Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-mmc voor het eerst uitproberen

3-mmc voor het eerst uitproberen

79 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#1
someone2021 zei:
NU wil ik, stel ik begin om 1500 om een uur of 4.00 wel weer slapen. Hoeveel mg is dan aan te raden?
Klik om te vergroten...
kwa slapen is persoon verschillend. er zijn mensen die na gebruik van dit spul bijna gelijk kunnen slapen en mensen die uren wakker zijn. ik zelf ben altijd uren wakker, maar dat ligt er ook aan hoeveel je gebruikt denk ik.
s
someone2021Lid
01-01-2024, 00:00
#2
KlaasVaak zei:
Begrijpend lezen is ook een vak he. Ik zeg helemaal niet dat je niet mag zeggen dat je het niks vind. Vind het zelf ook niet zo bijzonder.

Ik zeg alleen dat het tegenstrijdig is dat je zegt dat je het niet verslavend vindt, maar wel langer doorgaat dan je gepland had en de volgende dag meteen weer gebruikt. En dat terwijl je normaal blijkbaar maar 1x in de 2 maanden iets neemt.

Dan trek ik de conclusie dat het dus wel verslavend werkt. Doe ermee wat je wil.
Klik om te vergroten...
Begrijpend lezen is ook een vak, correct en juist.

Je vindt het zelf niet zo bijzonder, gewoon flink doornemen. Dan wordt het vanzelf bijzonder. :upsidedown:

Je trekt te snel je conclusies. Doe ermee wat je wilt.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
KlaasVaak zei:
Begrijpend lezen is ook een vak
Klik om te vergroten...
someone2021 zei:
Begrijpend lezen is ook een vak
Klik om te vergroten...
someone2021 zei:
Doe ermee wat je wilt.
Klik om te vergroten...
KlaasVaak zei:
Doe ermee wat je wil.
Klik om te vergroten...

En de prijs voor originaliteit gaat naar ?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
T
ToniSeroneLid
01-01-2024, 00:00
#5
He, he gelukkig hebben we Vice nog met Tom Kiel voor een beter afgemeten verhaal die niet zo onder druk van reclame inkomsten staan. Nu nog Thijs Roes een verhaaltje maken (en eigenlijk heeft al lang het magnus opus gemaakt hier Ik zocht een jaar naar een beter drugsbeleid. Dit vond ik - De Correspondent) dan is er in ieder geval wat tegengewicht aan de corrupte journalisten die zelfs alleen maar steeds betuigen dat ze zuiver op de graat zijn. Nee hoor ook in de macht van het grootkapitaal.

Ook dit artikel van Thijs Roes is zo wijs en getuigt van veel meer inzicht Het zelden vertelde verhaal over het Nederlandse drugsbeleid dat wél slaagde - De Correspondent
s
someone2021Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik ben lid van de Correspondent. IK ga het zeker eens lezen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik zou wel heel erg oppassen met 3mmc ik vond het oraal ook nog wel craving gevoelig heb in 24 uur tijd zoan 700mg ingenomen wel met tussenpozes maar zonder slaap en continu een hartslag van rond de 130 en links was mij hand ijskoud maar ik bleef maar doorgaan met innemen om telkens dat gevoel te hebben en porno te kijken
s
someone2021Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja zelf ben ik inmiddels naar de 5 mapb gegaan. Afgelopen weekend gedaan en dat beviel mij erg goed. Dus als ik al eens wat ga bestellen is het dat.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeelanddude zei:
wat houd je tegen dan? :P
Klik om te vergroten...
Niks. Heb net wat besteld xD
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#10
Martinus zei:
Ja, ik zit er aan te denken wat te kopen juist door al dat drama. Ben altijd wel nieuwschierig of het echt zo een gek middel is, of dat de gene die het nemen eerder de gekkies zijn 🤣
Klik om te vergroten...
De waarheid ligt ergens in het midden...
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#11
someone2021 zei:
Zeg tegen je beste vrienden dat ze dan maar meteen voor christal meth moeten gaan.
Klik om te vergroten...
Ja dat zei ik dus ook al... Maar ze zijn wel echt heel verstandig met drugs, zie hen er niet verslaafd aan raken..echt niet.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#12
someone2021 zei:
Dan gaan ze niet echt af op horrorverhalen. Zelf vind ik het 3 mmc niet verslavend, een keer gedaan en vraag me af of ik het ooit nog ga bestellen. Maar dat is dus persoonlijk want je hoort ook zeker andere verhalen.
Klik om te vergroten...
Ik snapte het eerst ook niet. Eerste zakje voor de helft weggegooid. 1,5 jaar later kocht ik weer een zakje en toen was het wel raak...
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Purplext zei:
Ik snapte het eerst ook niet. Eerste zakje voor de helft weggegooid. 1,5 jaar later kocht ik weer een zakje en toen was het wel raak...
Klik om te vergroten...

