Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi, ik zou zeggen probeer alles onder de regenboog.. Ik heb de laatste weken f-ket gebruikt en voor het eerst een heel klein beetje dmt gerookt.. Ik weet niet welke van de 2 maar er is echt een wonder gebeurd.. Ben terug productief, kan dingen afwerken, ben trots op mezelf.. Heb ooit een lsd trip gehad waarin me werd verteld dat alles een reden en functie heeft in je lichaam. Pijn = oppassen er is iets mis! Als je een depressie hebt, doe je waarschijnlijk iets niet goed in je leven. Hersenen zeggen stoppen! Dit wil ik niet meer! Je leeft misschien een leven wat je ziel niet gelukkig maakt.. Je leeft bv wat andere mensen/maatschappij van je verwacht. Dan kan je elk medicijn/rc/… onder de zon gebruiken maar niks zal langer dan tijdelijk helpen.. In m’n trip werd letterlijk gezegd “je hebt je leven op automatische piloot geleefd, je begint wakker te worden en merkt nu pas hoe verschrikkelijk ongelukkig je bent. Je mag nooit antidepressiva nemen, deze laten je terug in slaap gaan” maw door het leven gaan zonder je bewust te zijn van alles om je heen maar terug op de hoge snelheidstrein stappen waarin we tegenwoordig leven. Lijkt een beetje zweverig maar ik hoop dat je er iets aan hebt.. Ik denk dat je alleen uit een depressie kan komen als je klaar bent om al je demons uit de kast te trekken en ze 1 voor 1 onder ogen durft te komen. Is waarschijnlijk een van de moeilijkste dingen die je ooit moet doen maar je zal jezelf heel dankbaar zijn achteraf. Verantwoordelijkheid nemen voor je eigen leven. Succes en heel veel sterkte! Je kunt alles aan! 🥊"
"Hi, Ik ben nieuw hier.. Ik woon in België en weet sinds 6 maanden dat ik ADHD heb. Mijn zoektocht naar de juiste medicatie is dramatisch! In Nederland wordt een groot deel van de medicatie vergoed als het in je pakket zit, hier is dat een beetje anders. Voor elk medicijn moet je betalen.. Als ik bv concerta haal ben ik tussen de 60 a 70 euro kwijt.. Ik heb al redelijk wat medicatie geprobeerd met als gevolg dat ik een hele lade vol heb liggen met medicatie dat me super veel geld heeft gekost (lees honderden euro’s!!!!) Niet dat dat erg is maar ik vind het systeem zo’n verspilling. Ik wil niet dat iemand anders voor zn medicatie moet betalen, gaat ondervinden dat het niet werkt en vervolgens ongebruikt in de kast heeft liggen. Beetje hippie achtig idee van mezelf maar bestaat er zoiets als medicatie swap.. Ik heb zelf voor apotheekassistente gestudeerd en ik weet wat ik doe, ik snap ook dat dat gevaarlijk is voor mensen die geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Begrijp me daarom aub niet verkeerd ik zit hier niet zelfmedicatie te promoten. Ik vroeg me gewoon af bestaat het? Of wat doen jullie in zo’n situatie?"
