Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3MMC Nauwelijks Tot Geen Effect

3MMC Nauwelijks Tot Geen Effect

63 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gympie zei:
staat er toch echt duidelijk op.. en ik heb het recent gekocht.
4-mmc is toch niet meer verkrijgbaar?
Klik om te vergroten...
Bij vendors niet. Sommige dealers wel..maar of dat echt 4-mmc is weet je pas als je het laat testen.
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ufo piloot zei:
Goedenavond,

Ik zit even met een probleempje. Ik heb 4 uur geleden mijn eerste dosis 3MMC genomen. Dit was 50mg. Ik wilde laag beginnen omdat ik van mezelf weet dat ik aardig gevoelig ben voor oppepende middelen. Zo ga ik op een kwartje XTC net zo hard als wanneer iemand anders een hele neemt.

Maargoed, anderhalf uur na mijn eerste dosis voel ik 0,0 effect. Ik besluit om nog een capsule met 50mg te vullen en deze in te nemen. Een half uur na inname voel ik dat mijn hartslag wat snel gaat, en mijn bloeddruk is wat hoog. Voorderest nog geen andere effecten. Ik heb 1 uur gewacht en na die 1 uur heb ik besloten om nog een capsule in te nemen. Deze keer een hogere dosering, 75mg. Nu ben ik ongeveer een uurtje verder en ik merk eigenlijk vrij weinig. Mijn hartslag is nog wat verder gestegen maar voorderest geen wakker of opgepept gevoel of ook maar iets in de buurt van euforie.

Is dit gewoon hoe 3MMC voelt of heb ik troep ontvangen? Ik zit erover na te denken om nog een capsule van 50 mg in te nemen. Ik vraag me alleen af of dit wel verstandig is. Ik heb nu 175mg in totaal ingenomen. Dat is toch een aardig hoge dosering volgens internet. En zeker gezien het feit dat ik altijd erg gevoelig ben voor stimulanten, vraag ik mij af of ik niet gewoon slechte 3MMC heb.

Wat lijkt jullie verstandig? Bijnemen of het hier bij laten. Ik heb ook nog wat Kanna liggen. Ik word hier altijd super euforisch van, maar ik weet niet of de combi veilig is. Heeft iemand hier ervaring? Er staat niks over op internet.

Ik hoor het graag.

Groeten,

Ufo Piloot.
Klik om te vergroten...
Ik had ook weinig effect vond ik zelf. 4mmc vind ik geweldig maar 3mmc doet me niet veel. lag we heel de nacht wakker en moest gewoon verder gaan met werken etc
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ufo piloot zei:
Ja ik merk inderdaad wel dat het zich langzaam maar zeker opbouwt. Echter nog steeds niks van euforie te bekennen. Heb wel ietsjes meer energie maar niet heel veel. Heb wel het gevoel dat mijn hart overtoeren draait. Denk inderdaad dat slapen moeilijk gaat worden. Nachtje plafond dienst dan maar. 😳

Vraagje, ik slik dexamfetamine voor mijn ADHD. Is het mogelijk dat deze 2 elkaar misschien tegenwerken?
Klik om te vergroten...
3-mmc heeft kruistolerantie met Amfetamine, en normale dosis is toch wel 200mg oraal
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ufo piloot zei:
Nog ff een dingetje. Ik had voor inname geprobeerd om een klein beetje te snuiven, misschien 10 mg om te kijken hoe erg het nou is.

Ik denk dat dit echt het kutste gevoel was wat ik ooit heb gevoeld. Mijn linker neusgat was gewoon helemaal verdoofd en ik zat alleen maar te tranen. Het voelde alsof er letterlijk een gat in mijn neus werd gebrand. Vervolgens verspreide dat gevoel zich over het midden van mijn gezicht.