hebk ook wel vaker met andere drugs gehad.. 3-meo-pcp ging ook pas na vele keren gebruik 'snappen'

4-fma en a-phip ook pas na een paar keer.. moest de verhouding/doses eerst doorhebben.

on topic.. 3-mmc.. super heerlijk in het moment.. 4 à 5 keer gedaan.. maar het roept me niet ofzo.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Martinus zei:
Ja, ik zit er aan te denken wat te kopen juist door al dat drama. Ben altijd wel nieuwschierig of het echt zo een gek middel is, of dat de gene die het nemen eerder de gekkies zijn 🤣
Klik om te vergroten...
wat houd je tegen dan? :P
P
Pluto41Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb vandaag een goedje getest wat ze verkopen onder de naam vanilla explosion. Het komt vloeibaar in een buisje Het is 3MMC hoofdzakelijk. Ik heb netjes de bijsluiter gebruikt (zo ongeveer) die stelt een dopje en dan na een paar uur ongeveer weer 1. Maar ik deed een dopje en een uur later helemaal niets. 2 dopje.Niets. Drie kwartier later 3edopje. Toen ging ie wel maar het was maar even prettig. Misschien anderhalf uur hooguit. Het was ook niet bijzonder. Ik vond er niets aan. Mn maat had de andere helft van mij gekregen zodat we beide wat konden testen hoe het voelde. Een beetje vergelijken dus. Het effect was dat je rustiger word, iets spraakzamer maar niets overdreven. Je lichaam voelt wat lichter bij het lopen. Jullie kennen het wel. En toen kwam de come down... Die duurde bij mij vandaag van laten we zeggen 15:30 tot nu nog steeds eigenlijk wel 23:21. En het is niet prettig. Geen eetlust. Kleine piemel. Biertje smaakt ook al niet meer. Sigaret nog wel gelukkig. Zweet poten, zweet handen. En al met al zeer teleurstellende ervaring en ik ga het zeker niet meer gebruiken. Dat was het.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#16
ToniSerone zei:
Het is duidelijk dat via lijntjes bij verslavingszorg instellingen er iets van een hetze tegen 3mmc wordt gevoerd.

Die mensen worden uiteindelijk betaald door de overheid, en die verslavingszorgmedewerkers zijn vaker dan meestal mensen die zelf vroeger iets te veel van de pillendoos hebben gepakt. Ervaringsdeskundigen zijn inderdaad een meerwaarde, alleen er is ook duidelijk een neiging om bekeerlinggedrag te vertonen.

Daar bedoel ik mee dat ze nogal doorslaan naar de andere hoek. Je ziet het vaak al aan de doorleefde koppen dat het ervaringsdeskundigen zijn.

Het is allemaal goed bedoeld, alleen ze begrijpen soms niet dat er ook mensen zijn die geen problemen hebben met drugs. Meestal zijn dat ook de mensen die een leuke opvoeding hebben genoten en niet psychische problemen hebben.

Nu zie ik opeens in de media allerlei horrorverhalen over 3mmc, terwijl ik dan lees dat iemand 8 dagen doorgaat op 3mmc of 3mmc intravaneus gaat zitten nemen, en dat elke week. Nu en dan valt het me nog op dat ik nergens iets over doden lees. Ja, hoe kom je erbij vraag ik me dan af. Ik kreeg ruzie met iedereen op me heen, raakte mijn werk kwijt enz, enz. en ik voelde me nogal slecht. Ja, nogal logisch als je al je lichaamseigen voorraden van dopamine en serotonine er zo doorheen jast.