"Hi, Ik zal even mn hele verhaal hier posten dan is het misschien iets duidelijker. Deze zomer had iemand iets gepost over dat ze geen boek kon lezen en dat dat komt omdat ze ADHD heeft. Ik dacht ik geen boek kon lezen omdat ik dyslexie heb.. Ik had nog nooit iemand horen zeggen dat ze geen boek konden lezen dus ik was nieuwsgierig. Toen ik de symptomen ging opzoeken viel ik achterover omdat dit een beschrijving van mezelf was. (Ik was de persoon die dacht dat ADHD niet bestond, karma ) De testen hier in België kosten 1000 euro. Ik dacht ja allemaal leuk en aardig maar ik wil eerst medicatie testen want als ik het straks niet heb, ben ik 1000 euro lichter en ben ik nog geen stap verder. Ik ging stiekem op zoek naar Ritalin. Ik vond geen Ritalin maar wel Dex. Ik dacht dex zal wel niet werken maar kom op we zullen het proberen. Op het moment dat ik dex heb genomen, ging er een nieuwe wereld voor me open. Ik kon voor de eerste keer in m'n leven een taak afmaken zonder tegengewerk van mezelf. Daarna Ritalin geprobeerd om te zien of dit bij mij aansloeg, helaas niks. M'n testen gedaan en begin Juni kreeg ik officieel m'n diagnose. Dex wordt inderdaad niet zomaar voorgeschreven hier in België. (Wat ik trouwens ABSURD vind!!) Als eerst moest ik beginnen met Ritalin. Ik zei Methylfenidaat helpt niet bij mij! Maaaaaar ik moest het toch terug proberen.. En niet 1, NEEEEEEEE, alle soorten maten, merken en hoeveelheden. Als ik dit neem, word ik heel warrig, opgefokt en daarna heeeeeel somber en wil ik gaan slapen. Daarna mocht ik beginnen aan het wondermiddel Strattera. De grootste troep die er bestaat! Ik werd letterlijk een ongemotiveerde zombie, gevangen in mn eigen lichaam. En een van de leukste bijwerkingen, zelfmoordgedachtes. Kers op de taart Eind september was 1 van de laatste keren dat ik stiekem dex had geprobeerd met positief effect en 2 maanden later merkte ik opeens dat het niet meer werkte.. Ik kreeg eigenlijk precies hetzelfde gevoel als wat ik bij Ritalin kreeg. Vorige week een afspraak bij m'n psychiater gehad en heb m alles verteld dat ik het vroeger stiekem had geprobeerd en dat het werkte en daarna niet meer. Ik heb hem gevraagd mag ik het nog 1 keer proberen om te kijken of het echt niet helpt want dan kan ik het wegstrepen van m'n lijst. (Lees ik nam medicatie van een ander maar je weet natuurlijk nooit 100 procent zeker of dit echte medicatie is en ik had er eigenlijk nooit over nagedacht dat dit echt fucking gevaarlijk kan zijn) Voor mij was 1 tabletje genoeg geweest maar ik kreeg er 60 op voorschrift.. Ik probeerde de dex en ik merk nu in januari dat het nog altijd niet terug aanslaat.. Ben momenteel bezig met Selegiline.. Maar in mn keukenkastje ligt : Ritalin Mediket Concerta 18 mg Concerta 27 mg Strattera 25 mg Strattera 40 mg 4 potjes dex ander potje dex van een andere apotheek nog een ander potje dex van de apotheek hier in belgië Dus rond de 300 euro medicatie waar ik geen kut aan heb en misschien iemand anders wel! Medicatie die ik wil proberen zijn medicatie zoals bumetanide of moclobemide.. Medicatie die ik 100 procent zou krijgen van mn arts als ik het vraag.. Maar ik vind het zo'n verspilling want waarschijnlijk heeft iemand het thuis liggen en doet er niks mee, juist hetzelfde met de medicatie die ik thuis heb liggen.. Het gaat me meer over de mindset erachter. Btw ik zie ADHD niet als een handicap.. Verre van.. Ik leer nu verschillende mensen met ADHD kennen en het zijn de leukste, gezelligste, makkelijkste en eerlijkste mensen die ik ooit heb ontmoet. Mijn enigste probleem is dat als ik bv mn huis wil opruimen en schoonmaken en mn ADHD heel erg is, ik wel baas kan zijn over mn lichaam en kan zeggen.. Jawel vriendin, ook al heb je geen zin, je gaat het lekker wel doen. Momenteel is mn uitstelgedrag abnormaal en motivatie 0,0.. Niks krijgt me in gang.. Daarom wil ik eigenlijk geen antidepressiva proberen, ik wil mn adhd gebruiken wanneer ik het wil. Kortwerkende medicatie lijkt mij dus ideaal.. Ik wil even duidelijk zijn. Ik ben geen iemand die drugs gebruikt/misbruikt. Ik heb wiet, space cake, coke en mdma gedaan. Allemaal 1 keer gedaan en daarna nooit niet meer.. Enigste wat me boeiend lijkt is DMT maar dat durf ik momenteel nog niet Inner_search, je zegt dat je al vanaf je 13e aan het zoeken bent. Wat heb je allemaal geprobeerd en wat zijn voor jou de belangrijkste dingen die je hinderen? Ik ben trouwens sinds eind december bezig met te mediteren. Ik ben misschien raar maar mijn motto in het leven is : 'Gaat niet bestaat niet' Dus een paar tegenslagen met medicatie houden me niet tegen om iets te vinden wat wel voor me werkt.."