Hoe kunnen mensen dit snuiven!?!🤯
Klik om te vergroten...
Dan had je geen 3-mmc, 3-mmc verdoofd niet maar brand 10 minuten lang. Maar minder hard dan een amfetamine burn, mja die zijn in paar seconde weg. 3-mmc burn hangt 10 minuten
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#5
GHBismijnietdebaas zei:
Dan had je geen 3-mmc, 3-mmc verdoofd niet maar brand 10 minuten lang. Maar minder hard dan een amfetamine burn, mja die zijn in paar seconde weg. 3-mmc burn hangt 10 minuten
Klik om te vergroten...
Klopt. Ben er later via een vriend achter gekomen dat mijn vendor vervuilde 3mmc verkocht destijds.
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ufo piloot zei:
Goedenavond,

Ik zit even met een probleempje. Ik heb 4 uur geleden mijn eerste dosis 3MMC genomen. Dit was 50mg. Ik wilde laag beginnen omdat ik van mezelf weet dat ik aardig gevoelig ben voor oppepende middelen. Zo ga ik op een kwartje XTC net zo hard als wanneer iemand anders een hele neemt.

Maargoed, anderhalf uur na mijn eerste dosis voel ik 0,0 effect. Ik besluit om nog een capsule met 50mg te vullen en deze in te nemen. Een half uur na inname voel ik dat mijn hartslag wat snel gaat, en mijn bloeddruk is wat hoog. Voorderest nog geen andere effecten. Ik heb 1 uur gewacht en na die 1 uur heb ik besloten om nog een capsule in te nemen. Deze keer een hogere dosering, 75mg. Nu ben ik ongeveer een uurtje verder en ik merk eigenlijk vrij weinig. Mijn hartslag is nog wat verder gestegen maar voorderest geen wakker of opgepept gevoel of ook maar iets in de buurt van euforie.

Is dit gewoon hoe 3MMC voelt of heb ik troep ontvangen? Ik zit erover na te denken om nog een capsule van 50 mg in te nemen. Ik vraag me alleen af of dit wel verstandig is. Ik heb nu 175mg in totaal ingenomen. Dat is toch een aardig hoge dosering volgens internet. En zeker gezien het feit dat ik altijd erg gevoelig ben voor stimulanten, vraag ik mij af of ik niet gewoon slechte 3MMC heb.

Wat lijkt jullie verstandig? Bijnemen of het hier bij laten. Ik heb ook nog wat Kanna liggen. Ik word hier altijd super euforisch van, maar ik weet niet of de combi veilig is. Heeft iemand hier ervaring? Er staat niks over op internet.

Ik hoor het graag.

Groeten,

Ufo Piloot.
Klik om te vergroten...
3-mmc kruistolerantie met amfetamines, en had je kristallen pellets of poeder? Kristallen schijnen 2 a 3 keer sterker te zijn, en je dosis was ook veel te laag.
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#7
Goedenavond,

Ik zit even met een probleempje. Ik heb 4 uur geleden mijn eerste dosis 3MMC genomen. Dit was 50mg. Ik wilde laag beginnen omdat ik van mezelf weet dat ik aardig gevoelig ben voor oppepende middelen. Zo ga ik op een kwartje XTC net zo hard als wanneer iemand anders een hele neemt.

Maargoed, anderhalf uur na mijn eerste dosis voel ik 0,0 effect. Ik besluit om nog een capsule met 50mg te vullen en deze in te nemen. Een half uur na inname voel ik dat mijn hartslag wat snel gaat, en mijn bloeddruk is wat hoog. Voorderest nog geen andere effecten. Ik heb 1 uur gewacht en na die 1 uur heb ik besloten om nog een capsule in te nemen. Deze keer een hogere dosering, 75mg. Nu ben ik ongeveer een uurtje verder en ik merk eigenlijk vrij weinig. Mijn hartslag is nog wat verder gestegen maar voorderest geen wakker of opgepept gevoel of ook maar iets in de buurt van euforie.

Is dit gewoon hoe 3MMC voelt of heb ik troep ontvangen? Ik zit erover na te denken om nog een capsule van 50 mg in te nemen. Ik vraag me alleen af of dit wel verstandig is. Ik heb nu 175mg in totaal ingenomen. Dat is toch een aardig hoge dosering volgens internet. En zeker gezien het feit dat ik altijd erg gevoelig ben voor stimulanten, vraag ik mij af of ik niet gewoon slechte 3MMC heb.

Wat lijkt jullie verstandig? Bijnemen of het hier bij laten. Ik heb ook nog wat Kanna liggen. Ik word hier altijd super euforisch van, maar ik weet niet of de combi veilig is. Heeft iemand hier ervaring? Er staat niks over op internet.