En diezelfde verhalen en erger kun je dus ook maken over alcohol, kun je ook maken over legale medicijnen en dan met tienduizenden doden erbij.

Alleen die verhalen komen dan niet in de media, want ja de advertentieruimte moet wel gevuld worden. Beetje 3mmc bashen want dat kan ongestraft zonder dat Heineken of 1 of andere grote pharmagigant daar gedoe over maakt.

Ik zie gewoon hoe goed en groot die lobby van de alcoholindustrie is. Bijvoorbeeld Amy Winehouse, waar is die aan overleden? Denk even na en geef dan je 1e antwoord.


Meeste mensen zullen zeggen heroïne of wellicht zelfs crack, terwijl de patholoog zei dat het alcoholvergiftiging was (12 lege flessen wodka rondom haar lichaam gevonden).

Met andere woorden op 1 of andere manier komen er nagenoeg zeer weinig droevige verhalen over alcohol in de media terwijl die er veel meer zijn dan 3mmc. Er vallen ook echt doden van bingegebruik van alcohol en dat niet alleen in het verkeer, maar ook aan acute alcoholvergiftiging. Toen ik op vakantie was in Rhodos zei de dokter daar (ik was in een soort egel gestapt in de zee) dat hij al 5 doden onder de 20 aan alcoholvergiftiging had gehad. Dat is dus 1 zomer. Lekker dat, hoor je toch nooit wat over? Ik weet nog een keer een jongen van 15 die moest naar het ziekenhuis omdat hij gewoon veel te veel had gedronken. Maag leeggepompt en hij kon het gelukkig navertellen.

Ik zie gewoon dat de massa allereerst door de media wordt voor gemasseerd om 3mmc te gaan verbieden. 3mmc moet tot een soort horrordrug gemaakt worden, terwijl echt alcohol vele malen erger is. En het opvallende is, 3mmc is helemaal niet zo gevaarlijk. Het is echt geen flakka, alleen dan zie je een artikel verschijnen over flakka en 3mmc waarbij niet heel subtiel 3mmc wordt meegetrokken Legale maar verwoestende drugs flakka en 3-mmc in opkomst: verslavingszorg slaat alarm | Binnenland | AD.nl .

‘De seks is geweldig, maar designerdrug 3-mmc heeft mijn leven verwoest’ | Binnenland | AD.nl

Een ander artikel . Elke week gebeuren ongelukken op de feestjes, mede omdat mensen behalve 3-mmc ook coke, speed en andere drugs gebruiken. Die cocktails zijn levensgevaarlijk . Een goede vriend was in Amsterdam in een sauna. Hij raakte oververhit mede door de drugs, maakte een val en kwam om het leven.”

Met andere woorden er wordt even 3mmc bij gehaald, terwijl die gozer het ook nog eens intraveneus gebruikt. Pfff.

En dan Grapperhaus met dit Volgens Grapperhaus gaat ook achter de legale designer drugs ‘een keiharde criminele wereld schuil waarin mensen worden geïntimideerd en bedreigd’.

Nu ken ik best wel wat van die mensen achter rc's en dan is echt heel ander volk dan die van de xtc en vooral coke. Ze lijken meer op koffieshopeigenaren qua vibe vind ik. Veel relaxter. Ja, weet het ook niet maar ze komen echt niet over als keiharde criminelen op mij. Dus het wordt allemaal zo geframed allemaal.

Ok, het is wel lang geworden. Ik las het draadje en ik moest die frustratie nu even hier een keer kwijt.
Klik om te vergroten...

