Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3MMC Nauwelijks Tot Geen Effect

3MMC Nauwelijks Tot Geen Effect

63 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#1
KlaasVaak zei:
Het staat er nog hoor.
Klik om te vergroten...
haha allemachtig. Dacht dat ik het weg had gehaald maar ik heb niet op opslaan gedrukt denk ik.:upsidedown:
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#2
En? Nog geslapen vannacht?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ufo piloot zei:
Ja ik merk inderdaad wel dat het zich langzaam maar zeker opbouwt. Echter nog steeds niks van euforie te bekennen. Heb wel ietsjes meer energie maar niet heel veel. Heb wel het gevoel dat mijn hart overtoeren draait. Denk inderdaad dat slapen moeilijk gaat worden. Nachtje plafond dienst dan maar. 😳

Vraagje, ik slik dexamfetamine voor mijn ADHD. Is het mogelijk dat deze 2 elkaar misschien tegenwerken?
Klik om te vergroten...
tegenwerken?

Zeg maar samenwerken, want ook jouw dex is een upper.

Er zijn meer mensen die 3MMC maar slappe hap vinden
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Tegen de tijd dat je je 2e dosis nam, was de eerste al bijna uitgewerkt.
Probeer het de volgende keer met 120 mg ofzo? Dat vind ik een fijne portie.
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeelanddude zei:
En? Nog geslapen vannacht?
Klik om te vergroten...

Als een roosje.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb je het laten testen?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Er wordt veel rotzooi verkocht als 3-mmc.
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#8
KetaKech zei:
Ikzelf begon met 150mg en nam steeds 75-100mg bij als de piek voorbij was. Dit is ongeveer 1/2 uur nadat ik effect begon te voelen. De euforie neemt wat af maar ik blijf me erg lekker voelen. Ik zou zeggen dat je er zo'n 6-8 uur lekker op kunt gaan op deze manier, langer heb ik het niet gebruikt. Lijkt me ook niet fijn voor je kater om er langer dan dat op door te gaan, ik kan je vertellen dat je na 6/8 uur 3mmc al aardig brak wordt 😂.

Of 3mmc effect heeft op je serotonine is onbekend volgens mij. Dit omdat er weinig onderzoek naar is gedaan. Vanuit anekdotische verhalen en mijn eigen ervaring lijkt het wel deels op serotonine werken (zeker als je hoge doseringen van 200/250mg slikt). Het lijkt dan echt beduidend meer op xtc, maar eigenlijk vind ik de 125/150mg range veel fijner qua effect!
Klik om te vergroten...


Oke bedankt, maar ik bedoel eigenlijk meer hoeveel dagen/ weken/ maanden ik moet wachten😛.
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ganggang💯 zei:
Er wordt veel rotzooi verkocht als 3-mmc.
Klik om te vergroten...

nee niet laten testen, ik kreeg van een vriend de aanbeveling om bij zijn vendor te halen. hij had het wel laten testen. kan het zijn dat niet elke batch, even potent is?
D
DoffertLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ufo piloot zei:
nee niet laten testen, ik kreeg van een vriend de aanbeveling om bij zijn vendor te halen. hij had het wel laten testen. kan het zijn dat niet elke batch, even potent is?
Klik om te vergroten...

Daar kan inderdaad verschil inzitten, maar om zoiets uit te sluiten zal er toch echt getest moeten worden.Dat is en veiliger en er hoeft niet gespeculeerd te worden ( wat tevens ook niet mag ).
K
KetaKechLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zou volgende keer 100mg in 1x proberen als ik jou was. 50-150 mg is volgens psychonautwiki nog steeds een lichte dosis. Mijn ervaar is dat je al erg hard gaat op 150mg.

Dat je niks voelt van deze dosering is echt wel raar, ondanks de spreiding van innames had je wel iets moeten voelen. Set&setting i.c.m. een volle maag kunnen hier invloed op hebben gespeeld. Zeker als je oraal neemt kan je in een hele irritante cyclus van licht bijnemen komen omdat je steeds een beetje bijneemt en terwijl je nieuwe 50mg wordt verwerkt door je maag kan het grootste gedeelte van de oude 50mg alweer verwerkt worden door je lever. Het feit dat je bijna niks voelde van 75mg in één keer geeft aan dat je denk ik 100mg nodig hebt om wat te voelen.