Ik hoor het graag.

Groeten,

Ufo Piloot.
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeelanddude zei:
Alvast even snel, haal die link weg, anders riskeer je een ban.
Klik om te vergroten...

Gedaan, thanks voor de tip. Ben nog redelijk nieuw hier op DF :tonguewink:
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ufo piloot zei:
Gedaan, thanks voor de tip. Ben nog redelijk nieuw hier op DF :tonguewink:
Klik om te vergroten...
Haal heel de naam weg, het is niet de bedoeling dat het te achterhalen is waar je je spul besteld hebt.
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeelanddude zei:
Haal heel de naam weg, het is niet de bedoeling dat het te achterhalen is waar je je spul besteld hebt.
Klik om te vergroten...

Ook gedaan. Vervelende regel trouwens zeg, lijkt me toch wel handig als mensen weten welke sites troep verkopen en welke niet. Maarja, wie ben ik. Nogmaals bedankt voor het melden.
:thumbsup2::thumbsup2:
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeelanddude zei:
Alvast even snel, haal die link weg, anders riskeer je een ban.

edit:
Mijn verstandige advies zou zijn: laat het er bij. 175mg vind ik al best veel, en oraal duurt het eenmaal langer voordat het opkomt, de piek is minder hoog, maar werkt wel langer door.
Ben benieuwd of je kan slapen vannacht 😛
Klik om te vergroten...


Ja ik merk inderdaad wel dat het zich langzaam maar zeker opbouwt. Echter nog steeds niks van euforie te bekennen. Heb wel ietsjes meer energie maar niet heel veel. Heb wel het gevoel dat mijn hart overtoeren draait. Denk inderdaad dat slapen moeilijk gaat worden. Nachtje plafond dienst dan maar. 😳

Vraagje, ik slik dexamfetamine voor mijn ADHD. Is het mogelijk dat deze 2 elkaar misschien tegenwerken?
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ufo piloot zei:
Ook gedaan. Vervelende regel trouwens zeg, lijkt me toch wel handig als mensen weten welke sites troep verkopen en welke niet. Maarja, wie ben ik. Nogmaals bedankt voor het melden.
:thumbsup2::thumbsup2:
Klik om te vergroten...
Het staat er nog hoor.
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#13
KlaasVaak zei:
Het staat er nog hoor.
Klik om te vergroten...
haha allemachtig. Dacht dat ik het weg had gehaald maar ik heb niet op opslaan gedrukt denk ik.:upsidedown:
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#14
En? Nog geslapen vannacht?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ufo piloot zei:
Ja ik merk inderdaad wel dat het zich langzaam maar zeker opbouwt. Echter nog steeds niks van euforie te bekennen. Heb wel ietsjes meer energie maar niet heel veel. Heb wel het gevoel dat mijn hart overtoeren draait. Denk inderdaad dat slapen moeilijk gaat worden. Nachtje plafond dienst dan maar. 😳

Vraagje, ik slik dexamfetamine voor mijn ADHD. Is het mogelijk dat deze 2 elkaar misschien tegenwerken?
Klik om te vergroten...
tegenwerken?

Zeg maar samenwerken, want ook jouw dex is een upper.

Er zijn meer mensen die 3MMC maar slappe hap vinden
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Tegen de tijd dat je je 2e dosis nam, was de eerste al bijna uitgewerkt.
Probeer het de volgende keer met 120 mg ofzo? Dat vind ik een fijne portie.
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeelanddude zei:
En? Nog geslapen vannacht?
Klik om te vergroten...

Als een roosje.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb je het laten testen?
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ufo piloot zei:
ik heb toevallig mijn bloeddruk gemeten net.
bovendruk is: 168
onderdruk is: 78
hartslag: 128 BPM
Klik om te vergroten...
Mijne was 162/111 vandaag en 147 hartslag. In rust is het 120/80 en hartslag 70-80.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
GHBismijnietdebaas zei:
Dan had je geen 3-mmc, 3-mmc verdoofd niet maar brand 10 minuten lang. Maar minder hard dan een amfetamine burn, mja die zijn in paar seconde weg. 3-mmc burn hangt 10 minuten
Klik om te vergroten...
Huh?
3mmc brandt letterlijk misschien 15 sec...🙃

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."