Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-mmc voor het eerst uitproberen

3-mmc voor het eerst uitproberen

79 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#1
whitesugar zei:
kwa slapen is persoon verschillend. er zijn mensen die na gebruik van dit spul bijna gelijk kunnen slapen en mensen die uren wakker zijn. ik zelf ben altijd uren wakker, maar dat ligt er ook aan hoeveel je gebruikt denk ik.
Klik om te vergroten...
Ik moet maar 3 lijntjes snuiven en ik ben hele nacht wakker tot de namiddag...
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hiyou zei:
Ik moet maar 3 lijntjes snuiven en ik ben hele nacht wakker tot de namiddag...
Klik om te vergroten...
Heb hetzelfde probleem. Ik neem altijd oraal. Maar ik had ook een keer licht gedoseerd en maar 2 a 3 keer genomen omdat ik dacht misschien slaap ik dan goed. Maar zelfs toen sliep ik heel slecht.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#3
whitesugar zei:
Heb hetzelfde probleem. Ik neem altijd oraal. Maar ik had ook een keer licht gedoseerd en maar 2 a 3 keer genomen omdat ik dacht misschien slaap ik dan goed. Maar zelfs toen sliep ik heel slecht.
Klik om te vergroten...
Dat is gwn echt niet normaal bij die mmctjes. Echte zombie drug :tongueout: slapen onmogelijk! Dat is het kutste eraan. Dan nog es het gevoel erbij dat je hart op hol slaat... En ik neem echt nooit veel.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#4
whitesugar zei:
kwa slapen is persoon verschillend. er zijn mensen die na gebruik van dit spul bijna gelijk kunnen slapen en mensen die uren wakker zijn. ik zelf ben altijd uren wakker, maar dat ligt er ook aan hoeveel je gebruikt denk ik.
Klik om te vergroten...
Hiyou zei:
Dat is gwn echt niet normaal bij die mmctjes. Echte zombie drug :tongueout: slapen onmogelijk! Dat is het kutste eraan. Dan nog es het gevoel erbij dat je hart op hol slaat... En ik neem echt nooit veel.
Klik om te vergroten...

ja, echt 'grappig'..van koffie te laat drinken.. 1 lijntje speed.. mdma..psychedelica.. disso's.. etc etc.. sla ik zo een nachtje over..
3-mmc?.. 6 uur later slapen.. echt vreemd! 😅
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gympie zei:
ja, echt 'grappig'..van koffie te laat drinken.. 1 lijntje speed.. mdma..psychedelica.. disso's.. etc etc.. sla ik zo een nachtje over..
3-mmc?.. 6 uur later slapen.. echt vreemd! 😅
Klik om te vergroten...
Wtf 😆
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hiyou zei:
Dat is gwn echt niet normaal bij die mmctjes. Echte zombie drug :tongueout: slapen onmogelijk! Dat is het kutste eraan. Dan nog es het gevoel erbij dat je hart op hol slaat... En ik neem echt nooit veel.
Klik om te vergroten...
Dat is inderdaad het rotte eraan. En mijn hart die gaat dan ook tekeer inderdaad. Dan lig ik op bed en is het echt: BOEM BOEM BOEM. En ik neem eerlijk gezegd soms wel best veel🙈
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gympie zei:
ja, echt 'grappig'..van koffie te laat drinken.. 1 lijntje speed.. mdma..psychedelica.. disso's.. etc etc.. sla ik zo een nachtje over..
3-mmc?.. 6 uur later slapen.. echt vreemd! 😅
Klik om te vergroten...
Een woord: jaloers!😮 ik ken ook iemand die kan gewoon aan de 3mmc en speed en kan vervolgens gewoon goed slapen...
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#8
whitesugar zei:
Een woord: jaloers!😮 ik ken ook iemand die kan gewoon aan de 3mmc en speed en kan vervolgens gewoon goed slapen...
Klik om te vergroten...
Niet te snappen!
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#9
whitesugar zei:
Dat is inderdaad het rotte eraan. En mijn hart die gaat dan ook tekeer inderdaad. Dan lig ik op bed en is het echt: BOEM BOEM BOEM. En ik neem eerlijk gezegd soms wel best veel🙈
Klik om te vergroten...
Inderdaad, ik heb ook meestal een hartslag tussen de 150,160 dan en dan is het ook vrij logisch dat slapen onmogelijk is :tongueout:
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hi. Leuk dat je wilr proberen. In mijn ogen is 3mmc de beste drugs die er is. Zelf heb ik al : xtc, mdma, ghb, coke, speed, keta ect geprobeerd maar dit overtreft alles

kleine tip. Ik zelf heb mexelf er te ver in laten gaan en echt tijdje verslaafd geweest. Dus kijk alsjeblieft uit dat het gewoon een keertje in de zoveel tijd is en niet wekelijks.

dat gezegd te hebben : slikken / innemen is beter dan snuiven. Snuiven geeft enorme cravings en neem je opgegeven moment Om het half uur bij. Ook je neus gaat helemaal naar de klote. Toen in het meerdere keren per week deed snoot ik elke dag bloed op uit mijn neus.

