#1
Bij vendors niet. Sommige dealers wel..maar of dat echt 4-mmc is weet je pas als je het laat testen.staat er toch echt duidelijk op.. en ik heb het recent gekocht.
4-mmc is toch niet meer verkrijgbaar?
Bij vendors niet. Sommige dealers wel..maar of dat echt 4-mmc is weet je pas als je het laat testen.staat er toch echt duidelijk op.. en ik heb het recent gekocht.
4-mmc is toch niet meer verkrijgbaar?
Ik had ook weinig effect vond ik zelf. 4mmc vind ik geweldig maar 3mmc doet me niet veel. lag we heel de nacht wakker en moest gewoon verder gaan met werken etcGoedenavond,
Ik zit even met een probleempje. Ik heb 4 uur geleden mijn eerste dosis 3MMC genomen. Dit was 50mg. Ik wilde laag beginnen omdat ik van mezelf weet dat ik aardig gevoelig ben voor oppepende middelen. Zo ga ik op een kwartje XTC net zo hard als wanneer iemand anders een hele neemt.
Maargoed, anderhalf uur na mijn eerste dosis voel ik 0,0 effect. Ik besluit om nog een capsule met 50mg te vullen en deze in te nemen. Een half uur na inname voel ik dat mijn hartslag wat snel gaat, en mijn bloeddruk is wat hoog. Voorderest nog geen andere effecten. Ik heb 1 uur gewacht en na die 1 uur heb ik besloten om nog een capsule in te nemen. Deze keer een hogere dosering, 75mg. Nu ben ik ongeveer een uurtje verder en ik merk eigenlijk vrij weinig. Mijn hartslag is nog wat verder gestegen maar voorderest geen wakker of opgepept gevoel of ook maar iets in de buurt van euforie.
Is dit gewoon hoe 3MMC voelt of heb ik troep ontvangen? Ik zit erover na te denken om nog een capsule van 50 mg in te nemen. Ik vraag me alleen af of dit wel verstandig is. Ik heb nu 175mg in totaal ingenomen. Dat is toch een aardig hoge dosering volgens internet. En zeker gezien het feit dat ik altijd erg gevoelig ben voor stimulanten, vraag ik mij af of ik niet gewoon slechte 3MMC heb.
Wat lijkt jullie verstandig? Bijnemen of het hier bij laten. Ik heb ook nog wat Kanna liggen. Ik word hier altijd super euforisch van, maar ik weet niet of de combi veilig is. Heeft iemand hier ervaring? Er staat niks over op internet.
Ik hoor het graag.
Groeten,
Ufo Piloot.
3-mmc heeft kruistolerantie met Amfetamine, en normale dosis is toch wel 200mg oraalJa ik merk inderdaad wel dat het zich langzaam maar zeker opbouwt. Echter nog steeds niks van euforie te bekennen. Heb wel ietsjes meer energie maar niet heel veel. Heb wel het gevoel dat mijn hart overtoeren draait. Denk inderdaad dat slapen moeilijk gaat worden. Nachtje plafond dienst dan maar. 😳
Vraagje, ik slik dexamfetamine voor mijn ADHD. Is het mogelijk dat deze 2 elkaar misschien tegenwerken?
Dan had je geen 3-mmc, 3-mmc verdoofd niet maar brand 10 minuten lang. Maar minder hard dan een amfetamine burn, mja die zijn in paar seconde weg. 3-mmc burn hangt 10 minutenNog ff een dingetje. Ik had voor inname geprobeerd om een klein beetje te snuiven, misschien 10 mg om te kijken hoe erg het nou is.
Ik denk dat dit echt het kutste gevoel was wat ik ooit heb gevoeld. Mijn linker neusgat was gewoon helemaal verdoofd en ik zat alleen maar te tranen. Het voelde alsof er letterlijk een gat in mijn neus werd gebrand. Vervolgens verspreide dat gevoel zich over het midden van mijn gezicht.
