#1
haha allemachtig. Dacht dat ik het weg had gehaald maar ik heb niet op opslaan gedrukt denk ik.Het staat er nog hoor.
haha allemachtig. Dacht dat ik het weg had gehaald maar ik heb niet op opslaan gedrukt denk ik.Het staat er nog hoor.
tegenwerken?Ja ik merk inderdaad wel dat het zich langzaam maar zeker opbouwt. Echter nog steeds niks van euforie te bekennen. Heb wel ietsjes meer energie maar niet heel veel. Heb wel het gevoel dat mijn hart overtoeren draait. Denk inderdaad dat slapen moeilijk gaat worden. Nachtje plafond dienst dan maar. 😳
Vraagje, ik slik dexamfetamine voor mijn ADHD. Is het mogelijk dat deze 2 elkaar misschien tegenwerken?
En? Nog geslapen vannacht?
Ikzelf begon met 150mg en nam steeds 75-100mg bij als de piek voorbij was. Dit is ongeveer 1/2 uur nadat ik effect begon te voelen. De euforie neemt wat af maar ik blijf me erg lekker voelen. Ik zou zeggen dat je er zo'n 6-8 uur lekker op kunt gaan op deze manier, langer heb ik het niet gebruikt. Lijkt me ook niet fijn voor je kater om er langer dan dat op door te gaan, ik kan je vertellen dat je na 6/8 uur 3mmc al aardig brak wordt 😂.
Of 3mmc effect heeft op je serotonine is onbekend volgens mij. Dit omdat er weinig onderzoek naar is gedaan. Vanuit anekdotische verhalen en mijn eigen ervaring lijkt het wel deels op serotonine werken (zeker als je hoge doseringen van 200/250mg slikt). Het lijkt dan echt beduidend meer op xtc, maar eigenlijk vind ik de 125/150mg range veel fijner qua effect!
Er wordt veel rotzooi verkocht als 3-mmc.
nee niet laten testen, ik kreeg van een vriend de aanbeveling om bij zijn vendor te halen. hij had het wel laten testen. kan het zijn dat niet elke batch, even potent is?
Ik zou volgende keer 100mg in 1x proberen als ik jou was. 50-150 mg is volgens psychonautwiki nog steeds een lichte dosis. Mijn ervaar is dat je al erg hard gaat op 150mg.
Dat je niks voelt van deze dosering is echt wel raar, ondanks de spreiding van innames had je wel iets moeten voelen. Set&setting i.c.m. een volle maag kunnen hier invloed op hebben gespeeld. Zeker als je oraal neemt kan je in een hele irritante cyclus van licht bijnemen komen omdat je steeds een beetje bijneemt en terwijl je nieuwe 50mg wordt verwerkt door je maag kan het grootste gedeelte van de oude 50mg alweer verwerkt worden door je lever. Het feit dat je bijna niks voelde van 75mg in één keer geeft aan dat je denk ik 100mg nodig hebt om wat te voelen.
Let op: deze informatie is vrij verwaarloosbaar als je niet zeker weet of je 3mmc hebt. Laten testen dus! Ze testen alleen niet op % bij research chemicals en dus alleen of het 3mmc bevat en iets anders. Je kan dus net zo goed zelf een reagent test kopen als je niet zo lang wilt wachten.
Hoe zit het trouwens met tijd tussen nog een keer nemen? Zelfde als met XTC of heeft dit minder effect op je serotonine?
Oke bedankt, maar ik bedoel eigenlijk meer hoeveel dagen/ weken/ maanden ik moet wachten😛.
@Ufo piloot ,Oh ahahaha nou hopelijk heb je nog wat aan die informatie. 😜
Het veiligst is om de stof net als xtc te beschouwen aangezien de serotonine deplatue hoogst waarschijnlijk wel van toepassing is. 3 maanden zou dus ideaal zijn.
Je hebt echter geen effect ervaren. Ikzelf zou hierdoor een stuk eerder (een maand) durven te gebruiken maar ik weet niet of het zo 'werkt'. Als in dat weinig effect van een drug ook betekent dat hij weinig dopamine/serotonine vrij geeft. Misschien kan iemand anders hier wat meer over zeggen?
50 milligram is ook een beetje weinig. Goed dat je voorzichtig begint wel! Een gangbare orale dosis ligt imo tussen de 100 - 150 milligram. Het vervelende is alleen dat het daar waarschijnlijk niet bij blijft, want een paar uur later wil je meer.
Oh ahahaha nou hopelijk heb je nog wat aan die informatie. 😜
Het veiligst is om de stof net als xtc te beschouwen aangezien de serotonine deplatue hoogst waarschijnlijk wel van toepassing is. 3 maanden zou dus ideaal zijn.
Je hebt echter geen effect ervaren. Ikzelf zou hierdoor een stuk eerder (een maand) durven te gebruiken maar ik weet niet of het zo 'werkt'. Als in dat weinig effect van een drug ook betekent dat hij weinig dopamine/serotonine vrij geeft. Misschien kan iemand anders hier wat meer over zeggen?
@Ufo piloot ,
Ik meen te weten dat dat zo niet werkt. Althans met mdma. Een beetje trekt ook je hele serotonine potje leeg. Net als wanneer je veel of normaal zou doseren. Dus na elke keer toch die 3 maanden.
Bij 3mmc is dat minder goed bekend hoeveel en hoe het precies serotonine of je receptoren belast. Het is bekend dat het zeker invloed heeft op serotonine en je receptoren maar in welke mate vergeleken mdma weten ze nog niet.
Juist daarom adviseren ze ook idd die 3 maanden aan te houden.
Ik meen te weten dat dat zo niet werkt. Althans met mdma. Een beetje trekt ook je hele serotonine potje leeg. Net als wanneer je veel of normaal zou doseren. Dus na elke keer toch die 3 maanden.
Bij 3mmc is dat minder goed bekend hoeveel en hoe het precies serotonine of je receptoren belast. Het is bekend dat het zeker invloed heeft op serotonine en je receptoren maar in welke mate vergeleken mdma weten ze nog niet.
Juist daarom adviseren ze ook idd die 3 maanden aan te houden.
Bedankt voor de info. Ik zal er in ieder geval even 3 tot 4 weken mee wachten. 3 maanden lijkt mij wat overdreven aangezien ik als enig effect een hoge hartslag en verhoogde bloeddruk heb ervaren. Zelfs mijn dagelijkse medicatie (dexamfetamine) geeft meer effect dan wat ik gisteren heb gevoeld. Denk dat ik slechte 3mmc heb. Anders ben ik gewoon niet gevoelig voor deze stof, wat me trouwens erg onwaarschijnlijk lijkt gezien dat ik altijd erg gevoelig ben voor xtc.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."