inderdaad een meerwaarde, alleen er is ook duidelijk een neiging om bekeerlinggedrag te vertonen.
Daar bedoel ik mee dat ze nogal doorslaan naar de andere hoek. Je ziet het vaak al aan de doorleefde koppen dat het ervaringsdeskundigen zijn.
Het is allemaal goed bedoeld, alleen ze begrijpen soms niet dat er ook mensen zijn die geen problemen hebben met drugs. Meestal zijn dat ook de mensen die een leuke opvoeding hebben genoten en niet psychische problemen hebben.
Nu zie ik opeens in de media allerlei horrorverhalen over 3mmc, terwijl ik dan lees dat iemand 8 dagen doorgaat op 3mmc of 3mmc intravaneus gaat zitten nemen, en dat elke week. Nu en dan valt het me nog op dat ik nergens iets over doden lees. Ja, hoe kom je erbij vraag ik me dan af. Ik kreeg ruzie met iedereen op me heen, raakte mijn werk kwijt enz, enz. en ik voelde me nogal slecht. Ja, nogal logisch als je al je lichaamseigen voorraden van dopamine en serotonine er zo doorheen jast.
En diezelfde verhalen en erger kun je dus ook maken over alcohol, kun je ook maken over legale medicijnen en dan met tienduizenden doden erbij.
Alleen die verhalen komen dan niet in de media, want ja de advertentieruimte moet wel gevuld worden. Beetje 3mmc bashen want dat kan ongestraft zonder dat Heineken of 1 of andere grote pharmagigant daar gedoe over maakt.
Ik zie gewoon hoe goed en groot die lobby van de alcoholindustrie is. Bijvoorbeeld Amy Winehouse, waar is die aan overleden? Denk even na en geef dan je 1e antwoord.
Meeste mensen zullen zeggen heroïne of wellicht zelfs crack, terwijl de patholoog zei dat het alcoholvergiftiging was (12 lege flessen wodka rondom haar lichaam gevonden).
Met andere woorden op 1 of andere manier komen er nagenoeg zeer weinig droevige verhalen over alcohol in de media terwijl die er veel meer zijn dan 3mmc. Er vallen ook echt doden van bingegebruik van alcohol en dat niet alleen in het verkeer, maar ook aan acute alcoholvergiftiging. Toen ik op vakantie was in Rhodos zei de dokter daar (ik was in een soort egel gestapt in de zee) dat hij al 5 doden onder de 20 aan alcoholvergiftiging had gehad. Dat is dus 1 zomer. Lekker dat, hoor je toch nooit wat over? Ik weet nog een keer een jongen van 15 die moest naar het ziekenhuis omdat hij gewoon veel te veel had gedronken. Maag leeggepompt en hij kon het gelukkig navertellen.
Ik zie gewoon dat de massa allereerst door de media wordt voor gemasseerd om 3mmc te gaan verbieden. 3mmc moet tot een soort horrordrug gemaakt worden, terwijl echt alcohol vele malen erger is. En het opvallende is, 3mmc is helemaal niet zo gevaarlijk. Het is echt geen flakka, alleen dan zie je een artikel verschijnen over flakka en 3mmc waarbij niet heel subtiel 3mmc wordt meegetrokken Legale maar verwoestende drugs flakka en 3-mmc in opkomst: verslavingszorg slaat alarm | Binnenland | AD.nl .
‘De seks is geweldig, maar designerdrug 3-mmc heeft mijn leven verwoest’ | Binnenland | AD.nl
Een ander artikel . Elke week gebeuren ongelukken op de feestjes, mede omdat mensen behalve 3-mmc ook coke, speed en andere drugs gebruiken. Die cocktails zijn levensgevaarlijk . Een goede vriend was in Amsterdam in een sauna. Hij raakte oververhit mede door de drugs, maakte een val en kwam om het leven.”
Met andere woorden er wordt even 3mmc bij gehaald, terwijl die gozer het ook nog eens intraveneus gebruikt. Pfff.
En dan Grapperhaus met dit Volgens Grapperhaus gaat ook achter de legale designer drugs ‘een keiharde criminele wereld schuil waarin mensen worden geïntimideerd en bedreigd’.
Nu ken ik best wel wat van die mensen achter rc's en dan is echt heel ander volk dan die van de xtc en vooral coke. Ze lijken meer op koffieshopeigenaren qua vibe vind ik. Veel relaxter. Ja, weet het ook niet maar ze komen echt niet over als keiharde criminelen op mij. Dus het wordt allemaal zo geframed allemaal.
Ok, het is wel lang geworden. Ik las het draadje en ik moest die frustratie nu even hier een keer kwijt.
Eigenlijk horen ze dat soort verpakkingen ook niet te verkopen die zo op consumptie is gericht. Ik houd sowieso niet erg van vloeistoffen met drugs erin omdat je dan niet kan wegen wat de dosis is. Daarmee geef je belangrijke controle uit handen, in de blauwe ogen van de verkoper. En daar moet je dus maar blind op vertrouwen.Ik heb vandaag een goedje getest wat ze verkopen onder de naam vanilla explosion. Het komt vloeibaar in een buisje Het is 3MMC hoofdzakelijk. Ik heb netjes de bijsluiter gebruikt (zo ongeveer) die stelt een dopje en dan na een paar uur ongeveer weer 1. Maar ik deed een dopje en een uur later helemaal niets. 2 dopje.Niets. Drie kwartier later 3edopje. Toen ging ie wel maar het was maar even prettig. Misschien anderhalf uur hooguit. Het was ook niet bijzonder. Ik vond er niets aan. Mn maat had de andere helft van mij gekregen zodat we beide wat konden testen hoe het voelde. Een beetje vergelijken dus. Het effect was dat je rustiger word, iets spraakzamer maar niets overdreven. Je lichaam voelt wat lichter bij het lopen. Jullie kennen het wel. En toen kwam de come down... Die duurde bij mij vandaag van laten we zeggen 15:30 tot nu nog steeds eigenlijk wel 23:21. En het is niet prettig. Geen eetlust. Kleine piemel. Biertje smaakt ook al niet meer. Sigaret nog wel gelukkig. Zweet poten, zweet handen. En al met al zeer teleurstellende ervaring en ik ga het zeker niet meer gebruiken. Dat was het.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."