Hoe kunnen mensen dit snuiven!?!🤯
Klopt. Ben er later via een vriend achter gekomen dat mijn vendor vervuilde 3mmc verkocht destijds.Dan had je geen 3-mmc, 3-mmc verdoofd niet maar brand 10 minuten lang. Maar minder hard dan een amfetamine burn, mja die zijn in paar seconde weg. 3-mmc burn hangt 10 minuten
3-mmc kruistolerantie met amfetamines, en had je kristallen pellets of poeder? Kristallen schijnen 2 a 3 keer sterker te zijn, en je dosis was ook veel te laag.Goedenavond,
Ik zit even met een probleempje. Ik heb 4 uur geleden mijn eerste dosis 3MMC genomen. Dit was 50mg. Ik wilde laag beginnen omdat ik van mezelf weet dat ik aardig gevoelig ben voor oppepende middelen. Zo ga ik op een kwartje XTC net zo hard als wanneer iemand anders een hele neemt.
Maargoed, anderhalf uur na mijn eerste dosis voel ik 0,0 effect. Ik besluit om nog een capsule met 50mg te vullen en deze in te nemen. Een half uur na inname voel ik dat mijn hartslag wat snel gaat, en mijn bloeddruk is wat hoog. Voorderest nog geen andere effecten. Ik heb 1 uur gewacht en na die 1 uur heb ik besloten om nog een capsule in te nemen. Deze keer een hogere dosering, 75mg. Nu ben ik ongeveer een uurtje verder en ik merk eigenlijk vrij weinig. Mijn hartslag is nog wat verder gestegen maar voorderest geen wakker of opgepept gevoel of ook maar iets in de buurt van euforie.
Is dit gewoon hoe 3MMC voelt of heb ik troep ontvangen? Ik zit erover na te denken om nog een capsule van 50 mg in te nemen. Ik vraag me alleen af of dit wel verstandig is. Ik heb nu 175mg in totaal ingenomen. Dat is toch een aardig hoge dosering volgens internet. En zeker gezien het feit dat ik altijd erg gevoelig ben voor stimulanten, vraag ik mij af of ik niet gewoon slechte 3MMC heb.
Wat lijkt jullie verstandig? Bijnemen of het hier bij laten. Ik heb ook nog wat Kanna liggen. Ik word hier altijd super euforisch van, maar ik weet niet of de combi veilig is. Heeft iemand hier ervaring? Er staat niks over op internet.
Ik hoor het graag.
Groeten,
Ufo Piloot.
Alvast even snel, haal die link weg, anders riskeer je een ban.
Haal heel de naam weg, het is niet de bedoeling dat het te achterhalen is waar je je spul besteld hebt.Gedaan, thanks voor de tip. Ben nog redelijk nieuw hier op DF![]()
Haal heel de naam weg, het is niet de bedoeling dat het te achterhalen is waar je je spul besteld hebt.
Alvast even snel, haal die link weg, anders riskeer je een ban.
edit:
Mijn verstandige advies zou zijn: laat het er bij. 175mg vind ik al best veel, en oraal duurt het eenmaal langer voordat het opkomt, de piek is minder hoog, maar werkt wel langer door.
Ben benieuwd of je kan slapen vannacht 😛
Het staat er nog hoor.Ook gedaan. Vervelende regel trouwens zeg, lijkt me toch wel handig als mensen weten welke sites troep verkopen en welke niet. Maarja, wie ben ik. Nogmaals bedankt voor het melden.
![]()
haha allemachtig. Dacht dat ik het weg had gehaald maar ik heb niet op opslaan gedrukt denk ik.Het staat er nog hoor.
tegenwerken?Ja ik merk inderdaad wel dat het zich langzaam maar zeker opbouwt. Echter nog steeds niks van euforie te bekennen. Heb wel ietsjes meer energie maar niet heel veel. Heb wel het gevoel dat mijn hart overtoeren draait. Denk inderdaad dat slapen moeilijk gaat worden. Nachtje plafond dienst dan maar. 😳
Vraagje, ik slik dexamfetamine voor mijn ADHD. Is het mogelijk dat deze 2 elkaar misschien tegenwerken?
En? Nog geslapen vannacht?
Mijne was 162/111 vandaag en 147 hartslag. In rust is het 120/80 en hartslag 70-80.ik heb toevallig mijn bloeddruk gemeten net.
bovendruk is: 168
onderdruk is: 78
hartslag: 128 BPM
Huh?Dan had je geen 3-mmc, 3-mmc verdoofd niet maar brand 10 minuten lang. Maar minder hard dan een amfetamine burn, mja die zijn in paar seconde weg. 3-mmc burn hangt 10 minuten
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."