Let op: deze informatie is vrij verwaarloosbaar als je niet zeker weet of je 3mmc hebt. Laten testen dus! Ze testen alleen niet op % bij research chemicals en dus alleen of het 3mmc bevat en iets anders. Je kan dus net zo goed zelf een reagent test kopen als je niet zo lang wilt wachten.
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#12
KetaKech zei:
Ik zou volgende keer 100mg in 1x proberen als ik jou was. 50-150 mg is volgens psychonautwiki nog steeds een lichte dosis. Mijn ervaar is dat je al erg hard gaat op 150mg.

Dat je niks voelt van deze dosering is echt wel raar, ondanks de spreiding van innames had je wel iets moeten voelen. Set&setting i.c.m. een volle maag kunnen hier invloed op hebben gespeeld. Zeker als je oraal neemt kan je in een hele irritante cyclus van licht bijnemen komen omdat je steeds een beetje bijneemt en terwijl je nieuwe 50mg wordt verwerkt door je maag kan het grootste gedeelte van de oude 50mg alweer verwerkt worden door je lever. Het feit dat je bijna niks voelde van 75mg in één keer geeft aan dat je denk ik 100mg nodig hebt om wat te voelen.

Let op: deze informatie is vrij verwaarloosbaar als je niet zeker weet of je 3mmc hebt. Laten testen dus! Ze testen alleen niet op % bij research chemicals en dus alleen of het 3mmc bevat en iets anders. Je kan dus net zo goed zelf een reagent test kopen als je niet zo lang wilt wachten.
Klik om te vergroten...

Ik denk inderdaad dat ik de volgende keer in een keer 100-125 mg doe.

Hoe zit het trouwens met tijd tussen nog een keer nemen? Zelfde als met XTC of heeft dit minder effect op je serotonine?
K
KetaKechLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ufo piloot zei:
Hoe zit het trouwens met tijd tussen nog een keer nemen? Zelfde als met XTC of heeft dit minder effect op je serotonine?
Klik om te vergroten...

Ikzelf begon met 150mg en nam steeds 75-100mg bij als de piek voorbij was. Dit is ongeveer 1/2 uur nadat ik effect begon te voelen. De euforie neemt wat af maar ik blijf me erg lekker voelen. Ik zou zeggen dat je er zo'n 6-8 uur lekker op kunt gaan op deze manier, langer heb ik het niet gebruikt. Lijkt me ook niet fijn voor je kater om er langer dan dat op door te gaan, ik kan je vertellen dat je na 6/8 uur 3mmc al aardig brak wordt 😂.

Of 3mmc effect heeft op je serotonine is onbekend volgens mij. Dit omdat er weinig onderzoek naar is gedaan. Vanuit anekdotische verhalen en mijn eigen ervaring lijkt het wel deels op serotonine werken (zeker als je hoge doseringen van 200/250mg slikt). Het lijkt dan echt beduidend meer op xtc, maar eigenlijk vind ik de 125/150mg range veel fijner qua effect!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wel goed om in de smiezen te houden dat je die 175 milligram verspreid over een aantal uur hebt genomen. Als je die in één keer had genomen dan was je best wel hard gegaan. Maar het is lastig te zeggen of in één keer een hoge dosis nemen schadelijker is, of dat het schadelijker is om diezelfde dosis te nemen verspreid over de tijd. Zeker van een nieuw middel zoals 3-MMC kan je dat eigenlijk niet weten.
K
KetaKechLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ufo piloot zei:
Oke bedankt, maar ik bedoel eigenlijk meer hoeveel dagen/ weken/ maanden ik moet wachten😛.
Klik om te vergroten...

Oh ahahaha nou hopelijk heb je nog wat aan die informatie. 😜

Het veiligst is om de stof net als xtc te beschouwen aangezien de serotonine deplatue hoogst waarschijnlijk wel van toepassing is. 3 maanden zou dus ideaal zijn.

Je hebt echter geen effect ervaren. Ikzelf zou hierdoor een stuk eerder (een maand) durven te gebruiken maar ik weet niet of het zo 'werkt'. Als in dat weinig effect van een drug ook betekent dat hij weinig dopamine/serotonine vrij geeft. Misschien kan iemand anders hier wat meer over zeggen?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
KetaKech zei:
Oh ahahaha nou hopelijk heb je nog wat aan die informatie. 😜

Het veiligst is om de stof net als xtc te beschouwen aangezien de serotonine deplatue hoogst waarschijnlijk wel van toepassing is. 3 maanden zou dus ideaal zijn.

