Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3MMC Nauwelijks Tot Geen Effect

3MMC Nauwelijks Tot Geen Effect

63 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alvast even snel, haal die link weg, anders riskeer je een ban.

edit:
Mijn verstandige advies zou zijn: laat het er bij. 175mg vind ik al best veel, en oraal duurt het eenmaal langer voordat het opkomt, de piek is minder hoog, maar werkt wel langer door.
Ben benieuwd of je kan slapen vannacht 😛
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goedenavond,

Ik zit even met een probleempje. Ik heb 4 uur geleden mijn eerste dosis 3MMC genomen. Dit was 50mg. Ik wilde laag beginnen omdat ik van mezelf weet dat ik aardig gevoelig ben voor oppepende middelen. Zo ga ik op een kwartje XTC net zo hard als wanneer iemand anders een hele neemt.

Maargoed, anderhalf uur na mijn eerste dosis voel ik 0,0 effect. Ik besluit om nog een capsule met 50mg te vullen en deze in te nemen. Een half uur na inname voel ik dat mijn hartslag wat snel gaat, en mijn bloeddruk is wat hoog. Voorderest nog geen andere effecten. Ik heb 1 uur gewacht en na die 1 uur heb ik besloten om nog een capsule in te nemen. Deze keer een hogere dosering, 75mg. Nu ben ik ongeveer een uurtje verder en ik merk eigenlijk vrij weinig. Mijn hartslag is nog wat verder gestegen maar voorderest geen wakker of opgepept gevoel of ook maar iets in de buurt van euforie.

Is dit gewoon hoe 3MMC voelt of heb ik troep ontvangen? Ik zit erover na te denken om nog een capsule van 50 mg in te nemen. Ik vraag me alleen af of dit wel verstandig is. Ik heb nu 175mg in totaal ingenomen. Dat is toch een aardig hoge dosering volgens internet. En zeker gezien het feit dat ik altijd erg gevoelig ben voor stimulanten, vraag ik mij af of ik niet gewoon slechte 3MMC heb.

Wat lijkt jullie verstandig? Bijnemen of het hier bij laten. Ik heb ook nog wat Kanna liggen. Ik word hier altijd super euforisch van, maar ik weet niet of de combi veilig is. Heeft iemand hier ervaring? Er staat niks over op internet.

Ik hoor het graag.

Groeten,

Ufo Piloot.
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeelanddude zei:
Alvast even snel, haal die link weg, anders riskeer je een ban.
Klik om te vergroten...

Gedaan, thanks voor de tip. Ben nog redelijk nieuw hier op DF :tonguewink:
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ufo piloot zei:
Gedaan, thanks voor de tip. Ben nog redelijk nieuw hier op DF :tonguewink:
Klik om te vergroten...
Haal heel de naam weg, het is niet de bedoeling dat het te achterhalen is waar je je spul besteld hebt.
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeelanddude zei:
Haal heel de naam weg, het is niet de bedoeling dat het te achterhalen is waar je je spul besteld hebt.
Klik om te vergroten...

Ook gedaan. Vervelende regel trouwens zeg, lijkt me toch wel handig als mensen weten welke sites troep verkopen en welke niet. Maarja, wie ben ik. Nogmaals bedankt voor het melden.
:thumbsup2::thumbsup2:
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeelanddude zei:
Alvast even snel, haal die link weg, anders riskeer je een ban.

edit:
Mijn verstandige advies zou zijn: laat het er bij. 175mg vind ik al best veel, en oraal duurt het eenmaal langer voordat het opkomt, de piek is minder hoog, maar werkt wel langer door.
Ben benieuwd of je kan slapen vannacht 😛
Klik om te vergroten...


