#1
Ik vind de werkingsduur van Mdma ook aan de korte kant, en de negatieve invloed op mijn erectie eigenlijk te sterk. Zijn er indicaties dat 5abp, 6apb of 4mmc beter zijn voor je stijve?
In mijn ervaring is de kater van 6-APB minder heftig, maar duurt langer. Bij MDMA duurt het meestal 1 á 2 dagen voor ik me weer in orde voel, bij 6-APB voel ik me toch 4 á 5 dagen erg vervelend.Mijn hoofd voelt na een keer 6-APB gebruiken ook wel wat meer gefrituurd dan op MDMA vind ik.
In mijn ervaring is de kater van 6-APB minder heftig, maar duurt langer. Bij MDMA duurt het meestal 1 á 2 dagen voor ik me weer in orde voel, bij 6-APB voel ik me toch 4 á 5 dagen erg vervelend.
Ben je bekend met de 3 maanden regel van mdma? Je kan mdma het beste sporadisch gebruiken, omdat het anders een te grote aanslag is op de neurotransmitter serotonine en de receptoren in je hersenen.Ik gebruik het enkel om te mediteren omdat je selfchatter volledig weg is.
Nee hoor. Gedachten (en/of gevoelens) zijn nooit het probleem bij meditatie. Het proberen controleren van gedachten is het probleem. Als je gewoon alle gedachten en gevoelens er laat zijn, maar zonder deze proberen te sturen, vastgrijpen of wegdrukken, dan is je meditatie goed.Ben je bekend met de 3 maanden regel van mdma? Je kan mdma het beste sporadisch gebruiken, omdat het anders een te grote aanslag is op de neurotransmitter serotonine en de receptoren in je hersenen.
Het is inderdaad heerlijk als het eens stil is in je hoofd. Alleen lijkt mij mdma dan minder geschikt om mee te mediteren, omdat je het niet vaak kan gebruiken. Voor rc-analogen geldt dit evenzo.
Is het erg als gedachten komen en gaan tijdens het mediteren? Misschien kan @Mindless daar wat meer over vertellen? Die is erg thuis in dit onderwerp.
Als je voor mediteren gaat zou ik voor 2 cb fly gaan. Ik pak het liefst 10 mg nasaal, komt veel stabieler en sneller op (uurtje) en na uurtje of 5 kun je gewoon slapen. 0 kater, je gaat met een glimlach slapen, alleen verdrijft het de moeheid nietnasaal heeft ook als voordeel dat je gewoon kunt eten. Het is wel een kalm middel, heerlijk om op de bank naar een mooi object te kijken. Ik heb een grote foto van onze boot hangen en die bewegende golfjes zijn zo gaaf dan.
Het is de vaagheid en blijheid van xtc maar wel lichter. En 0 energie extra. Je kunt heerlijk genieten van een concert, je gaat springen maar ook gapen tegelijk. Ontzettend stuurbaar zo'n 2 cb fly trip. Het moment om je je tot iets te zetten is wel beetje lastig. Maar ga het maar doen, je krijgt er geen spijt van
Alleen doet nasaal een kwartier serieus zeer. En dan bedoel ik echt serieus tot rode ogen toe. Daarbij is 4 fma nog mild. Denk eerder dat dat het bindmiddel zelf is.
nu word ik al helemaal nieuwsgierig! de volgende keer doe ik eerst nog een keer 3-mmc denk ik om te kijken of alles goed hersteld is, en daarna ga ik denk ik 6apb proberen.6 apb is mdma op anabolen, de grote broer. Ik deed 250mg. En 6apb (benzofury) is zoals je op je piek zit van de mdma, dat je tering hard gaat.. dat 16 uur lang, maar wel helder blijft in je hoofd, dus niet zoals bij mdma dat je tering wazig word.. en dat mensen je gaan robben van je telefoon etc.. en dat 16 uur lang. 6 apb (benzofury) werkt teeeering lang.
6apb is perfect voor feesten, 1x een goede dosis en je pakt nooit meer bij.
bij die 250mg dosis ging ik zeker 18 uur teeeering hard, zoals mdma kauwen op lollypops, kauwgoms maar lekker helder in je kop, je bent er nog bij met je koppie ( wel even zonnenbril op) en gaan.. wat een ervaring was dat.. heeft mdma helemaal overstromen.
Daarom vind ik 6apb(benzofury) ideaal voor een feest of weekend festival.
mdma gewoon voor thuis.
poahhhh wat een spul dat 6 apb (benzofury)
je gaat zo kneiter hard maar blijft wel helder, niet dubbel kijken of wazig oid. Niet bestolen worden van je telefoon omdat je tering hard spaced van de mdma oid.
ja top spul. Overklast mdma in veel dingen.
Hier hetzelfde, toch maar eens bestellen. Hoor zóveel goede verhalen hierover, de werkingsduur is voor mijzelf echt een pluspunt. Ben benieuwd!nu word ik al helemaal nieuwsgierig! de volgende keer doe ik eerst nog een keer 3-mmc denk ik om te kijken of alles goed hersteld is, en daarna ga ik denk ik 6apb proberen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."