Je hebt echter geen effect ervaren. Ikzelf zou hierdoor een stuk eerder (een maand) durven te gebruiken maar ik weet niet of het zo 'werkt'. Als in dat weinig effect van een drug ook betekent dat hij weinig dopamine/serotonine vrij geeft. Misschien kan iemand anders hier wat meer over zeggen?
Klik om te vergroten...
@Ufo piloot ,
Ik meen te weten dat dat zo niet werkt. Althans met mdma. Een beetje trekt ook je hele serotonine potje leeg. Net als wanneer je veel of normaal zou doseren. Dus na elke keer toch die 3 maanden.
Bij 3mmc is dat minder goed bekend hoeveel en hoe het precies serotonine of je receptoren belast. Het is bekend dat het zeker invloed heeft op serotonine en je receptoren maar in welke mate vergeleken mdma weten ze nog niet.
Juist daarom adviseren ze ook idd die 3 maanden aan te houden.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
50 milligram is ook een beetje weinig. Goed dat je voorzichtig begint wel! Een gangbare orale dosis ligt imo tussen de 100 - 150 milligram. Het vervelende is alleen dat het daar waarschijnlijk niet bij blijft, want een paar uur later wil je meer.
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#18
Neo-Shulginist zei:
50 milligram is ook een beetje weinig. Goed dat je voorzichtig begint wel! Een gangbare orale dosis ligt imo tussen de 100 - 150 milligram. Het vervelende is alleen dat het daar waarschijnlijk niet bij blijft, want een paar uur later wil je meer.
Klik om te vergroten...

De cravings waren inderdaad best heftig. Hoewel ik weinig effect heb gevoeld, had ik echt sterk de drang om meer te pakken.
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#19
KetaKech zei:
Oh ahahaha nou hopelijk heb je nog wat aan die informatie. 😜

Het veiligst is om de stof net als xtc te beschouwen aangezien de serotonine deplatue hoogst waarschijnlijk wel van toepassing is. 3 maanden zou dus ideaal zijn.

Je hebt echter geen effect ervaren. Ikzelf zou hierdoor een stuk eerder (een maand) durven te gebruiken maar ik weet niet of het zo 'werkt'. Als in dat weinig effect van een drug ook betekent dat hij weinig dopamine/serotonine vrij geeft. Misschien kan iemand anders hier wat meer over zeggen?
Klik om te vergroten...
De Dunne zei:
@Ufo piloot ,
Ik meen te weten dat dat zo niet werkt. Althans met mdma. Een beetje trekt ook je hele serotonine potje leeg. Net als wanneer je veel of normaal zou doseren. Dus na elke keer toch die 3 maanden.
Bij 3mmc is dat minder goed bekend hoeveel en hoe het precies serotonine of je receptoren belast. Het is bekend dat het zeker invloed heeft op serotonine en je receptoren maar in welke mate vergeleken mdma weten ze nog niet.
Juist daarom adviseren ze ook idd die 3 maanden aan te houden.
Klik om te vergroten...

Bedankt voor de info. Ik zal er in ieder geval even 3 tot 4 weken mee wachten. 3 maanden lijkt mij wat overdreven aangezien ik als enig effect een hoge hartslag en verhoogde bloeddruk heb ervaren. Zelfs mijn dagelijkse medicatie (dexamfetamine) geeft meer effect dan wat ik gisteren heb gevoeld. Denk dat ik slechte 3mmc heb. Anders ben ik gewoon niet gevoelig voor deze stof, wat me trouwens erg onwaarschijnlijk lijkt gezien dat ik altijd erg gevoelig ben voor xtc.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Ik meen te weten dat dat zo niet werkt. Althans met mdma. Een beetje trekt ook je hele serotonine potje leeg. Net als wanneer je veel of normaal zou doseren. Dus na elke keer toch die 3 maanden.
Bij 3mmc is dat minder goed bekend hoeveel en hoe het precies serotonine of je receptoren belast. Het is bekend dat het zeker invloed heeft op serotonine en je receptoren maar in welke mate vergeleken mdma weten ze nog niet.
Juist daarom adviseren ze ook idd die 3 maanden aan te houden.
Klik om te vergroten...


Ufo piloot zei:
Bedankt voor de info. Ik zal er in ieder geval even 3 tot 4 weken mee wachten. 3 maanden lijkt mij wat overdreven aangezien ik als enig effect een hoge hartslag en verhoogde bloeddruk heb ervaren. Zelfs mijn dagelijkse medicatie (dexamfetamine) geeft meer effect dan wat ik gisteren heb gevoeld. Denk dat ik slechte 3mmc heb. Anders ben ik gewoon niet gevoelig voor deze stof, wat me trouwens erg onwaarschijnlijk lijkt gezien dat ik altijd erg gevoelig ben voor xtc.
Klik om te vergroten...

@Neo-Shulginist , weet jij hier meer van? Jij bent toch wel “de” deskundige hier in vaak.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."