Ja ik merk inderdaad wel dat het zich langzaam maar zeker opbouwt. Echter nog steeds niks van euforie te bekennen. Heb wel ietsjes meer energie maar niet heel veel. Heb wel het gevoel dat mijn hart overtoeren draait. Denk inderdaad dat slapen moeilijk gaat worden. Nachtje plafond dienst dan maar. 😳

Vraagje, ik slik dexamfetamine voor mijn ADHD. Is het mogelijk dat deze 2 elkaar misschien tegenwerken?
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ufo piloot zei:
Ook gedaan. Vervelende regel trouwens zeg, lijkt me toch wel handig als mensen weten welke sites troep verkopen en welke niet. Maarja, wie ben ik. Nogmaals bedankt voor het melden.
:thumbsup2::thumbsup2:
Klik om te vergroten...
Het staat er nog hoor.
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#8
KlaasVaak zei:
Het staat er nog hoor.
Klik om te vergroten...
haha allemachtig. Dacht dat ik het weg had gehaald maar ik heb niet op opslaan gedrukt denk ik.:upsidedown:
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#9
En? Nog geslapen vannacht?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ufo piloot zei:
Ja ik merk inderdaad wel dat het zich langzaam maar zeker opbouwt. Echter nog steeds niks van euforie te bekennen. Heb wel ietsjes meer energie maar niet heel veel. Heb wel het gevoel dat mijn hart overtoeren draait. Denk inderdaad dat slapen moeilijk gaat worden. Nachtje plafond dienst dan maar. 😳

Vraagje, ik slik dexamfetamine voor mijn ADHD. Is het mogelijk dat deze 2 elkaar misschien tegenwerken?
Klik om te vergroten...
tegenwerken?

Zeg maar samenwerken, want ook jouw dex is een upper.

Er zijn meer mensen die 3MMC maar slappe hap vinden
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Tegen de tijd dat je je 2e dosis nam, was de eerste al bijna uitgewerkt.
Probeer het de volgende keer met 120 mg ofzo? Dat vind ik een fijne portie.
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zeelanddude zei:
En? Nog geslapen vannacht?
Klik om te vergroten...

Als een roosje.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb je het laten testen?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Er wordt veel rotzooi verkocht als 3-mmc.
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#15
KetaKech zei:
Ikzelf begon met 150mg en nam steeds 75-100mg bij als de piek voorbij was. Dit is ongeveer 1/2 uur nadat ik effect begon te voelen. De euforie neemt wat af maar ik blijf me erg lekker voelen. Ik zou zeggen dat je er zo'n 6-8 uur lekker op kunt gaan op deze manier, langer heb ik het niet gebruikt. Lijkt me ook niet fijn voor je kater om er langer dan dat op door te gaan, ik kan je vertellen dat je na 6/8 uur 3mmc al aardig brak wordt 😂.

Of 3mmc effect heeft op je serotonine is onbekend volgens mij. Dit omdat er weinig onderzoek naar is gedaan. Vanuit anekdotische verhalen en mijn eigen ervaring lijkt het wel deels op serotonine werken (zeker als je hoge doseringen van 200/250mg slikt). Het lijkt dan echt beduidend meer op xtc, maar eigenlijk vind ik de 125/150mg range veel fijner qua effect!
Klik om te vergroten...


Oke bedankt, maar ik bedoel eigenlijk meer hoeveel dagen/ weken/ maanden ik moet wachten😛.
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ganggang💯 zei:
Er wordt veel rotzooi verkocht als 3-mmc.
Klik om te vergroten...

nee niet laten testen, ik kreeg van een vriend de aanbeveling om bij zijn vendor te halen. hij had het wel laten testen. kan het zijn dat niet elke batch, even potent is?
D
DoffertLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ufo piloot zei:
nee niet laten testen, ik kreeg van een vriend de aanbeveling om bij zijn vendor te halen. hij had het wel laten testen. kan het zijn dat niet elke batch, even potent is?
Klik om te vergroten...