Het is altijd het middel en nooit de persoon die het neemt. Je ego mag natuurlijk niet gekrengt worden.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pluto41 zei:
Ik heb vandaag een goedje getest wat ze verkopen onder de naam vanilla explosion. Het komt vloeibaar in een buisje Het is 3MMC hoofdzakelijk. Ik heb netjes de bijsluiter gebruikt (zo ongeveer) die stelt een dopje en dan na een paar uur ongeveer weer 1. Maar ik deed een dopje en een uur later helemaal niets. 2 dopje.Niets. Drie kwartier later 3edopje. Toen ging ie wel maar het was maar even prettig. Misschien anderhalf uur hooguit. Het was ook niet bijzonder. Ik vond er niets aan. Mn maat had de andere helft van mij gekregen zodat we beide wat konden testen hoe het voelde. Een beetje vergelijken dus. Het effect was dat je rustiger word, iets spraakzamer maar niets overdreven. Je lichaam voelt wat lichter bij het lopen. Jullie kennen het wel. En toen kwam de come down... Die duurde bij mij vandaag van laten we zeggen 15:30 tot nu nog steeds eigenlijk wel 23:21. En het is niet prettig. Geen eetlust. Kleine piemel. Biertje smaakt ook al niet meer. Sigaret nog wel gelukkig. Zweet poten, zweet handen. En al met al zeer teleurstellende ervaring en ik ga het zeker niet meer gebruiken. Dat was het.
Klik om te vergroten...
Eigenlijk horen ze dat soort verpakkingen ook niet te verkopen die zo op consumptie is gericht. Ik houd sowieso niet erg van vloeistoffen met drugs erin omdat je dan niet kan wegen wat de dosis is. Daarmee geef je belangrijke controle uit handen, in de blauwe ogen van de verkoper. En daar moet je dus maar blind op vertrouwen.

Daarom voor mij alleen poeder/kristal.
T
ToniSeroneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het is duidelijk dat via lijntjes bij verslavingszorg instellingen er iets van een hetze tegen 3mmc wordt gevoerd.

Die mensen worden uiteindelijk betaald door de overheid, en die verslavingszorgmedewerkers zijn vaker dan meestal mensen die zelf vroeger iets te veel van de pillendoos hebben gepakt. Ervaringsdeskundigen zijn inderdaad een meerwaarde, alleen er is ook duidelijk een neiging om bekeerlinggedrag te vertonen.

Daar bedoel ik mee dat ze nogal doorslaan naar de andere hoek. Je ziet het vaak al aan de doorleefde koppen dat het ervaringsdeskundigen zijn.

Het is allemaal goed bedoeld, alleen ze begrijpen soms niet dat er ook mensen zijn die geen problemen hebben met drugs. Meestal zijn dat ook de mensen die een leuke opvoeding hebben genoten en niet psychische problemen hebben.

Nu zie ik opeens in de media allerlei horrorverhalen over 3mmc, terwijl ik dan lees dat iemand 8 dagen doorgaat op 3mmc of 3mmc intravaneus gaat zitten nemen, en dat elke week. Nu en dan valt het me nog op dat ik nergens iets over doden lees. Ja, hoe kom je erbij vraag ik me dan af. Ik kreeg ruzie met iedereen op me heen, raakte mijn werk kwijt enz, enz. en ik voelde me nogal slecht. Ja, nogal logisch als je al je lichaamseigen voorraden van dopamine en serotonine er zo doorheen jast.

En diezelfde verhalen en erger kun je dus ook maken over alcohol, kun je ook maken over legale medicijnen en dan met tienduizenden doden erbij.

Alleen die verhalen komen dan niet in de media, want ja de advertentieruimte moet wel gevuld worden. Beetje 3mmc bashen want dat kan ongestraft zonder dat Heineken of 1 of andere grote pharmagigant daar gedoe over maakt.

Ik zie gewoon hoe goed en groot die lobby van de alcoholindustrie is. Bijvoorbeeld Amy Winehouse, waar is die aan overleden? Denk even na en geef dan je 1e antwoord.


Meeste mensen zullen zeggen heroïne of wellicht zelfs crack, terwijl de patholoog zei dat het alcoholvergiftiging was (12 lege flessen wodka rondom haar lichaam gevonden).