"Helemaal correct haha.. Ben normaal gezien een vrouw van 2 woorden"
"Mezelf zei: . 5-MeO-DMT nog maar +-4 a 5 keer gedaan. 2x breakthrough en 1x een zeer lage dosis gesnoven waar ik de volledige Zen staat bereikte. Klik om te vergroten... Is snuiven de moeite? Ik vind hier zo weinig over terug"
"Hi jongens, welke research chemical lijkt het meeste op mdma? Ik gebruik het enkel om te mediteren omdat je selfchatter volledig weg is. Heb je een research chemical die hetzelfde doet? Of zou ik het toch beter bij de echte mdma houden? Alvast bedankt!"
"Hi, Ik heb een oliepijpje maar mij lukt het niet zo goed om te roken. Eerste keer dat ik het deed was m’n hart ook als een gek aan het kloppen. Ik kon heel goed de linker en de rechter kamer van m’n hart samentrekken, heel eng gevoel! Daarna enorme rust.. Ik snap alleen niet hoe mensen naar een andere dimensie gaan! Ik wil ook! Hoe lang duurt het moment dat je de rook inademt en dan opeens weg bent? Wat ervaar je dan? Ben je op dat moment bang? Ben mentaal je echt weg of kan je perfect je ogen nog open doen?"
"Hi jongens, Ik heb woensdag voor de eerste keer 4-HO-MET 20 mg genomen. Ik had een vrije dag en ik voelde dat het het moment was! Ik wil graag even mijn ervaring met jullie delen en of iemand ook zoiets heeft meegemaakt want alles wat ik over dit middel terug kan vinden op internet is dat het niet zo'n diepgaand middel is en dat het heel licht en luchtig is. Mijn ervaring zou ik niet licht en luchtig noemen, alles behalve! Ik heb nog nooit zoiets diepgaand meegemaakt. Ik ben zo onder de indruk, ik ben het nog altijd aan het verwerken. Ik kreeg een soort van download van het universum met zoveel informatie. Voor de inname had ik een beetje mezelf ingelezen hier op de website. Door de verhalen die ik hier las, ging ik er vanuit dat ik rustig dingen kon doen in de buitenwereld. Ongeveer een half uur na inname voelde ik dat het begon te werken. Ik werd een beetje misselijk en moest een beetje overgeven. Hoe raar dat het ook klinkt maar het overgeven voelde goed en was ook maar een klein beetje. En toen begon t.. Ik werd precies naar een ander universum gesleurd! Mn visuals waren allemaal dierenprinten. Ik zag zebraprint, slangenprint,.. Een hand probeerde me op te trekken om te laten zien hoe zwaar een lichaam voelt. Daarna voelde ik een extreme relaxatie. Ik was nog nooit zo relax geweest en voelde me zo licht als een veertje. Ik kreeg de meest rare dingen door zoals dat er een parallel universum is en alles wat we hier doen of zeggen, invloed en direct verband heeft op daar. Het werd me duidelijk dat het leven een dualitisch spel is, jagen of het prooi zijn. Ik had het gevoel alsof ik uit mn lichaam wou vloeien maar m'n schouders hielden me tegen. Ik voelde me als een racepaard dat de stal wou verlaten maar het lukte niet. Ik kon me niet losmaken van m'n schouders. Ik ben vaak in lachen uitgebarsten, het was 10 uur 's ochtends, ik zat midden in een trip! Mentaal maakte ik een opmerking 'Jeetje, dit is wat veel voor m'n hersenen allemaal, zo vroeg op de ochtend!' Take it easy, take a sisi man!! Er werd me getoond dat er meerdere lagen zijn tot dit