Daar kan inderdaad verschil inzitten, maar om zoiets uit te sluiten zal er toch echt getest moeten worden.Dat is en veiliger en er hoeft niet gespeculeerd te worden ( wat tevens ook niet mag ).
K
KetaKechLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zou volgende keer 100mg in 1x proberen als ik jou was. 50-150 mg is volgens psychonautwiki nog steeds een lichte dosis. Mijn ervaar is dat je al erg hard gaat op 150mg.

Dat je niks voelt van deze dosering is echt wel raar, ondanks de spreiding van innames had je wel iets moeten voelen. Set&setting i.c.m. een volle maag kunnen hier invloed op hebben gespeeld. Zeker als je oraal neemt kan je in een hele irritante cyclus van licht bijnemen komen omdat je steeds een beetje bijneemt en terwijl je nieuwe 50mg wordt verwerkt door je maag kan het grootste gedeelte van de oude 50mg alweer verwerkt worden door je lever. Het feit dat je bijna niks voelde van 75mg in één keer geeft aan dat je denk ik 100mg nodig hebt om wat te voelen.

Let op: deze informatie is vrij verwaarloosbaar als je niet zeker weet of je 3mmc hebt. Laten testen dus! Ze testen alleen niet op % bij research chemicals en dus alleen of het 3mmc bevat en iets anders. Je kan dus net zo goed zelf een reagent test kopen als je niet zo lang wilt wachten.
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#19
KetaKech zei:
Ik zou volgende keer 100mg in 1x proberen als ik jou was. 50-150 mg is volgens psychonautwiki nog steeds een lichte dosis. Mijn ervaar is dat je al erg hard gaat op 150mg.

Dat je niks voelt van deze dosering is echt wel raar, ondanks de spreiding van innames had je wel iets moeten voelen. Set&setting i.c.m. een volle maag kunnen hier invloed op hebben gespeeld. Zeker als je oraal neemt kan je in een hele irritante cyclus van licht bijnemen komen omdat je steeds een beetje bijneemt en terwijl je nieuwe 50mg wordt verwerkt door je maag kan het grootste gedeelte van de oude 50mg alweer verwerkt worden door je lever. Het feit dat je bijna niks voelde van 75mg in één keer geeft aan dat je denk ik 100mg nodig hebt om wat te voelen.

Let op: deze informatie is vrij verwaarloosbaar als je niet zeker weet of je 3mmc hebt. Laten testen dus! Ze testen alleen niet op % bij research chemicals en dus alleen of het 3mmc bevat en iets anders. Je kan dus net zo goed zelf een reagent test kopen als je niet zo lang wilt wachten.
Klik om te vergroten...

Ik denk inderdaad dat ik de volgende keer in een keer 100-125 mg doe.

Hoe zit het trouwens met tijd tussen nog een keer nemen? Zelfde als met XTC of heeft dit minder effect op je serotonine?
K
KetaKechLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ufo piloot zei:
Hoe zit het trouwens met tijd tussen nog een keer nemen? Zelfde als met XTC of heeft dit minder effect op je serotonine?
Klik om te vergroten...

Ikzelf begon met 150mg en nam steeds 75-100mg bij als de piek voorbij was. Dit is ongeveer 1/2 uur nadat ik effect begon te voelen. De euforie neemt wat af maar ik blijf me erg lekker voelen. Ik zou zeggen dat je er zo'n 6-8 uur lekker op kunt gaan op deze manier, langer heb ik het niet gebruikt. Lijkt me ook niet fijn voor je kater om er langer dan dat op door te gaan, ik kan je vertellen dat je na 6/8 uur 3mmc al aardig brak wordt 😂.

Of 3mmc effect heeft op je serotonine is onbekend volgens mij. Dit omdat er weinig onderzoek naar is gedaan. Vanuit anekdotische verhalen en mijn eigen ervaring lijkt het wel deels op serotonine werken (zeker als je hoge doseringen van 200/250mg slikt). Het lijkt dan echt beduidend meer op xtc, maar eigenlijk vind ik de 125/150mg range veel fijner qua effect!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."