zelfs qua kristallen weet ik de hoeveelheid niet. Ik nam altijd dikke nakkies.

kijk uit naar geniet vooral enorm. Je wordt enorm blij en energiek. Ga vooral lekker genieten en leuke dingen doen. Zelf vind ik schilderen, wandelen ( nu met avondklok moeilijk), muziek luisteren, met mensen praten enorm leuk. Ook lekker spelletjes spelen.

snoepjes en frisdrank zoals ice tea maken het nog beter. Als je lolly’s of iets heb, lekker die erbih houden. Die dingen wordr goddelijk.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hiyou zei:
Inderdaad, ik heb ook meestal een hartslag tussen de 150,160 dan en dan is het ook vrij logisch dat slapen onmogelijk is :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ik ga mijn hartslag niet meten als ik aan de drugs zit, ik weet dat ie veelste hoog is dan. Ik heb een keer mijn bloeddruk en hartslag gemeten toen ik aan de coke en drank zat en die waren behoorlijk hoog😬
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hiyou zei:
Niet te snappen!
Klik om te vergroten...
Ik kon ook om 21u20 nog een lijntje snuiven en slapen om 21u45...

Ooh, the good old times 😂
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zou 3mmc ook wel eens willen proberen...... hoeveel ben je nodig voor 1 avondje? ......wil gewoon niet meer in huis hebben ivm de verslavings verhalen die je leest.
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#14
wapboy zei:
Zou 3mmc ook wel eens willen proberen...... hoeveel ben je nodig voor 1 avondje? ......wil gewoon niet meer in huis hebben ivm de verslavings verhalen die je leest.
Klik om te vergroten...
Je raakt niet meteen verslaafd eraan hoor. Zelf zal ik gewoon een gram halen en die met iemand delen. Als je alleen doet gewoon apart houden voor de volgende keer.

zeker een aanrader om te proberen !

en die verhalen die je leest Over verslaving zijn zeker waar, maar je word niet na een paar keer gebruiken verslaafd. Als je zelf je grens trekt zoals bij andere harddrugs is er geen probleem. Als je verslaving gevoelig bent, misschien even inlezen op internet hoe en wat.

veel plezier alvast !
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat je niet direct verslaafd raakt snap ik....heb alleen geen zin in 3 nachten doorhalen.....1 nacht of dag gebruiken is oke.
Ben niet van het snuiven zit aan pellets te denken.
s
someone2021Lid
01-01-2024, 00:00
#16
ik had zelf 1,2 gram en heb daar 2 avonden meegedaan. Eerste avond moest ik mij beheersen en uiteindelijk meer gebruikt dan de bedoeling omdat ik de volgende dag nog wel een beetje fit wilde zijn. De volgende avond de rest gebruikt maar dat was niet zoveel meer dus viel wat tegen.
Weet niet zo goed of ik het nog eens ga bestellen. Nu laatst 5 mapb besteld, 3 capsules. Dat vond ik echt stukken beter.
Maar als je 3mmc gaat bestellen zou ik wel zeker voor 1 gram gaan op een avond. Misschien moet je ook maar overwegen om 3 mmc capsules te nemen ipv poeder of kristallen. Want met snuiven blijf je maar doorgaan omdat het effect kort is. Je kunt het ook in een wc papiertje doen en inslikken maar dat is wat armoedig.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#17
someone2021 zei:
Maar als je 3mmc gaat bestellen zou ik wel zeker voor 1 gram gaan op een avond.
Klik om te vergroten...
Voor iemand die begint of de eerste keer 3mmc gaat doen is een paar lijntjes van 80 mg of een bommetje van 100 mg genoeg om een avondje plezier te hebben hoor. Om er nou gelijk 1 gram op een avond te zeggen lijkt (zelfs mij) niet echt verstandig.
s
someone2021Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja lastig hangt er ook weer vanaf met hoe lang je door wil gaan. Maar 80 mg is ongeveer 1/12 deel van 1 gram. Dat is echt te weinig.
Hier werd al eerder geadviseerd om met iemand anders 1 gram te doen. Misschien is dat wel beter. Want 80 mg kun je uberhaubt niet bestellen dat is te weinig. Natuurlijk bestel je dan een gram met het idee dat maak ik niet op. Maar geloof mij maar een gram gaat er prima doorheen op een avond.
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gewoon even heel eerlijk, het is een heerlijk spulletje mits je er verstandig mee omgaat.

Van alle drugs die ik gedaan heb vind ik 3-MMC wel het meest verslavend. Ik ga er makkelijk 2 dagen op door en heb ook wel eens een hele week elke dag gebruikt. Dit is nog nooit gebeurd met pep of coke o.i.d.

Dit komt ook uiteraard ook omdat het goedkoop en simpel te bestellen is met 2 klikken. Uitkijken dus
s
someone2021Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dan gaan ze niet echt af op horrorverhalen. Zelf vind ik het 3 mmc niet verslavend, een keer gedaan en vraag me af of ik het ooit nog ga bestellen. Maar dat is dus persoonlijk want je hoort ook zeker andere verhalen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."