universum en deze werken allemaal gelijktijdig samen. Ik was op het moment ook heel erg bewust van alle informatie die ik kreeg en probeerde ook bewust heel goed op te letten, om zoveel mogelijk 'informatie' terug mee te nemen. Ik merk nu dat ik al een groot deel kwijt ben, helaas. Ik zag dat het universum uit code bestond en het zag eruit zoals ze in futuristische films vaak computers uitbeelden, doorschijnend met dat blauwe licht. Ik lag met m'n hondje op bed te spelen. Ze is al oud, ze is 13 jaar en haar gezondheid is niet meer geweldig. Ik weet dat ik heel bewust dat moment probeerde te branden in m'n hersenen zodat ik het nooit zou vergeten omdat ik besefte dat ze er op een dag niet meer zal zijn. Ik kreeg toen opeens een raar bovenaanzicht van mn hele leven. Er kwam een intens verdriet over me, niets is permanent in het leven. Ik heb nog nooit zo hard stil gehuild. Dit verdriet kwam echt uit m'n tenen zo diep! Het voelde alsof ik op dat moment mocht rouwen over de gedachte dat niks permanent is en het voelde ook of ik aan het rouwen was voor m'n hele leven. Daarna werd me uitgelegd dat alles vloeiend is in het leven en op het moment dat je grip wilt hebben op iets, dan ga je jezelf pijn doen. Wat ik ook heel opmerkelijk vond is dat toen in de muziek opzette, de muziek binnenkwam als een klimop. De muziek groeide figuurlijk over het bed en kwam zo bij mij naar binnen. Ongeveer 4 uur later in de trip, deed ik mn ogen open en keek ik naar m'n handen. Ik zag de handen van m'n moeder. Ik schrok hier enorm van. Ik heb bewust geen contact meer met mn moeder omdat er teveel dingen zijn gebeurd. Ik was helemaal in de war en moest met de camera van m'n telefoon wel checken of ik wel in het juiste lichaam zat. Ik had het gevoel dat ik in het lichaam van mn moeder zat! Ik kreeg een boodschap door 'Zolang je je moeder niet aanvaard, zal je jezelf nooit aanvaarden!' Wat je een ander aandoet, doe je jezelf aan. Ik ben als de dood om op m'n moeder te lijken! M'n moeder heeft aangegeven dat ze graag euthanasie wilt aanvragen, dus ik kreeg wel opeens een heel paniekerig gevoel. Ik zat me opeens te bedenken dat ik het misschien moet bijleggen met m'n moeder voordat ze zal sterven. Dit is iets wat me de laatste dagen enorm bezig houdt omdat ik dacht dat ik dit stukje in m'n leven al had afgesloten, blijkbaar niet. Voor de rest heb ik ook enorme veel lachkicks gehad! Muziek voelde heel diep. Elk nummer had een diepere betekenis en speelde omdat het zo moest zijn. Ik had ook van die stomme dingen zoals naar het plafond kijken. M'n ogen keken per ongeluk recht in een spotje. Het licht was zo sterk alsof het net leek alsof het van een ruimteschip kwam en ze me elk moment konden opzuigen. Ik liep schaterlachend door m'n appartement heen. M'n buren moet ook weer iets hebben gedacht omdat ik 1 moment aan het lachen was en het volgende moment hysterisch aan het huilen was. Waar ik heel benieuwd naar ben is of iemand anders ook zulke dingen heeft ervaren? Eventueel met andere andere middelen? Ik heb het gevoel alsof m'n hele leven tot dat moment heeft geleid. De synchroniciteit sinds woensdag is ook abnormaal! Het lijkt wel of ik gebombadeerd word door angel numbers"