Met andere woorden op 1 of andere manier komen er nagenoeg zeer weinig droevige verhalen over alcohol in de media terwijl die er veel meer zijn dan 3mmc. Er vallen ook echt doden van bingegebruik van alcohol en dat niet alleen in het verkeer, maar ook aan acute alcoholvergiftiging. Toen ik op vakantie was in Rhodos zei de dokter daar (ik was in een soort egel gestapt in de zee) dat hij al 5 doden onder de 20 aan alcoholvergiftiging had gehad. Dat is dus 1 zomer. Lekker dat, hoor je toch nooit wat over? Ik weet nog een keer een jongen van 15 die moest naar het ziekenhuis omdat hij gewoon veel te veel had gedronken. Maag leeggepompt en hij kon het gelukkig navertellen.

Ik zie gewoon dat de massa allereerst door de media wordt voor gemasseerd om 3mmc te gaan verbieden. 3mmc moet tot een soort horrordrug gemaakt worden, terwijl echt alcohol vele malen erger is. En het opvallende is, 3mmc is helemaal niet zo gevaarlijk. Het is echt geen flakka, alleen dan zie je een artikel verschijnen over flakka en 3mmc waarbij niet heel subtiel 3mmc wordt meegetrokken Legale maar verwoestende drugs flakka en 3-mmc in opkomst: verslavingszorg slaat alarm | Binnenland | AD.nl .

‘De seks is geweldig, maar designerdrug 3-mmc heeft mijn leven verwoest’ | Binnenland | AD.nl

Een ander artikel . Elke week gebeuren ongelukken op de feestjes, mede omdat mensen behalve 3-mmc ook coke, speed en andere drugs gebruiken. Die cocktails zijn levensgevaarlijk . Een goede vriend was in Amsterdam in een sauna. Hij raakte oververhit mede door de drugs, maakte een val en kwam om het leven.”

Met andere woorden er wordt even 3mmc bij gehaald, terwijl die gozer het ook nog eens intraveneus gebruikt. Pfff.

En dan Grapperhaus met dit Volgens Grapperhaus gaat ook achter de legale designer drugs ‘een keiharde criminele wereld schuil waarin mensen worden geïntimideerd en bedreigd’.

Nu ken ik best wel wat van die mensen achter rc's en dan is echt heel ander volk dan die van de xtc en vooral coke. Ze lijken meer op koffieshopeigenaren qua vibe vind ik. Veel relaxter. Ja, weet het ook niet maar ze komen echt niet over als keiharde criminelen op mij. Dus het wordt allemaal zo geframed allemaal.

Ok, het is wel lang geworden. Ik las het draadje en ik moest die frustratie nu even hier een keer kwijt.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Martinus zei:
Het is altijd het middel en nooit de persoon die het neemt. Je ego mag natuurlijk niet gekrengt worden.
Klik om te vergroten...

wiens ego mag niet gekrenkt worden?
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#20
someone2021 zei:
ik had zelf 1,2 gram en heb daar 2 avonden meegedaan. Eerste avond moest ik mij beheersen en uiteindelijk meer gebruikt dan de bedoeling omdat ik de volgende dag nog wel een beetje fit wilde zijn. De volgende avond de rest gebruikt maar dat was niet zoveel meer dus viel wat tegen.
Weet niet zo goed of ik het nog eens ga bestellen. Nu laatst 5 mapb besteld, 3 capsules. Dat vond ik echt stukken beter.
Maar als je 3mmc gaat bestellen zou ik wel zeker voor 1 gram gaan op een avond. Misschien moet je ook maar overwegen om 3 mmc capsules te nemen ipv poeder of kristallen. Want met snuiven blijf je maar doorgaan omdat het effect kort is. Je kunt het ook in een wc papiertje doen en inslikken maar dat is wat armoedig.
Klik om te vergroten...
someone2021 zei:
Dan gaan ze niet echt af op horrorverhalen. Zelf vind ik het 3 mmc niet verslavend, een keer gedaan en vraag me af of ik het ooit nog ga bestellen. Maar dat is dus persoonlijk want je hoort ook zeker andere verhalen.
Klik om te vergroten...
Dus je hebt veel teveel gebruikt en de avond daarna ben je direct weer doorgegaan. En dan zeggen dat je het niet verslavend vindt. Bestel het inderdaad maar niet meer!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."