"Geneesmiddel zei: Woww ik hoor zelden dat mensen hier zo een diepgaande ervaring op hebben. Het klinkt als een hele mooie trip en alsof je er echt wat van hebt geleerd/inzichten heb gekregen, zoals dat over je moeder. Ga je het echt proberen bij te leggen of contact op te zoeken? Ik weet je situatie natuurlijk niet maar ik denk dat het heel mooi zou zijn. Heb je weleens andere tripmiddelen gebruikt en zo ja, was je daar ook gevoeliger voor? Klik om te vergroten... Ja, ik heb weleens tripmiddelen gebruikt. Ik ben normaal gezien altijd een mietje. Ik neem nooit veel omdat ik altijd voorzichtig een nieuwe stof wil proberen zonder slecht te gaan. Ik heb dingen zoals 1p-lsd, al-lad, 2cbfly, mdma, 6apb geprobeerd. Ik moet zeggen als ik 50 ug 1p-lsd neem, m’n gezicht al van m’n schedel begint te smelten 😂 dus heb inderdaad niet veel nodig. Ik vond deze stof heel aangenaam omdat je heel helder van geest blijft. Ik durf vaak geen hogere dosis lsd te nemen omdat je in een verwarde staat komt, dat kan super leuk zijn maar ik weet dat ik vaak in paniek raak als ik merk dat ik verward word. Ik weet niet helemaal wat ik moet doen met m’n moeder. Na m’n trip heb ik naar m’n broer gebeld en besproken wat ik had meegemaakt. M’n broer heeft ook geen contact meer met m’n moeder. Ik merkte dat hij de gedachte dat ik het zou goedmaken met onze moeder niet zo leuk vond. Ik zit te twijfelen. Ik ben nu ouder en ik zie dat m’n moeder ook maar een mens is met gebreken (mentaal ziek, altijd slachtofferrol, liegen, geld stelen, chaos van haar leven maken,… Ik heb vaak het gevoel gehad dat op latere leeftijd ik haar moeder ben geworden en zij mijn dochter omdat ze niet voor zichzelf kan zorgen) Ik heb zelf het idee dat ik nu voorwaardelijke liefde naar m’n moeder heb (ik hou alleen van je als je je zo of zo gedraagt) terwijl ik eigenlijk onvoorwaardelijk zou willen. Alles erbij nemen zoals ze is, chaos en al! Ik heb altijd moeilijkheden gehad om grenzen te stellen in m’n leven. M’n moeder is iemand die altijd over m’n grenzen heen gaat. Ik kan dus niet goed inschatten welk gedrag aanvaardbaar is en wat onaanvaardbaar is. Ik ben normaal gezien een enorme people pleaser dus laat over me heen lopen totdat het teveel wordt en dan barst de bom. Ik weet ook dat ze een verschrikkelijk negatieve en slechte energie met zich meedraagt. (Hoe zweverig dit ook klinkt) Ik heb de laatste jaren zo hard gewerkt om de juiste mensen in m’n leven te hebben. Ik ben dus bang om terug die doos met wormen open te trekken want ik weet niet wat er dan gaat gebeuren.."
"ChefCurry zei: Zo je ging wel erg space joh. Ik ben ook al erg gevoelig voor trippen dus ik start altijd heel laag. Durfde dit stofje nog niet aan eigenlijk en dit verhaal bevestigd maar weer hoe intens het kan zijn. Ik heb wel vaker gelezen dat lage dosis 4 ho met best intens kan zijn voor sommige. Klik om te vergroten... Ik moet wel zeggen dat ik het aangenaam vond omdat ik geen enkel moment verward was of het idee had dat ik de controle zou verliezen. Ik vond het een lief en vergevingsgezind stofje! Je moet er niet bang van zijn"